Algul kui mootor tööle panna siis töötab ilusti läheb pöördesse jne aga kui on umbes 30-40 sekundit töödanud hakkab jubedalt tossama kuskilt mootori tagumisest osast ehk siis tundub nagu ploki vahelt kindel pole.
Ja kui sisse lükata nt 2 käik siis ei jõua ära ka vedada ja hakkab veel hullemini tossama et äkki on see mootori tihend läbi sest kõik poldid on kõvasti kinni. Aa ja silindripea oli ka veits lahti aga nüüd on see kinni pandud.
Kuidas selle mootori üldse lahti saab ja kui need poldid ära keerata ega midagi ära ei kuku sealt?
Kompressioon on iseenesest hea sest kui näpp küünlaaugu ette panna siis lööb kohe ära.
Eelmised omanikud olid ära vahetanud kolvi ja rõngad.
Kui kellegil silindripead koos kõige muuga on võib ka pakkuda kuna juhtus väike õnnetus sellega.
Probleem hiinakaga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 17. Dec 2009 01:00
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 17. Dec 2009 01:00
no raam on atm mootor on 152FMH
aga mootori küljed ära vahetatud
http://album.ee/node/24013555/50253799
http://album.ee/node/24013549/50253799
aga mootori küljed ära vahetatud
http://album.ee/node/24013555/50253799
http://album.ee/node/24013549/50253799
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Üldiselt biker.ee's anti sulle üsna selgelt mõista, et vii kellegi targema juurde- on suurem võimalus asja töökorda saamiseks.
Esmalt vaata summuti üle, kui se on kinni ( vill ära vajunud vms) ei tööta ükski mootor normaalselt.
Kas õlitase on normis?
Kas mootor "sööb" õli?
Klapivahed paigas? Nukkvõlli asend paigas?
Esmalt vaata summuti üle, kui se on kinni ( vill ära vajunud vms) ei tööta ükski mootor normaalselt.
Kas õlitase on normis?
Kas mootor "sööb" õli?
Klapivahed paigas? Nukkvõlli asend paigas?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 17. Dec 2009 01:00
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 17. Dec 2009 01:00