Kõigepealt äkki keegi hea ja tark ütleb mis on simmerite mõõdud. Magneeto poolne peaks olema kas 30 - 17 või 16 ? Aga mis on siduri poolse mõõt ?
Samuti huvitaks milliste näitajatega kondekat tahab 6V 50W süsteem 6V süütepooliga ?
Ning oskab keegi öelda kas kuskil müüakse/saab osta neti kaudu kepsu pukse ning sõrme ?
Tänud vastajatele ! !
Siis aga selline küsimus/probleem !
Et, mootor oli kena tore kuid peale paari tunnist sõitmis hakkas tegema sellist asja, nagu töötas kenasti kuid ühtlase intervalliga pöörded langesid korraks midagi sarnast kui traktor töötab kohapeal ja pumba täis tõmbab. Käis 2-3 sek ühtlaselt ja siis oleks just nagu nälga jäänud vms, pöörded kukkusid korraks natuke ja täpselt samamoodi ka kõrgemal pöördel, kohati jä mulje nagu mingi vana meeriklane bigblock . Jõu ega muu puudust samas sellega ei tundunud küll kaasnevat.
Nüüd siis jätsin eelmine õhtu seisma ja järgmine hommik enam käima ei läinud, õigemini läks aga pöördesse üldse lähe, gaas põhjas ja heal juhul töötab 5sek tühikäigu pööretel kui sedagi. Karpa sai puhastatud, küünlaid vahetatud, kondekaid proovitud, süüdet regullitud, kondakte puhastatud - sätitud jms.
Selle kõige juures küünal jääb märjaks ja sumpa vahelt ajab põlematta sitta välja, ühesõnaga ei põleta korralikult. Ning lisaks lööb tagasi ja karpast tuld kohati.
Üks huitav asi sellega veel. Nimelt kuna vana sisselaske klapp mis silkul külje peal on oli suht kõver ja ajas natuke läbi võtsin selle ära ning panin korralikuma. Sai ilma selleta vänta antud ja siis läks ilusti tööle ning jäi ilma gaasita tühikäigule .
Magneeto poolne simmer sai ära vahetatud kuna oli selline poolpidune kuid see ei muutnud midagi. Et, kas äkki siis siduri poolne simmer ära võib sellist asja teha
Veelkord suured tänud ette ära kes oskab aidata
Minsk M1 (simmerid ja värki)
Ei tea, võtsin maha, panin pukki et, lihtsam katsetada ja näe imet, vänta ning töötas . Panin raami peale tagasi ja nüüd töötab kenasti, pole eriti aimugi mis teema oli, ometi sai kõik asjad pea üle proovitud.
Võimalik, et niiskus ehk kuskil mähiste juures, kuigi kaan oli silikooniga peal ja föönitatud sai ka.
Niipalju jändamist ja polegi aru saanud mis teema oli
Eks näeb . . .
Võimalik, et niiskus ehk kuskil mähiste juures, kuigi kaan oli silikooniga peal ja föönitatud sai ka.
Niipalju jändamist ja polegi aru saanud mis teema oli
Eks näeb . . .
Täna hommikul sama jama, vaevu töötab gaas põhjas, hakkan vaatama, et sumpast ei tule mitte midagi, ajab silku juurest ühendus kohas välja nagu ikka. Siis tabasin asja ära miks mootorit maha võttes tuli sumpast vett välja .
Kuna mul iz raami peal siis ei saa tavalist leegikat kasutada, panin metall vooliku selle asemele, aga paistab, et kas voolik on seest puruks kuskilt või midagi(ei näe ju, metall sukk ümber) igatahes vesi kuidagi sinna sisse saab ja kui otse lume seest tulla siis jääb niipalju sisse, et vesi külmub ära ning ongi tropp ees . See seletab ka miks sisselaske klapi ära võtmisega tööle jäi, a kes oleks siukse asja peale tulnud alguses .
Kuna mul iz raami peal siis ei saa tavalist leegikat kasutada, panin metall vooliku selle asemele, aga paistab, et kas voolik on seest puruks kuskilt või midagi(ei näe ju, metall sukk ümber) igatahes vesi kuidagi sinna sisse saab ja kui otse lume seest tulla siis jääb niipalju sisse, et vesi külmub ära ning ongi tropp ees . See seletab ka miks sisselaske klapi ära võtmisega tööle jäi, a kes oleks siukse asja peale tulnud alguses .