Mopeedi segukruvi

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Mopeedi segukruvi

Unread post by minimo »

Mida muudab K-60b karpal segukruvi? Kas õhku või bensiini?Öeldi, et segu lahja (on jah nii) ja see kruvi reguleerib õhu pealesaamist, kuigi kui ta lahti keeran(praegu täiesti kinni) läheb rohkem pöörde.
PS!!Otsisin teemat, kuid kas ma olen loll või sellist teemat pole.
Küünla värvus on veidi liiga hele ka.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Karpal peaks olema ühel küljel 2 vedruga kruvi. Ülemine reguleerib tühikäigu pöördeid ja alumine segu jaoks. 1,5 tiiru täitsa kinnisest lahti on minu minil see kruvi. Tühikäigu oma reguleerid vastavalt vajadusele, et kui gaas maha lasta käiks normaalselt madalatel pööretel. Kütuse segu kruvi reguleerid samuti töötava mootoriga. Tunned ära, kui masin paremini käima hakkab. ;)
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Nii... Sai keeratud segukruvi 1,5 pööret, üsna hästi hakkas tööle ja läheb üsna hästi pööretesse.
Jama siis nüüd selline, et külmast peast ei lähe vändast, käima lükates läheb paarist meetrist.:S Soojana ka peab uputama, siis läheb ühe laksuga, muidu 3-5.Proovinud olen nii õhuklapiga kui ka ilma. Korra just garagest tulles hakkas käima, kuid suri kohe välja. Samas see tühikäik on imelik. Panen käima, saan paika kohapeal käies, siis lähevad pöörded liiga kõrgeks, keeran väljapoole käib mõnda aega ja siis sureb välja :S.
Küte läheb keema ? Igastahes kuumaks läks mootor.
Sorry, pikk jutt tuli :D
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

Kui mootor liiga ruttu kuumaks läheb, siis on süüde sipa vale.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Külmkäivituseks on sellel karpal üks vigur. Keerad paagi kraani lahti. vajutad segukruvide juures oleva viguri all asendisse, ujutat üle ja annad vänta. Gaasi rutskast ei pea keerama, kui kõik korras on. Kui kohapeal liiga kiiresti soojaks käib, siis vbl süüde pisut varane? Hilise süüte korral oleks masin pisut tuim ja uimane.

Unustasin veel mainida, et tühikäiku keeratakse 1/8 tuuri korraga, mitte rohkem. Pisut keerad ja vaatad, kuidas masin reageerib ;)
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Nii... Oligi uimane,halvasti läks pöörde... Koolis sõber ütles, et süüde vale. Panin süüte varasemaks ja läks paremini ja rohkem pöördesse ja ei vaja uputamist.Enne oli nii, et ilma uputamiseta ei läinud üldse :? .Soojana tahab küll rohkem vända peksmist, kuid asi oli seda väärt. Lõppkiirust pole saanud proovida. Enne oli nii, et jalgrattaga sõideti mööda- lausa häbi hakkas.
Mootori kuumenemist pole saanud vaadata. Hiljem lähen garaazi ja proovin külmana teda käivitada.

Tänud kõigile nõuannete eest eriti veel Urmetile.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Nüüd väike viga külge tulnud :( vänt käib tühja mida põhjustab siduri libisemine :S. Muidu oli teise vända löögi pill- nii külmalt kui soojalt. Eks homme kakun laiali ja vaatan milles viga. Loodan ikka parimat.
Mootor kuumeneb ikka üle : :?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Keegi oskab öelda mitu mm enne ÜSS-i peab olema andur ja see süvend rootoril(magneetol) kohakuti?? Kas see kriips või süvend vms mis magneeto otsas peab olema anduriga siis kohakuti või on seal mingi muu koht?
Praegu käib üsna hästi aga mootor ikka tulikuum peale ca 600 m läbimisel.
Arusaamatuks teile jäi asi niikuinii, aga proovige asja mõistlikult võtta :twisted:
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Neil mootoritel polegi vist tehasest neid andmeid antud, kuna süüde seatakse märkide järgi.

Muidu sälk anduri keskosaga kohakuti (räägivad et see süütehetk) ja 2-2,5mm eüss peaks töö ära tegema. :roll:
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

No mõnipäev proovin :P
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2217
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kuulduste järgi andvat tehase manuaal K-6o karpale segukruvi asendiks 0.5....1.0 pööret. Endal panin kokku pandud mootori käima 3/4 pööret segukruvi lahti keeratuna. Lahjemaks ei kannata. Töötaski vahemikus 0.75...1.25
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply