Tupikut võib põhjustab ka asi, kui keegi on tehaseplaadi/raamikoodi küljest eemaldanud(värvimiseks) ja siis suvaliste neetidega kinnitatud(ei vasta sellel aastal kasutatud neetidele). Minnes sellist masinat arvele võtma, võib tekkida väga palju probleeme, ratast pildistatake(tehakse niguinii) ja väiksemagi kahtluse korral(valed needid, vale külgkorv või mis iganes) lähevad pildid ekspertiisi... kui selgub et kõik korras, saad ratta arvele, kui ei siis võib lõppeda kirjaga kus edasisel uurimisel ja selgumisel et hetkeline omanik valetab(nende arust, rääkida võid kõike), võib ähvardada teda 1aastane vabaduse kaotus...
Need näited siis elust enesest, üks näide minu külgkorviga iz-i pealt, sain arvele ja teine sõbra pealt, kes loobus(raamikoodi ei tohi manipuleerida, võimalik, et rohkem torkides ja puurides oleks saanud arvele aga tekkis küsimus kas on ikka nii vajalik see arvele saamine....).
See, et dokumendid korda on õige lähenemine, neid poolikuid projekte on müügis küll nähtud ja kuulutuses seisab kuldne lause, dokumendid puudu...masin aga värvitud ja osaliselt taastatud. Enda masinat ei võtnud lahti enne, kui kõik paberid olid korras ja numbrid küljes, muidugi siis sõitsin head 100km
enne kui lahti võtsin. Loodan, et saad ikka dokumendid korda ja taastamist alustada.