Page 1 of 1

Reymo1995: Riga-24 ''Delta'' 1991

Posted: 10. Jul 2010 19:41
by reymo1995
Millalgi siis kui ''Pockerface'' oli veel rämedalt moes ja aastanumber oli 2009 sai vaikselt ''unistatud'' Deltast. Paar päeva hiljem oli juba ka sobilik isend leitud, kuid omanik oli Saaremaal ja niiviisi saigi lihtsalt ootama jäädud. Möödusid päevad, kuud ja lõpuks ka üks aasta kuni eile helises telefon ja sealt kostunud hääl lausus midagi Deltale järgi minekuga seoses. Saigi siis 150 krooni välja käidud, ''masin'' kaasfoorumlase autosse pistetud, veits juttu puhutud ja kodu poole vuratud. Kindlasti oleksid enamus inimesed endale paremas seisukorras tooriku otsinud, aga mulle just sellisest rappest masinat ehitada meeldib. Eesmärk on kokku saada üks mopeed, mis ei ole täiesti originaal ja mida saaks kasutada iga ilmaga ja iga kell. Järgmisel aastal saab vast esimesed sõidud ka teha :wink:
Peale toomist
Image

Pärast pisikest kastides sorimist
Image
Image
Esituli on küljes, et see ikka veidike masina nägu ka oleks, arvatavasti otsin sinna kandilise esitule.

Praeguseks side lõpp.

Posted: 11. Jul 2010 10:10
by delta-501
Kui originaali ei tee, siis jätaks ma madala lenksu, originaaliga näeb suht jube välja.

Posted: 11. Jul 2010 11:26
by indrek06
Mina vist jätaks jällegi originaal lenksu, kuna sellega on vast palju mugavam sõita. :wink: Muidu edu ja raudseid närve Reymole selle masina ehitamisel. : )

Posted: 11. Jul 2010 22:53
by MopiTauri
Ei ole sugugi, minul on jaffi lenks ja minule palju mugavam:D

Posted: 12. Jul 2010 13:31
by delta-501
Minu nägemus deltast: masin üleni mustaks, madal lenks(taoline nagu essal pildil), siis istmel esimene kinnitus madalamale tuua, mootorisse minski sidur, kiire essaga käimar, viilitud silku ning reso.

Saaks päris mõnusalt kurja liikuri : )

Posted: 14. Jul 2010 23:16
by Kevin68
Täna sai masinat üsna palju keevitatud ning Reymo sai masinat üsna palju käe kõrval lükata. :D

Image

Posted: 15. Jul 2010 00:58
by IZH
Huvitaks see, et kus koha pealt ta mõnusalt keevitust vajas, esimeste piltide pealt paistab minu vaatenurgast veel igati kõbus raam olevat :)
Ja veel käekõrval lükkamise kohta, et trenni peabki tegema juu :D

Posted: 15. Jul 2010 10:06
by reymo1995
Trenni peab tegema ;) Keevitust vajasid maha lõigatud jalarauad, paak ja istmekinnitused.

Posted: 21. Jul 2010 23:10
by reymo1995
Vahepeal on masin endale külge saanud õige esitule ja korralikuma piduripedaali. Nüüd tuleb abimootoriga ratas sõitma saada ja Mini omadele ratastele seisma, siis tegeleb Deltaga edasi ;)
Image

Posted: 13. Aug 2010 20:59
by reymo1995
Täna sai Delta pidurikonna kinnitust külge keevitamas käidud. Nüüd ehk juba ka keevitamisest aitab ja saab hakata ka muuga tegelema. Olen leidnud ka tööriistakarbi ja signaali, tagumise plastikust porilaua ja sirge pakiraami. Nüüd siia vast enne ei hakka kriblama kui mingisugust arengut ka näha on. Tööd on palju, aga kevadeni veel aega küllaga 8 )

Image

Posted: 16. Apr 2011 21:53
by reymo1995
Siin teemas on valitsenud pikk vaikus, kuid püssi põõsasse visanud poleImage
Image
Image

Nüüd siis veel vaja karbiga asju tsinkimisse saata ja poest suurem kogus kraami osta. Suvel saab ehk kilomeetreid ka lugeda : )

Posted: 03. Jun 2011 21:15
by reymo1995
Hakkab looma. :D
Image
Image
Image
Image
Image

Tsinkimise logistika eest suured tänud mellpoisile. :wink:

Posted: 01. Jan 2012 19:41
by reymo1995
Lisaks uue aasta puhul kaks pilti Delta hetkeseisust. Mootor(V-501) on töökorras ja mõned korrad juba ka käima pandud. Puudu on veel mõned detailid, mis takistavad sõitmist. Aga üldiselt hakkab vaikselt masina nägu võtma...
Image
Image

Ilusat uut aastat kõikidele kaasfoorumlastele!

Posted: 01. Jan 2012 23:18
by tumbleweed
Päris ilus näeb juba välja aga tahtsin küsida palju tsinkimine maksab ja edu igatahes.Tahtsin veel küsida millega värisid mustad osad ja rohelised.

Posted: 01. Jan 2012 23:39
by reymo1995
Tsinkimine maksis midagi kümne euri kanti. Värvitud nii nagu masinaid ikka värvitakse...
tumbleweed wrote:Päris ilus näeb juba välja aga tahtsin küsida palju tsinkimine maksab ja edu igatahes. Tahtsin veel küsida millega värisid mustad osad ja rohelised.
Selliseid kleepse saad tellida suvalisest kleepsudega tegelevast firmast. Minu masina jaoks tegi need OÜ Bubo.
tumbleweed wrote:Tahtsin veel küsida millega värisid rohelised ja mustad osad ja kust sa need kleepsud said.

Posted: 01. Jan 2012 23:40
by tumbleweed
Tahtsin veel küsida millega värisid rohelised ja mustad osad ja kust sa need kleepsud said.

Posted: 17. Aug 2012 21:38
by reymo1995
Teeks veidike juttu ka sellest masinast.
Paar päeva tagasi oli seis selline
Image
Miks nii? - Kõik oli kena ja töökorras kuni otsustas käigukast, et nüüd on aeg järele anda. Kui mootor ei töödanud, siis käigud töötasid, kuid kui mootor töötas puudus esimene käik ja teine läks sisse jubeda lõhkumise tulemusel. Seega sai mootor uuesti maha võetud ja siis juba otsustasin, et oleks mõistlik kõrvaldada ka elektrisüsteemi puudujäägid(kunagi oli plaan masinale külge panna suunatuled, mis siiski jäi ainult plaaniks ja seega olid siin-seal mõned lisajuhtmed). Elektrisüsteemi lugu lõppes sellega, et paigaldasin kõik juhtmed uued :roll:

Vahepeal õnnestus omale vanakraamilaadalt saada kasutamata silinder ja silindripea, kahjuks on need küll M-seeria omad, kuid sellest ei ole probleemi ja plaanis on need külge panna.
Image

Nüüd aga abipalve kaasfoorumlastele - kas kellegil on pilti või joonist, mismoodi käib kokku lillsidur? Õnnestus saada omale sidurikorv ja mõned kettad, kuid muud asjad on puudu. Kunagi ammu olen mingit pilti sellisest sidurist näinud, kuid praegu googeldades ja motokuurist otsides ei jäänud silma.
Image

Posted: 19. Aug 2012 12:03
by urmet48
Ketaste arv sama, mis v -seeria nö. tavalisel siduril. Ei ole seal midagi teisiti tehtud.

Posted: 19. Aug 2012 22:46
by reymo1995
Millegipärast kahtlen, et ketaste arv sama on(loomulikult võin eksida...). Samuti ei taha hästi uskuda, et vaheketaste kuju on samasugune nagu tavalisel siduril. Närides tähte... siis kui ''ei ole midagi seal teisiti tehtud'' võiks järeldeda, et tegemist on täiesti tavalise V-seeria siduriga :twisted:

Aga siiski oleks väga oodatud mõni pilt või joonis, millel oleks näha millise kujuga on puuduvad detailid.

Posted: 21. Aug 2012 02:26
by gen
Tegu ongi täiesti tavalise Vmootori siduriga.Erinevus on ainult korvis ja sinna sobivates ketastes ja neid kettaid läheb sinna kolm.
Puudu on sul sisu,mis on võetav igast teisest Vmootorist

Posted: 21. Aug 2012 13:53
by reymo1995
Selge. ''Lootused'' olid suuremad, seega vabandused kaasfoorumlase ees :oops:

Hetk tagasi jõudis kohale ka kaua oodatud pakike Intermotost. Homme on plaanis treialil lasta üks vidin teha ja seejärel mootor uuesti kokku panna.

Image