Page 1 of 1

Jupiter 3 süüte probleemid

Posted: 22. Jul 2010 20:19
by nugis7504
kas on mehi kes oskaks öelda milles on tõbi , tegemist on jupiter3 süüdet on võimatu paika saada , paremal on varajane ja vasakul on hiline , ole iga sugu vigurit proovind aga tulutult isegi töötava mootoriga aga ei midagi,ise olen tegelend jupiteridega pikka aega , seda nalja pole ma veel kohanud et ei saa süüdet paika,kas leidub mehi kes oskab öelda mis on viga! :cry:

mode: muutsin pealkirja teemakohasemaks

Posted: 22. Jul 2010 20:44
by Sten
Mina panen ka töötava mootoriga süüdet. Krutin väheke ja siis väike prooviring ja vajadusel krutin uuesti. Paras peavalu küll sul kaelas siis.

Re: süüde !!!!!!!!

Posted: 22. Jul 2010 20:50
by ishijupp
nugis7504 wrote:kas on mehi kes oskaks öelda milles on tõbi , tegemist on jupiter3 süüdet on võimatu paika saada , paremal on varajane ja vasakul on hiline , ole iga sugu vigurit proovind aga tulutult isegi töötava mootoriga aga ei midagi,ise olen tegelend jupiteridega pikka aega , seda nalja pole ma veel kohanud et ei saa süüdet paika,kas leidub mehi kes oskab öelda mis on viga! :cry:
Kontaktivahe vale?

tetre

Posted: 22. Jul 2010 20:50
by siim123
Mootorilaagrid läbi nagu vene masinatel omaks.. süüde hüppab siia-sinna. Niiet mootor maha, uued laagrid sisse ja ehk toimib mingi aja...

Posted: 23. Jul 2010 11:15
by nugis7504
point on selles et mootoril on tutikad laagriid ja semmerlingid :idea: :wink:

Posted: 23. Jul 2010 11:23
by Prii
nugis7504 wrote:point on selles et mootoril on tutikad laagriid ja semmerlingid :idea: :wink:
Äkki rootor ei istu korralikult väntvõlli otsa või on väntvõlli ots kõver?
Mootor muidu tööle läheb?

Posted: 23. Jul 2010 14:03
by nugis7504
mootor töötab ,vända ots on sirge ,rootor ka ei viska ,rootor on ka mulluus peal ,kontaktide nukk võll on ka uus. milles viga ei tea ,mul on mõistus otsas ja juhe koos, 8O :( 8O

Posted: 23. Jul 2010 14:25
by Prii
nugis7504 wrote:mootor töötab ,vända ots on sirge ,rootor ka ei viska ,rootor on ka mulluus peal ,kontaktide nukk võll on ka uus. milles viga ei tea ,mul on mõistus otsas ja juhe koos, 8O :( 8O
Siis peaks ikka mingi väike asi olema, mis kahe silma vahele jääb.

Posted: 23. Jul 2010 16:07
by nugis7504
Prii wrote:
nugis7504 wrote:mootor töötab ,vända ots on sirge ,rootor ka ei viska ,rootor on ka mulluus peal ,kontaktide nukk võll on ka uus. milles viga ei tea ,mul on mõistus otsas ja juhe koos, 8O :( 8O
Siis peaks ikka mingi väike asi olema, mis kahe silma vahele jääb.
aga mis :(

Posted: 25. Jul 2010 11:46
by Raika5000
kontaktid, kondekas?

Posted: 25. Jul 2010 18:01
by nugis7504
Raika5000 wrote:kontaktid, kondekas?
olen vahetanud nii kontakte kui kondekaid :(

Posted: 25. Jul 2010 21:05
by Sten
Ehk siis vaatasid küünaldelt, et ühel hiline ja teisel varajane süüde? Ilmselt siis ju kontaktide padjad(nukid) või võlli nukil endal midagi perses.

Posted: 26. Jul 2010 00:03
by wake
Kuidas sa süüdet paika paned?

Posted: 26. Jul 2010 14:41
by nugis7504
kontakdide uus nukkvõll on,süüdet panin esi algu ülemise surnud seisu järgi ,et käima panna siis töötava mootoriga olen paika pannud ja saan täpselt paika aga selle mootoriga ei õnnestu võid kruvid nii palju kui tahad ei õnnestu kuidagi olen isegi kellaga proovind aga tulutult :cry:

Posted: 26. Jul 2010 20:40
by wake
Ma olen kellaga seni alati süüte paika saanud. Pregu tiksub juba teist suve süüdet näppimata. Millest järeldad, et ühel silindril hiline ja teisel varajane süüde. Kui paned kellaga paika, siis mootor tööle ja seejärel kontrollid üle, kas on paigas. Kui vaja, paned uuesti ja jälle kontrollid peale käivitust. Kui paigas ja tundub, et ei tööta silindrid ühtlaselt, siis asi küttesegus. Kas karpa ja kollektori vahel on reguleerimiseks seib olemas? Tundub tühine asi, aga on palju abi sellest.

Posted: 26. Jul 2010 20:43
by Tushaar
wake wrote:Ma olen kellaga seni alati süüte paika saanud. Pregu tiksub juba teist suve süüdet näppimata. Millest järeldad, et ühel silindril hiline ja teisel varajane süüde. Kui paned kellaga paika, siis mootor tööle ja seejärel kontrollid üle, kas on paigas. Kui vaja, paned uuesti ja jälle kontrollid peale käivitust. Kui paigas ja tundub, et ei tööta silindrid ühtlaselt, siis asi küttesegus. Kas karpa ja kollektori vahel on reguleerimiseks seib olemas? Tundub tühine asi, aga on palju abi sellest.
Täpselt, minugi arvamus on et küttega on mingi jama. Ehk ei saanud see generaatori alune simmer ilusti, või see tihend mis on rootori all oleva kaane all? Endal oli sama probleem, ehkki sai tutikas simmerite ja tihendite komplekt ostetud, oli sinna alla vaja veidi silikooni panna, sest mõnikord leiab tihendite komplektist praaki :) Saab lisaõhku peale ja ei töötagi normaalselt