Alumiiniumi jootepulgad.
Alumiiniumi jootepulgad.
Hei kõigile.
Ehk on kellelgi huvi durafix-i jootepulkade vastu. Nendega saab üsna edukalt kodustes tingimustes gaasipõletit kasutades alumiiniumi joota.
http://www.youtube.com/watch?v=FNagAcUY ... re=related Illustreeriv video.
Oleks võimalik neid tellida suuremates kogustes, mida rohkem inimesi saab, seda madalam postikulu.
Hetkel tuleks asja kogumaksumus ~100 krooni (sealhulgas on 3-45cm pikkust jootepulka ning transpordikulu.)
Andke teada kas teil on huvi nende vastu ja kui on siis saaks juba ära tellida :)
Ehk on kellelgi huvi durafix-i jootepulkade vastu. Nendega saab üsna edukalt kodustes tingimustes gaasipõletit kasutades alumiiniumi joota.
http://www.youtube.com/watch?v=FNagAcUY ... re=related Illustreeriv video.
Oleks võimalik neid tellida suuremates kogustes, mida rohkem inimesi saab, seda madalam postikulu.
Hetkel tuleks asja kogumaksumus ~100 krooni (sealhulgas on 3-45cm pikkust jootepulka ning transpordikulu.)
Andke teada kas teil on huvi nende vastu ja kui on siis saaks juba ära tellida :)
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Jep, tean ka omast käest, et asi pole nii roosiline, aga veidikene harjutamist ja saab juba üsna edukalt hakkama
Lihtsalt alguses üritatakse pulka joota materjalile mis pole piisavalt kuum ning seepärast ei kinnitu joodis kahele detailile korralikult.
Lihtsalt alguses üritatakse pulka joota materjalile mis pole piisavalt kuum ning seepärast ei kinnitu joodis kahele detailile korralikult.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Siis tuleb keevitajaks õppida.Nagu mina.Midagi vaja teha ,saab õpetajaga rääkida ja asi tehtud.Kui keevitustrafo olemas siis saab Alumiinium elektroodiga keevitada(algajal on väga raske sellega keevitada).TIG-keevitus aparaat on suht kallis ,aga pika ajapeale tasub ära.On ka olemas keevitus inverterid-trafod kuhu saab TIG-i käpa ja (argooni) ballooni ühendada.
Läheb OT väga ära aga oleneb gaasipõletist. Tavalise "matkagaasi" gaasipõleti leek on jah suht jahe aga noh kannatust on siis saab hakkama. "Profi" gaasipõletid millele müüakse erinevaid gaase on asi parem juba. Muidugi päris atsetüleeni ja hapnikuga ei soovita ka peale lennata...isegi tavalise propaani-hapniku põleti on tsipakene liig nendele varrastele ja joodetavale materjalile.
Ja no eelkõnelejatega nõustun muidugi, et TIG ja no olgu ka elektrood on paremad aga arvestades seda, et kui mul on vaja väike jupike alu joota siis üritaks ikka saada hakkama 100krooniga kui osta inverter TIGi käpaga ja rentida hinge hinnaga argooni balloon. Ühesõnaga, need pulgakesed saavad enda tööga hakkama aga lihtsalt nõuavad natukene harjutamist, videos oleval mehel on kindlasti rohkem kogemusi kui ühe varda ära jootmine, nii et sellepärast sealt ka selline ilus roosiline pilt.
Ja no eelkõnelejatega nõustun muidugi, et TIG ja no olgu ka elektrood on paremad aga arvestades seda, et kui mul on vaja väike jupike alu joota siis üritaks ikka saada hakkama 100krooniga kui osta inverter TIGi käpaga ja rentida hinge hinnaga argooni balloon. Ühesõnaga, need pulgakesed saavad enda tööga hakkama aga lihtsalt nõuavad natukene harjutamist, videos oleval mehel on kindlasti rohkem kogemusi kui ühe varda ära jootmine, nii et sellepärast sealt ka selline ilus roosiline pilt.
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Minu kolmas harjutus. Tehtud "matkagaasi" leeklambiga, sellega pole ohtu, et põhimetall sulama hakkaks. Korra proovisin atsetüleenipitsiga, aga kõrgema temperatuuri tõttu hakkab põhimetall kergelt sulama ja rikub asja ära. Kui temperatuur on piisavalt kõrge, siis hakkab joodis ilusti laiali valguma. Joodise pind peaks sile jääma, pildil ta just kõige siledam ei ole, peab rohkem harjutama.
Parandatud "traktorimagneetopaigalduseksnäritud" D8E karteripool.
Parandatud "traktorimagneetopaigalduseksnäritud" D8E karteripool.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Techno-weld
Kasutan ise alloleval lingil toodud nö külmjoodis tüüpi pulgakesi. Kui oma oskuseid veel lihvida saaks suurepäraseid tulemusi. Siiani olen kõik soojendused teinud olude sunnil gaasikeevitus riistasid kasutades, kuid ilmselt selle väiksema gaasipõletiga oleks kergem. Samuti olen kõik detailid kuumutanud eelnevalt ahjus.
http://www.roadmachine.fi/technoweld.html
http://www.roadmachine.fi/technoweld.html
Tervitus, tõstan teema veelkord üles.
Oleks vajal leida lahendusi, et alumiiniumist kollektor eelpunktida, põhitöö teeks ära mõni keevitaja.
Eelpool oli juttu alumiiniumelektroodidest, mis täpsemalt?
Kas saab vahelduvvoolu trahvoga kasutada, kus müüakse, hind?
Milliseid võimalusi oleks kodus veel selliseks asjatamiseks?
Oleks vajal leida lahendusi, et alumiiniumist kollektor eelpunktida, põhitöö teeks ära mõni keevitaja.
Eelpool oli juttu alumiiniumelektroodidest, mis täpsemalt?
Kas saab vahelduvvoolu trahvoga kasutada, kus müüakse, hind?
Milliseid võimalusi oleks kodus veel selliseks asjatamiseks?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Ei saa vahelduvoolutrafoga keevitada alumiiniumi, ainult inverter keevitus sobib alumiinium elektroodidele.
Müüakse Stokkeris,jne.
http://www.stokker.ee/keevitusseadmed-j ... id/g:8585/
http://et.wikipedia.org/wiki/Keevitamine
EDIT: ja nüüd ühe vana teema soojenduseks.
http://www.tespera.ee
Müüakse Stokkeris,jne.
http://www.stokker.ee/keevitusseadmed-j ... id/g:8585/
http://et.wikipedia.org/wiki/Keevitamine
EDIT: ja nüüd ühe vana teema soojenduseks.
Alumiiniumi keevitustöö
Alumiiniumi keevitamine toimub TIG-keevitusega. See meetod on praktiliselt ainuke kvaliteetne võimalus remontida auto õlikartereid ja muid detaile. TIG-keevitusel kasutatakse metalli kuumutamiseks ja sulatamiseks elektroodi ja metallitüki vahel põlevat elektrilist kaarleeki. Keevitamine toimub argoonikeskkonnas.
Keevituse maksumus oleneb töö keerukusest. Hinnavahemik algab puhta alumiiniumlehe keevituse 0,4 ¤ / cm kuni keeruka detaili kokkuleppehinnani.
http://www.tespera.ee
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact: