Page 1 of 1

Klõbin mootoris.

Posted: 01. May 2010 21:56
by Tom31
Tervist kõigile. Probleem selline, et kui mingi pool tundi sõita, tuleb mootorisse mingi kole klõbin sisse. Minekut see ei mõjuta ja käima läheb esimesest vändast, masin on 638. Sügisel sai tehtud mootorile kerge remont, vahetatud sai väntvõll, kõik laagrid mootoris ja kolvirõngad. Sidur on ka peaaegu uus, nii kett, korv ja kettad. Algul kolises karterite vahepuks, selle panin kinni. Kui mootor on natuke seisnud kaob klõbin ära.

Posted: 02. May 2010 11:51
by sidur
Kolvisõrmed peaks seda häält tegema.

Posted: 02. May 2010 12:35
by Tom31
Siis peaks ta ju koguaeg klõbisema ja kolvisõrmede klõbin on hoopis teise häälega. See on selline tugev hele klõbin. Eile peale sõitmist panin pool tundi hiljem käima ja klõbin oli jälle kadunud.

Posted: 02. May 2010 13:32
by sidur
Kepsusilm paisub kuumuse tagajärjel paremini ja kiiremini kui kolvisõrm, seega tekibki sinna ülipisike loks ja hakkabki klõbisema.

Posted: 02. May 2010 13:51
by Tom31
Eks ma ostan uued kolvisõrmed ja vahetan ära, vaatab kas siis ka veel klõbiseb.

Posted: 16. May 2010 20:29
by Tom31
Sai pandud uued sõrmed ja uued kolvid, klõbin ikka sees. Uurides selgus, et kolises väntvõlli keskmiste laagrite tugipukk. Võtsin mootori laiali ja saatsin väntvõlli kontrolli, kuna tegemist on renoveeritud väntvõlliga ja juba kokku pannes sügisel oli mootoris suur vibra sees, ilmselt on midagi paigast ära. Homme saab täpse vastuse, milles asi.

Posted: 18. May 2010 17:20
by villu444
mul ka see tugipukk lahti, aga masinaks 634, ning sõites nagu vahepeal käiks tühja ning vahelduva eduga tuleb mootorisse tugev vibra sisse ja siis hakkab jälle korralikult vedama, milles võib viga olla ja kas see et tugipukk lahti on lõhub ka midagi või võib sõita?

Posted: 18. May 2010 22:01
by teints
Logisev pukk rikub karteri ära, kui ta praegu veel enamvähem korras on.

Posted: 19. May 2010 11:55
by roosakummik
Kui need karteripoolesd persses on, siis niikaua aitab silikoon, või mingi liim kuni jälle ükskord saad uued ja lähevad vahetusse.

võib olla tundub see postitus väga ebaprofesionaalse nõuandena :lol:

Posted: 20. May 2010 22:39
by Tom31
Mul oli ka puki viga, sellest see klõbin ja vibra tuligi. Õnneks oli teine olemas. Karterit õnneks ta mul ära ei rikkunud, aga kui liiga kaua logisevaga sõita keerab karteri kindlasti tuksi.

Posted: 09. Jul 2010 10:27
by Osar
Hea ravi on klõbina vastu nt see,et pange Jawadele tuli otsa ja ostke ühesilindriline IZ,soovitavalt Planeta 5 :) OK,nali
Jawadel on selle väntvõlliga igavene kebents jah,ka mu enda ainuke Jawa jebis koguaeg,ei saanudki teada,milles asi. Nüüd tean.
Läks veits teemast mööda vist,aga nohh