Page 1 of 1

müstika relee pp-1-ga ????? Hädas,nagu mustlane mädas.

Posted: 09. Apr 2010 19:45
by BlackDevil18
tegu jupiter-2 mootoriga-releex on pp-1...juhtus selline jama,et sõitsin ringi,genekas laadis ja poole hoo pealt käis pauk ja mõlemad pytid olid tummad...lõi kaitsme läbi,vahetasin kaitsme ära ja panin pilli uuesti käima,kuid genekas enam ei lae....nyyd siis suur kysimus.
et kui genekas on juhtmete kyljest lahti yhendatud,kas tal peab olema takistus ergutusklemmi ja massi vahel-testriga mõõtes???????????
ja millal peax olema ergutus voolu klemmil vool peal????mul ei tule sinna yldse voolu,ei käima pannes,ega käies....

ylejäänud kõik asjad on kontrollitud ja testriga yle mõõdetud..kõik oli korras...harjad on peaaegu tutikad...proovisin kõike,puhastasin kõik klemmid ära ja tinutasin yle,aga ikka ei lae...et siis palun teie abi...2 päeva juba jamanud ja endal mõistus otsas....
:cry:

Posted: 09. Apr 2010 20:05
by urmet48
Vea süütelukust "+" ergutusvoolu generaatori otsale. Siis peaks laadima hakkama?

Posted: 09. Apr 2010 20:11
by BlackDevil18
miks ?????? kas see midagi nahka ei keera,kui ma panen ergutus klemmile pideva voolu peale????????????
täpsustan,et mul on jupiter-2 mootor planeta-5 raamil...syytelukk on plan-5 oma....aga kas siis on mul relee nahkas,et erg.voolu genekale peale ei anna????

Posted: 09. Apr 2010 20:17
by urmet48
Minu mõte oli, et läbi süüte paned "+" juhtme. See relee peaks olema midagi pingeregulaatori laadset.

Posted: 09. Apr 2010 20:20
by BlackDevil18
aa...loomulikult läbi syyte...kas on 100% kindel et geneka või mingi muu asjaga midagi ei juhtu,kui ma vean läbi syyte erg.klemmile voolu peale??

Posted: 09. Apr 2010 20:36
by urmet48
Ma ei usu, et midagi juhtuda saab.

Posted: 09. Apr 2010 21:38
by BlackDevil18
ok ,ex ma siis teen proovi,kui aega saan...annan siis teada,kas toimis : )

Tänud:D

Posted: 14. Apr 2010 14:20
by BlackDevil18
tegin proovi,aga ikka ei lae :cry: ...Veel mingeid ideid?????

Posted: 14. Apr 2010 15:38
by Koguja
Teist releed pole proovida, endal läks just relee läbi näiteks.

Posted: 16. Apr 2010 21:02
by BlackDevil18
proovisin...see mingi iz -56 oma...kunagi kui pill töötas siis töötas ka rele,aga see mingi 3 aastat kuuri sahtlis seisnud-ja nyyd ei tööta...mõlemal releel on kui panna vool taha ja neid kontakte kokku pressida,siis hakkab jubedat sea ininat ja kriginat tegema...et on see normaalne?????

Posted: 17. Apr 2010 14:36
by Nobody
Kui relee seisab, mustuvad/oksüdeeruvad kontaktid. Aitab puhastamine ning kestvuse huvides kontaktiõli peale kandmine.

Posted: 17. Apr 2010 18:44
by BlackDevil18
mõlemad releed on ära puhastatud,kontaktid kui ka klemmid...null liivakaga ja contact cleaneriga....klemmid ja kontaktid on täiesti haljad...ja need vigurid,mis peaxid magnetvälja korral yxteise vastu tõmbama,et kontaktid kokku lähex,need kah haljad.

Posted: 12. May 2010 11:00
by BlackDevil18
kui palju mõjutavad mikropraod harjal laadimist???? oli natuke aega asja uurida ja avastasin et massi hari on mikropragusid täis...aga seisab veel terves tykis...et plaanin nyyd need ära vahetada..aga millest need praod tekkisid??? kas äkki sellest kui tekkis sõidu ajal lyhis ja kaitsme läbi lõi??? ja peale kaitsme vahetust enam ei laadinud....

Posted: 29. May 2010 17:10
by BlackDevil18
relee on nyyd uus ja vahetatud...nyyd genekas laeb...aga yks väike kysimus on veel,et kui palju peab olema laadimisvool tyhikäigu pööretel ja kõrgetel pööretel???

mul nyyd uue releega on tyhikäigupööretel 6,03v laadimisvool,kui tuled kah põlema panen siis 5,82 ja kõrgetel pööretel 6,90v...vana releega oli koguaeg 6,9v..olenematta sellest ,et kas tuled põlesid või mitte...et kumb siis normaalne on?????
NB. ankur,genekas ja relee kontaktid on puhastatud...

tänud...

Posted: 29. May 2010 17:56
by madeinussr
Praegu peaks korras olema, madalamate pööretega ongi madalam vool, mida kõrgemad pöörded seda suurem pinge.
Selleks, et pinge liiga suureks ei läheks on pingeregulaator, mille sa just ära vahetasid.

Posted: 26. Jul 2010 15:15
by sidur
Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?

Re: müstika relee pp-1-ga ????? Hädas,nagu mustlane mädas.

Posted: 26. Jul 2010 16:09
by nugis7504
BlackDevil18 wrote:tegu jupiter-2 mootoriga-releex on pp-1...juhtus selline jama,et sõitsin ringi,genekas laadis ja poole hoo pealt käis pauk ja mõlemad pytid olid tummad...lõi kaitsme läbi,vahetasin kaitsme ära ja panin pilli uuesti käima,kuid genekas enam ei lae....nyyd siis suur kysimus.
et kui genekas on juhtmete kyljest lahti yhendatud,kas tal peab olema takistus ergutusklemmi ja massi vahel-testriga mõõtes???????????
ja millal peax olema ergutus voolu klemmil vool peal????mul ei tule sinna yldse voolu,ei käima pannes,ega käies....

ylejäänud kõik asjad on kontrollitud ja testriga yle mõõdetud..kõik oli korras...harjad on peaaegu tutikad...proovisin kõike,puhastasin kõik klemmid ära ja tinutasin yle,aga ikka ei lae...et siis palun teie abi...2 päeva juba jamanud ja endal mõistus otsas....
:cry:
kui sul on vene harjasid mis sarnanevad izi omadega siis pane teised peale ,kui ei istu pessa siis viili parajaks niiet istuvad pessa sest omal oli sama jama ostsin uued harjad ja ei töötand niiet võtsin panin teised sisse mis sai parajaks viilida ja nüüd töötab ilusti ja laadib suurtel ja madalatel pööretel ühtlaselt.

Posted: 26. Jul 2010 16:14
by nugis7504
sidur wrote:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?
relees on lühis sädelusi ja kuumaks ei tohi minna :wink:

Posted: 26. Jul 2010 16:38
by sidur
nugis7504 wrote:
sidur wrote:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?
relees on lühis sädelusi ja kuumaks ei tohi minna :wink:
Saingi lahenduse teada, unise peaga olen juhtmed valesti ühendanud :oops: .Aga lõpuks mu I´ laeb :P .

Posted: 26. Jul 2010 21:20
by sidur
Aga laadimisega on tulnud mul üks probleem. Nimelt I´ ei läinud käima ja avastasin, et see piske korpus kus sees on mul kaitse mis on pandud akujuhtme vahele on sulama hakanud, esimene mõte oli, et laeb akut äkki üle vms. Kõrval oli üks mees kes ütles, et ergutusvoolu juhtmele tuleb vahele panna 5w pirn. Ei tea kas uskuda või mitte.
Milles võib seisneda probleem ja mis selle lahendus on?