Pv suzuki irukas
Pv suzuki irukas
Sai ostetud siis selline masin, töötab, pidurdab.
Plaanid sellised, et talvel võtab laiali, paneb peale uue värvkatte ja vaatab kriitilise pilguga üle elektrijuhtmed. Küsimused, kriitika oodatud.
Paar illutreerivat pilti ka.
Plaanid sellised, et talvel võtab laiali, paneb peale uue värvkatte ja vaatab kriitilise pilguga üle elektrijuhtmed. Küsimused, kriitika oodatud.
Paar illutreerivat pilti ka.
kole on ta kindlasti Kui soojemasse kohta saab siis kisun laiali ja laseb uue värvikihi peale.
Mini mõõte ei tea aga googeldasin suzuki tehnilised andmed.
Solifer-Suzuki PV 50 1981
Overall Length: 1 415 mm (55.7 in)
Overall Width: 685 mm (27.0 in)
Seat Height: 650 mm (25.6 in)
Wheelbase: 960 mm (37.8 in)
Ground Clearance: 125 mm (4.9 in)
Dry Weight: 60 kg (132 lbs)
Engine type: Air-cooled 49 cc 1-cylinder, 2-stroke. 1,5 hp (1,1 kW)/ 4,500 rpm, 2,75 Nm (0,28 kg-m)/ 3,500 rpm.
Mini mõõte ei tea aga googeldasin suzuki tehnilised andmed.
Solifer-Suzuki PV 50 1981
Overall Length: 1 415 mm (55.7 in)
Overall Width: 685 mm (27.0 in)
Seat Height: 650 mm (25.6 in)
Wheelbase: 960 mm (37.8 in)
Ground Clearance: 125 mm (4.9 in)
Dry Weight: 60 kg (132 lbs)
Engine type: Air-cooled 49 cc 1-cylinder, 2-stroke. 1,5 hp (1,1 kW)/ 4,500 rpm, 2,75 Nm (0,28 kg-m)/ 3,500 rpm.
Leidsin ühe sooja koha milleks Kasvuhoone nimelt oli sinna öökülmade vastu pandud kasutult seisev bullerjan.Tegin tule alla ja imestasin et ruum läks päris soojaks.Sai alustatud suzuki värvimistöödega,mõned jubinad ootavad värvi mille peaks saama täna õhtul.
Bullerjan
Keevitatud ja värvist puhastatud esiporilaud.
Mõned värvitud detailid.
Puhastatud detailid värvi ootamas.
Korrastatud mootor.Sai huvipärast silinder maha võetud,tihendit all ei olnud ainult puhta hermeetikuga kokku pandud, reed valve-le oli poltide alla pandud seibid,mis läksid vastu karterit ja silindri ning karteri vahele jäi pragu kust tõmbas lisaõhku (sellepärast ei saand karburaatorit ka paika).Silindrile sai tehtud tihend ja pandud õhuke kiht hermeetikut ka.Sidurikaane tihend oli ka kutu, sinna sai tehtud uus tihend ja kokku pandud. Eks paistab kas läks paremaks või ei.
Bullerjan
Keevitatud ja värvist puhastatud esiporilaud.
Mõned värvitud detailid.
Puhastatud detailid värvi ootamas.
Korrastatud mootor.Sai huvipärast silinder maha võetud,tihendit all ei olnud ainult puhta hermeetikuga kokku pandud, reed valve-le oli poltide alla pandud seibid,mis läksid vastu karterit ja silindri ning karteri vahele jäi pragu kust tõmbas lisaõhku (sellepärast ei saand karburaatorit ka paika).Silindrile sai tehtud tihend ja pandud õhuke kiht hermeetikut ka.Sidurikaane tihend oli ka kutu, sinna sai tehtud uus tihend ja kokku pandud. Eks paistab kas läks paremaks või ei.
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Täna sain siis suzu kokku ja toimib kenasti ei hakka pikka juttu kirjutama panen piltide rea.
Paak jäi praegu vana kuna see mis peale läheb on maal.
Mõni video.
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/2/rt-figqyFZU
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/1/pDgfWbglIzM
http://www.youtube.com/watch?v=57L61XoP77k
Paak jäi praegu vana kuna see mis peale läheb on maal.
Mõni video.
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/2/rt-figqyFZU
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/1/pDgfWbglIzM
http://www.youtube.com/watch?v=57L61XoP77k
Nüüdseks ka tuled ees. Sumbuti pütt sai ka uus tehtud, nüüd on hääl jämedam ja vaiksem ning jõudu ka rohkem.
Pildid:
Väike video ka häälest.
http://www.youtube.com/watch?v=n_KFYPdutRc
Pildid:
Väike video ka häälest.
http://www.youtube.com/watch?v=n_KFYPdutRc
Õnnestus saada orginaal spido ja reedel sai see külge pandud.
Kerisin ette 280, niipalju kui monkey spidoga jäi.
Õhtuks oli ees juba 340 km, nädalavahetusega sai maha kärutatud 60 km.
Leidsin kapist natuke tervema tagatule mis sai peale pandud.
Millalgi ostma mingisuguse piduritule lüliti siis saab piduritule ka korda.
Kerisin ette 280, niipalju kui monkey spidoga jäi.
Õhtuks oli ees juba 340 km, nädalavahetusega sai maha kärutatud 60 km.
Leidsin kapist natuke tervema tagatule mis sai peale pandud.
Millalgi ostma mingisuguse piduritule lüliti siis saab piduritule ka korda.
Eile õhtul läksin garaasi ja mõtlesin et miks küll suzu neljandaga minna ei jõua. Ehk kui kolmandalt neljandale vahetada siis vaikselt kooleb ära.
Mõtlesin et proovin vanast suzust alles jäänud sumbuti reso. kerisin peale ,kuna polnud tagumist pütti tegi pill päris korraliku häält. Juba aiast välja sõites oli tunda et pill liigub. Teepeal läks neljandaga nii mis kole. Täna hommikul keevitasin ka tagumise püti. Nüüd hääl mõnusalt tume.
Sõita on ka nüüd palju mõnusam kui asi liigub.
praegu ees 435 ja õhtuks peaks olema 440 või rohkem.
Mõtlesin et proovin vanast suzust alles jäänud sumbuti reso. kerisin peale ,kuna polnud tagumist pütti tegi pill päris korraliku häält. Juba aiast välja sõites oli tunda et pill liigub. Teepeal läks neljandaga nii mis kole. Täna hommikul keevitasin ka tagumise püti. Nüüd hääl mõnusalt tume.
Sõita on ka nüüd palju mõnusam kui asi liigub.
praegu ees 435 ja õhtuks peaks olema 440 või rohkem.
-
- Posts: 7
- Joined: 09. Feb 2011 01:00
Natuke suzukist. Vahepeal sai peale pandud orginaal tagumine pütt ja tehtud korralik tagumine väljaminek Täna värvisin püti ära ja nüüd kenam. Suzu tiksub suht vaikselt õhutõmbamise heli käib sumbutist üle, sõber pidi andma orginaal õhupuhastaja kopsiku, siis peaks väga vaikseks saama
Külge sai pandud ka süütelukk et mõni kergelt käima ei saaks, kuna poe ees tullakse tihti näppima.
Ebay kaudu sai tellitud suzuki kleepsud ja ette sai pandud sõbra käest saadud esituli.
Kuna teedel juba asfald kohati väljas siis saab pikemalt sõita spidol on ees kuskil 550 km, kütusekuluks olen saan 4-5l sajale .
video http://www.youtube.com/watch?v=gOIs-124Z6I
Külge sai pandud ka süütelukk et mõni kergelt käima ei saaks, kuna poe ees tullakse tihti näppima.
Ebay kaudu sai tellitud suzuki kleepsud ja ette sai pandud sõbra käest saadud esituli.
Kuna teedel juba asfald kohati väljas siis saab pikemalt sõita spidol on ees kuskil 550 km, kütusekuluks olen saan 4-5l sajale .
video http://www.youtube.com/watch?v=gOIs-124Z6I
Tervitused!
Nüüd läheb natuke teemaväliseks, aga juhtusin uurima su tuubi kontot ja sellel paiknevaid videoid ning jäi silma kodukootud traktor, mis ka siin ühel pildil isegi näha. Tubli töö! Selle ehitust ei kajasta kusagil?
Suzuki PV ka asjalik pill. Jõudu tööle!
Nüüd läheb natuke teemaväliseks, aga juhtusin uurima su tuubi kontot ja sellel paiknevaid videoid ning jäi silma kodukootud traktor, mis ka siin ühel pildil isegi näha. Tubli töö! Selle ehitust ei kajasta kusagil?
Suzuki PV ka asjalik pill. Jõudu tööle!
donn @ YouTube: https://www.youtube.com/c/DonnDIY ; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com/p/blueprints.html
Aga palun mõlemad omatehtud põkad siin teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27864
Ilmad soojad ja ega suzuki puhkust ei saa. Kilomeetreid tiksus ette täna 1400. vahepeal sai taha pakikale pandud pisemat sorti kast. Kus nagu sõbrad ütlevad on kogu eluks vajalik kraam. Laupäev värvib vast korralikumalt üle, pesevb korralikumalt puhtaks. ja siis Tagadil Näeme Rsk
Mõni tänane pildike ka.
Sai tehtud esimesed õngitsemised ka ära seni olen tühjade kätega jõe äärest ära kärutanud.
Mõni tänane pildike ka.
Sai tehtud esimesed õngitsemised ka ära seni olen tühjade kätega jõe äärest ära kärutanud.
Pole pikka aega kirjutanud, suzu sõidab pidurdab ja igapäevases kasutuses.
Vahepeal hakkas karburaator jukerdama aga sellest veast sain lahti.
Spido näitas tükk aega tagasi ümmargusi numbreid praegu peaks ees olema 2300 midagi. Eelmine nädalavahetus sai käidud saue kandis kilomeetreid tuli kokku kuskil 80 kütusekuluks 4 liitrit 100.
Mõned pildid, kui sai käidud karjääris kalal.
Kõvasti must on, kuna teed on väga tolmused. Raam läheb vast talvel uuesti värvimisele,kuna survepesuriga pestes on hakkanud vana punast värvi näitama.
Ja kurtnalt ostetud tagatuli.
Vahepeal hakkas karburaator jukerdama aga sellest veast sain lahti.
Spido näitas tükk aega tagasi ümmargusi numbreid praegu peaks ees olema 2300 midagi. Eelmine nädalavahetus sai käidud saue kandis kilomeetreid tuli kokku kuskil 80 kütusekuluks 4 liitrit 100.
Mõned pildid, kui sai käidud karjääris kalal.
Kõvasti must on, kuna teed on väga tolmused. Raam läheb vast talvel uuesti värvimisele,kuna survepesuriga pestes on hakkanud vana punast värvi näitama.
Ja kurtnalt ostetud tagatuli.
Neli liitrit on minumeelsest selle mootori kohta väga hea saavutus, sõbral jõi selline suzuki 2 korda rohkem. Võibolla saaks ka vähemaks aga siis jääb segu lahjaks läheb kuumaks ja jookseb kinni, Paar korda on juhtunud, enam seda kogeda ei tahaks. Sõidad mingi 50-60 kmH siis tunned et jõud kaob ära ning murdosa sekundist on ratas plokkis, õnneks jõuab siduri sisse tõmmata samas seisab 5 minutit ja sõidab jälle.
Siiamaani hästi teeninud ja 3200 kilomeetrit mind vedanud mobo arvas eile et aeg oleks tööleping lõpetada, nimelt hakkasin minema ujuma, panin käima ilusti 1 vändaga läks, natuke tiksus, ning kui jõudsin 1 meeter liikuda suri mootor lihtsalt välja ja kompressioon 0.Kiskusin siis silindri maha ja mida ma näen, kolvil ülemisel rõngal tükk väljas silinder suureimaid ja väiksemaid kriipse kraapse täis ja ülemine kepsulaager puruks. Kuna seda silindrit enam puurimata peale ei pane siis eks paistab millal uuesti liikuma saab, kui saab