Minsk M1 (simmerid ja värki)

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Minsk M1 (simmerid ja värki)

Unread post by Melx »

Kõigepealt äkki keegi hea ja tark ütleb mis on simmerite mõõdud. Magneeto poolne peaks olema kas 30 - 17 või 16 ? Aga mis on siduri poolse mõõt ?
Samuti huvitaks milliste näitajatega kondekat tahab 6V 50W süsteem 6V süütepooliga ?
Ning oskab keegi öelda kas kuskil müüakse/saab osta neti kaudu kepsu pukse ning sõrme ?

Tänud vastajatele ! ! :!:

Siis aga selline küsimus/probleem !
Et, mootor oli kena tore kuid peale paari tunnist sõitmis hakkas tegema sellist asja, nagu töötas kenasti kuid ühtlase intervalliga pöörded langesid korraks midagi sarnast kui traktor töötab kohapeal ja pumba täis tõmbab. Käis 2-3 sek ühtlaselt ja siis oleks just nagu nälga jäänud vms, pöörded kukkusid korraks natuke ja täpselt samamoodi ka kõrgemal pöördel, kohati jä mulje nagu mingi vana meeriklane bigblock :P. Jõu ega muu puudust samas sellega ei tundunud küll kaasnevat.
Nüüd siis jätsin eelmine õhtu seisma ja järgmine hommik enam käima ei läinud, õigemini läks aga pöördesse üldse lähe, gaas põhjas ja heal juhul töötab 5sek tühikäigu pööretel kui sedagi. Karpa sai puhastatud, küünlaid vahetatud, kondekaid proovitud, süüdet regullitud, kondakte puhastatud - sätitud jms.
Selle kõige juures küünal jääb märjaks ja sumpa vahelt ajab põlematta sitta välja, ühesõnaga ei põleta korralikult. Ning lisaks lööb tagasi ja karpast tuld kohati.
Üks huitav asi sellega veel. Nimelt kuna vana sisselaske klapp mis silkul külje peal on oli suht kõver ja ajas natuke läbi võtsin selle ära ning panin korralikuma. Sai ilma selleta vänta antud ja siis läks ilusti tööle ning jäi ilma gaasita tühikäigule :roll:.
Magneeto poolne simmer sai ära vahetatud kuna oli selline poolpidune kuid see ei muutnud midagi. Et, kas äkki siis siduri poolne simmer ära võib sellist asja teha :roll: :?:

Veelkord suured tänud ette ära kes oskab aidata :!: : )
cyc
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 09. Nov 2008 01:00
Location: Põlvamaa
Contact:

Unread post by cyc »

Kui siduripoolne simmer läbi on siis imeb sealtkaudu õli karterisse ja tulemuseks on suur suitsupilv töötava masina summutist. Pane käigukasti õlitase natuke üle normi ja lase masinal käia. Mõne aja pärast vaata kas õlitase on alanenud või mitte, jälgi ka et kuskilt mujalt õli ei leki.
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Ei tea, võtsin maha, panin pukki et, lihtsam katsetada ja näe imet, vänta ning töötas :P. Panin raami peale tagasi ja nüüd töötab kenasti, pole eriti aimugi mis teema oli, ometi sai kõik asjad pea üle proovitud.
Võimalik, et niiskus ehk kuskil mähiste juures, kuigi kaan oli silikooniga peal ja föönitatud sai ka.
Niipalju jändamist ja polegi aru saanud mis teema oli :lol:

Eks näeb . . .
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Täna hommikul sama jama, vaevu töötab gaas põhjas, hakkan vaatama, et sumpast ei tule mitte midagi, ajab silku juurest ühendus kohas välja nagu ikka. Siis tabasin asja ära miks mootorit maha võttes tuli sumpast vett välja :P.
Kuna mul iz raami peal siis ei saa tavalist leegikat kasutada, panin metall vooliku selle asemele, aga paistab, et kas voolik on seest puruks kuskilt või midagi(ei näe ju, metall sukk ümber) igatahes vesi kuidagi sinna sisse saab ja kui otse lume seest tulla siis jääb niipalju sisse, et vesi külmub ära ning ongi tropp ees :idea:. See seletab ka miks sisselaske klapi ära võtmisega tööle jäi, a kes oleks siukse asja peale tulnud alguses :lol:.
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Vahepeal palju bena mootoris käinud, otsustasin mõned kulujupid vahetada.

Nimelt siduri poolt tuli välja simmer mis asetseb metall "karbi" sees. Kas tegu on mingi tehase asjaga ning sinna istub asemele tavaline simmer samahästi ?
Post Reply