Niimoodi tundub et on kinni
Aga kuhu ja mitu graadi ma pean sellest asendist keerama et saada tööasendi ja reservi?
Vabandan lolli küsimuse pärast.
Kasutusjuhendis on kirjas et lõppuni keerata, aga see kraan keerab ringi igale poole
Nii et seletage palun
Ette tänades,
Shmel
Jikov bensiinikraani tööpõhimõtte?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kui kraani käepide on voolu suunas, ülesse/alla siis on kraan avatud.
Ülesse keerates oli vist reserv (eeldusel et sul reservi toru ikka alles).
Alla keerates on vaba pealejooks. 90 kraadi küljele on suletud, nii sisse- kui väljapoole.
Kõige lihtsam mingi elementaarse asja tööpõhimõttest aru saada on ta lahti võtta.
Ülesse keerates oli vist reserv (eeldusel et sul reservi toru ikka alles).
Alla keerates on vaba pealejooks. 90 kraadi küljele on suletud, nii sisse- kui väljapoole.
Kõige lihtsam mingi elementaarse asja tööpõhimõttest aru saada on ta lahti võtta.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Ja kui tõesti ei taha lahti võtta ning aega kõvasti, siis lase lihtslt niikaua joosta küttel, kuni aru saad, kus on kinni, kus lahti ja kus reserv. Kui ikka kuidagi aru ei saa, siis ei jää muud üle, kui vaadata inspitatsiooniks sarju ühe tuntud mehe tegemistest.
Jõudu!
Jõudu!
Reservi asend on üleval. Seda eeldusel, et reservi asend ei ole ummistunud s***st, mis paagis ringi hõljub ja settib. Reaalsuses peaks olema jah eraldi peene toru kraani küljes, kus tuleb siis tavaliselt bensiin ja kui tase langeb alla toru otsa, saab keerata reservi asnedisse. Torukene peaks veel kõntsa ladestumise vältimiseks olema kaetud sõelaga - originaalis vähemalt.
Sõidan nagu suudan.