Page 2 of 3

Posted: 11. Sep 2010 15:07
by donn
Minu arust päris edev aparaat ja vahva käsitöö, olgugi siis tegemist piti nahas võrriga.

Jõudu tööle, vootele!

Posted: 17. Sep 2010 18:18
by vootele
Tänaseks on võrrile hääled sisse saadud ning toimub asja täiustamine - sae karpa võtsin maha, asemele läheb 19mm Keihin. Täna sai seda veidi puhastatud ja ajusid ragistatud, et kuidas ja mis. Kui tooreklapi hoob eemaldada, siis mahub kenasti resoka vahele ära. Mõlemalt poolt jääb isegi u. 1cm ruumi. Vaja siis uus vaheplaat teha (see on siis juba kolmas).
Keihinile on vaja ka siibri vedru ning korralikumat nõelahoidikut. Poroloonist filter ei teeks ka paha, kahetaktisel käib kogu stuff ju kepsulaagri vahelt läbi...

Posted: 27. Dec 2010 18:40
by vootele
Pitbike karpa küljes
Image
Image
Image

Posted: 28. Dec 2010 00:39
by irukas
Tegemist väga ilusa võrriga 8 ) Jõudu.

Posted: 28. Dec 2010 11:25
by jarve6
Vesijahutust ei plaani teha ?

Posted: 28. Dec 2010 12:21
by extinction
Vesijahutust ei ole tarvis lihtsalt... Lahe kui on aga saab ka ilma.

Posted: 28. Dec 2010 12:41
by vootele
Vesihajutust sellele jah ei tule, kuuldavasti ei saa vesijahutusega Lätis rajale?
Aga töös on uus silindripea, mis on suurte ribidega ning silindri 4 ülemist ribi teen ka suuremaks.

Posted: 26. Jan 2011 21:09
by vootele
Nii jälle sammuke lähemale katsetamisele. Täna võtsin end lõpuks kokku ja käisin motopoes ära. Saagiks sain mõned trossid ja sidurivõlli laagrid.
Mingi aeg on vaja veel uued jalaraua kronsteinid teha, siis raam liivapritsi ja pulbervärvi.

Posted: 07. Feb 2011 23:57
by vootele
Varsti peaks saama kätte sidurikaane laienduskopsiku. Originaal kaanel lõikasin ava sisse kogu laiuses. Kopsiku keevitan sinna ava peale.
Image

Posted: 08. Feb 2011 00:03
by temor
Noni väga vägev projekt sul.Edu!...Et kui vinnad ja masin korras töötab väikse video ka teed?:D

Posted: 08. Feb 2011 19:09
by iceman
kuule ,samulle omauut numbrit ei tahaks anda, Toni lubas sebida aga ei midagi. tahaks võrrijuttu puhuda jäätis .]

Posted: 24. Mar 2011 19:51
by vootele
Aega läks, aga asja sai. Sidurikaane disaini pidin küll muutma, kuna CNC-treimine oleks läinud maksma 100EUR. Alumiiniumist kopsiku eest tundus seda tiba palju olevat, seega koristasin oma kopsikult kumerad pinnad ja detail tehti käsipingil valmis tunduvalt odavamalt.
Selline ta on - plaan on homme see originaal kaanele peale joota...
Image

Posted: 11. Apr 2011 19:46
by vootele
Täna sai nipet-näpet nokitsetud ning tehtud nimekiri tegemata asjadest võrri juures. Varsti peaks hooaja algus olema ja tahan, et selleks ajaks oleks aparaat töökorras, testitud ja ilusasti timmis, et rajal 100% anda.
Image
Image
Image
Image

Posted: 13. Apr 2011 13:49
by Dirtstar
Hea, et uus open tekkimas...Kahju vaadata, kuidas kunagine tippklass välja hakkab surema. Kuigi selle aasta sõitude kalender veel suht hõre.

Posted: 04. May 2011 19:15
by Condamed
Midagi toimunud ka on või??

Posted: 05. May 2011 10:03
by vootele
ikka
Sidurikaane tegin valmis, panin ka sääru prooviks käima. Vaja erinevaid düüse proovida, kuna hetkel on madal ots suht rikka seguga - tühikäiku ei hoia ja ei käi puhtalt. Testimiseks oleks summutit vaja, sest palja resoka lärin ajab naabrid tagajäsemetele.

Posted: 05. May 2011 17:20
by extinction
Mõne naabriga peab olema igal juhul väga ettevaatlik, nimelt eelmisel kevadel üks veidi segane papi mõned majad ülevaltpoolt peatas mind proovisõidu ajal kinni (astudes selleks mulle tee peale ette) ning ähvardas käes oleva Ziguli käivitusvända mulle pähe kinni raiduda, kui veel korra mind masina seljas näeb. :lol: Poleks uskunud, et leidub inimene kes paari edasi-tagasi törtsu peale nii vihaseks saab kui see tüüp. Samas kuulsin nooremalt vennalt et ta on pargis mängivate laste peale ka karjunud, äkki ongi imelik... :roll:

Igaljuhul jõudu tööle!

Posted: 06. May 2011 14:24
by Sisse
stiilne võrr : )

Posted: 15. May 2011 15:54
by vootele
Karpaga on jatkuvalt probleeme, nüüd otsustas nõelklapp, et pole vaja bensu kinni pidada. Ilmselt võib süüdi olla ka karpa kaldu asetus. Täna rohkem ei viitsi ja enne kui see pole üle vaadatud pole mõtet läristada...
Muidu täna sai teist veidi proovitud, käima läks jällegi, seekord tundus juba paremini töötavat, tänu üle vaadatud seadistustele.

Posted: 29. May 2011 00:58
by vootele
Kui kellelgi on sellele aparaadile silenceri pakkuda, oleks väga tänulik. Lihtsalt võimatu testida linnatingimustes, kohe hakkab mingi mölisemine pihta...

Posted: 29. May 2011 10:08
by delta-501
Silenceri ju ajutiselt suht lihtne teha, saaks vähemalt katsetada. Ma kasutasin kõike mida kätte juhtus, soojustusvilla jm. :D aga täitsa vaikseks võttis ja kestis ka niikaua kuni ära kadus sõidu ajal.

Posted: 29. May 2011 12:06
by jarve6
Mul oleks treilaastu pakkuda.

Posted: 05. Jun 2011 21:52
by vootele
Täna sai veidi testida jälle. Testimise käigus ilmnes lausa mitu viga. Esiteks, vibratsiooniga ronisid lahti silindri mutrid ja ka sumpsi kinnitusmutter silindrile. Kui silindri M6 mutrid saab veel isekontreeruvad panna, siis väljalaske mutriga peab midagi kavalamat tegema.
Teiseks, asi mida ma juba enne kahtlustasin, siduri survevedrud on vanad väsinud pastlad. Need vaja uued osta ja 2 keerdu lühemaks teha.
Karpa tegi samuti trikke, aga tundus et seekord sain ta hingeelust rohkem sotti. Igatahes tahan niipea kui võimalik sinna 23mm Tillotsoni installida, palju vähem kapriisne ja lihtsamini seadistatav.

Posted: 05. Jun 2011 23:06
by extinction
vootele wrote:Igatahes tahan niipea kui võimalik sinna 23mm Tillotsoni installida, palju vähem kapriisne ja lihtsamini seadistatav.
Miks sa midagi enda jaoks uut ei proovi, see Tillotson sul ju katsetatud värk juba eelmisel säärul?
Minu arust on ka Dellorto PHBG seeria väga viisakalt krutitav, kasutasin ise PHBG19 ja ei olnud ainus selle tüübi karbussi kasutaja rajal, muidugi ma ei tea kui suured lõõrid teistel olid.

Posted: 05. Jun 2011 23:12
by t6niz
võibolla vana taaskasutamine ongi ainuõige, pole vaja suuri summasid kulutada ning uut karpat ja tema hingeelu hakata tundma õppima, vana ning toimiv on minu arust ainuõige lahendus

Posted: 17. Jul 2011 19:20
by minimo
Miks ühelgi võistlusel näha ei ole olnud?....

Posted: 17. Jul 2011 22:46
by vootele
pole eriti aega ja tahtmist olnud.

Posted: 11. Aug 2011 19:55
by vootele
See piti karbuss keeldub järjekindlalt koostööst. Lühidalt öeldes ei saa asja stabiilselt tööle - nii et kenasti kõikidel pööretel käiks. Seega käisin täna Camexist läbi ja ostsin tutika 19mm lõõriga karbussi. Otsustasin ka kollektori teistmoodi teha, kuna seal resoka käänu vahel on karpal suht palav elu. Uus kollektor tuleb külje peale, kus on veidi rohkem ruumi.
Image
Image

Posted: 11. Aug 2011 21:20
by extinction
Karbussi tüüp (PHBG) on õige, aga see TNT ei ole päris see asi mis õige Dellorto. Kui siibri välja tõmbad ja sisse vaatad siis nõelakaevu juures peaks kohe näha olema esimene vusserdis. Või oli minu isend, mis talvel ostsin, lihtsalt praak, igaljuhul olles päris asja käes hoidnud siis ei avaldanud pilt eriti muljet.

Posted: 11. Aug 2011 23:36
by vootele
Mis voolik sel muidu ühelt küljelt teisele jookseb? Vaatan justkui siibri pealset ruumi ühendab ja alt on voolikul ava sisse tehtud

Posted: 12. Aug 2011 07:07
by extinction
See on ujukikambri tuulutus/ülevool.

Posted: 17. Aug 2011 20:11
by vootele
Nonii, kollektori jupid laserlõikusest käes ning kohe siristasin nad ka kokku.
Image
Kõvasti oli sebimist, et leida näiteks kollektori ning karpa vahele elastne kummimuhv. Lõpuks võtsin Bauhofist 25mm sisemõõduga silikoontoru.
Õhtul panin ka asja prooviks kokku. Õhufilter ulatub päris kaugele premale küljele, tõenäoliselt võib hakata jalale ette jääma kurvis...
Image
Image

Posted: 17. Aug 2011 22:08
by minimo
Pead korvi külge ehitama, siis ei kao karpa kuskile...

Posted: 24. Sep 2011 22:38
by minimo
No järgmine aasta võistlemas ka näha on? Soov oleks juba näha kuidas asi edasi käib...

Posted: 09. Oct 2011 15:49
by vootele
Kuna probleemid mootoriga ilmselgelt iseenesest ei lahene, ning karpa vahetus samuti ei aidanud, hakkasin mootorit lahti võtma, et selgitada välja koht, kus see raibe õhku võtab. Üks kohtadest saigi ilmselt leitud - parempoolne vändalaager oli müstiliselt kähku lõtku sisse tõmmanud.
Klapi alune silikoon oli ka väga kahtlane, väga kergelt kukkus küljest ära.
Hetkel siis kogu mootor selline:
Image

Posted: 27. Nov 2011 12:25
by minimo
Arengut ka on?

Posted: 03. Jan 2012 21:04
by vootele
Viimane areng - võrriga tegeleb edasi Minimo

Posted: 03. Jan 2012 22:41
by madeinussr
Aus küsimus - kas sa kunagi mõne projekti ise ka ära lõpetad või pärast ohtrat raha sisse ladumist müüd kõik maha?

Posted: 03. Jan 2012 23:38
by vootele
Aus vastus - See on üks vähestest lõpetamata projektidest. Lihtsalt üks teine projekt vajab finantse rohkem ja mitme asjaga ei jaksa tegeleda.

Posted: 03. Jan 2012 23:46
by PitCarl
sul see amort alles mis projekti alguses seal raami küljes oli ?

Posted: 04. Jan 2012 19:19
by vootele
Ei ole vist.

Posted: 05. Jan 2012 01:08
by PitCarl
kui alles, anna ps'i kaudu teada oleks huvitaud!

Posted: 06. Jan 2012 14:26
by rocker
Kui saladus pole, siis mis hinnaga projekt omaniku vahetas?

Posted: 06. Jan 2012 17:23
by extinction
pakun et paari sotiga :roll:

Re: Vootele, võrr nr.3

Posted: 10. Jan 2014 18:24
by arvutiguru
kus se masin sõidab ja kus edasi areneb