Küsimus
Küsimus
Tere foorumlased,elnda siis Riga D8 ,ostsin selle sügise algul,teadsin ,et masin ei tööta,tuli osta uued asjad,nii ka tegin,sai ostetud:kolvirõngad+kolb,sidurikettad(Vanakraami laadalt ostsin piibu )
Vahetasime siis jupid ära ja meie üllatuseks masin ei tööta
Oleme mässanud sellega tohhujalt palju,süüde on võrril õige,aga miski on siiski paigast ära,oskate öelda mis võib viga olla?
Vahetasime siis jupid ära ja meie üllatuseks masin ei tööta
Oleme mässanud sellega tohhujalt palju,süüde on võrril õige,aga miski on siiski paigast ära,oskate öelda mis võib viga olla?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 15. Jul 2010 00:00
- Location: Põltsamaa
- Contact:
o
Okei,nii eelpool juba ütlesin,mis ma olen juurde ostnud jne.
Masinaga on nii peale väsitavat jooksmist võtab võrr lõpuks nõuks tööle minna,KORRAKS,hüppan sadulasse ja gaas põhjas sõidan,kuid siis lõpetab masin töö,lihtsalt lambist,koguaeg gaas põhjas ja masin sureb välja ja kõik.Siiis teen küünla puhtaks ja uuesti hakkab asi otsast peale ,kuni mai tea kui kaua nii teha saab.
Sõbra arvates on süütesüsteemis asi.Laadal uurisin mingit vidinat,ning korraga astub mu kõrvale suvaline mees,igatahes ta asja jagas,ta ütles ,et kerid süütemähise ümbert selle teibi või asja ära siis on säde ka suurem nagu lehma keel,kerisime ka seda vasktraati sealt ära.Ei saa aru ,miks ta korralikult ei tööta,tõesti pärast teibi eemaldamist säde suurenes.
Masinaga on nii peale väsitavat jooksmist võtab võrr lõpuks nõuks tööle minna,KORRAKS,hüppan sadulasse ja gaas põhjas sõidan,kuid siis lõpetab masin töö,lihtsalt lambist,koguaeg gaas põhjas ja masin sureb välja ja kõik.Siiis teen küünla puhtaks ja uuesti hakkab asi otsast peale ,kuni mai tea kui kaua nii teha saab.
Sõbra arvates on süütesüsteemis asi.Laadal uurisin mingit vidinat,ning korraga astub mu kõrvale suvaline mees,igatahes ta asja jagas,ta ütles ,et kerid süütemähise ümbert selle teibi või asja ära siis on säde ka suurem nagu lehma keel,kerisime ka seda vasktraati sealt ära.Ei saa aru ,miks ta korralikult ei tööta,tõesti pärast teibi eemaldamist säde suurenes.
Kõige lihtsam- jookse mootor tööle, lahuta sidur ära ja hoia masinat pöördes.
Pane jala peale. Lase sõbrad gaasiga mängida, ehk siis pöördesse lasta (aka tuuritada). Ise keerad samalajal segukruvi sissepoole ja kuulad kuidas pöörded tõusevad. Kui see ei muuda masina töötamist, siis arvatavasti saab ta kusagil sult lisaõhku mistõttu on segu paigast.
Pane jala peale. Lase sõbrad gaasiga mängida, ehk siis pöördesse lasta (aka tuuritada). Ise keerad samalajal segukruvi sissepoole ja kuulad kuidas pöörded tõusevad. Kui see ei muuda masina töötamist, siis arvatavasti saab ta kusagil sult lisaõhku mistõttu on segu paigast.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Re: o
Äkki otsiks mõne teise hobi või siis prooviks endale selgeks teha, mis funktsioon mootori juures igal komponendil on ja kuidas need asjad töötavad.Marcel739 wrote:igatahes ta asja jagas,ta ütles ,et kerid süütemähise ümbert selle teibi või asja ära siis on säde ka suurem nagu lehma keel,kerisime ka seda vasktraati sealt ära.Ei saa aru ,miks ta korralikult ei tööta,tõesti pärast teibi eemaldamist säde suurenes.
Hakkame peale nendest asjadest, mis Sa masinale uued panid.
Mis täpsusega kolb silindrisse istub?
Kui suur on kolvirõngaste paisumispilu?
Mis marki piip on ja kas sisese raadiohäirete takistiga või ilma?
Mis tüüpi küünlajuhe?
Mis marki ja mis soojusastmega küünal?
Kuidas on kontaktide ja sealsete elektriühenduste olukord?
Ütled, et "süüde on õige", aga palun täpsusta, palju see "õige" enne ÜSS'i sinu andmete järgi on ja kuidas Sa seda mõõtsid?
Palju on kontaktivahe?
Lisaks seleta ka, kuidas generaatorimähiselt isolatsioonikihi eemaldamine ja väidetavalt ka teostatud mähise keerdude arvu vähemakskerimine peaksid sädeme "suuremaks" muutma?
jne jne jne.
Mis täpsusega kolb silindrisse istub?
Kui suur on kolvirõngaste paisumispilu?
Mis marki piip on ja kas sisese raadiohäirete takistiga või ilma?
Mis tüüpi küünlajuhe?
Mis marki ja mis soojusastmega küünal?
Kuidas on kontaktide ja sealsete elektriühenduste olukord?
Ütled, et "süüde on õige", aga palun täpsusta, palju see "õige" enne ÜSS'i sinu andmete järgi on ja kuidas Sa seda mõõtsid?
Palju on kontaktivahe?
Lisaks seleta ka, kuidas generaatorimähiselt isolatsioonikihi eemaldamine ja väidetavalt ka teostatud mähise keerdude arvu vähemakskerimine peaksid sädeme "suuremaks" muutma?
jne jne jne.
.
Mõõte ma ei oska öelda,mis täpsusega ta silindrisse istub,aga ostsin tondi motopoes tuttuue kolvi ja rõngad,töötunde mingi 7-8min.(vähem isegi)
Kolvirõngaste paisumispilu on väga väike.
Vene võrri piip,vahet kas raadiohäire takistiga või mitte.
Tavaline küünlajuhe.
Kontaktid paistavad korras.Kontakide vahel on õrnvahe.
Ja see miks me sealt vase traadi paksema kihi maha kerisime,on vajalik et süütepool panna,süütepoolil on oma mähis.
Natuke ennem ÜSS'i peab hakkama kontakt avanema ja avaneb ka.
Kolvirõngaste paisumispilu on väga väike.
Vene võrri piip,vahet kas raadiohäire takistiga või mitte.
Tavaline küünlajuhe.
Kontaktid paistavad korras.Kontakide vahel on õrnvahe.
Ja see miks me sealt vase traadi paksema kihi maha kerisime,on vajalik et süütepool panna,süütepoolil on oma mähis.
Natuke ennem ÜSS'i peab hakkama kontakt avanema ja avaneb ka.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: .
Uued mõõtühikud, kasutan selliseid isegi pidevalt.Marcel739 wrote:Mõõte ma ei oska öelda...väga väike.
Vene võrri piip...Tavaline küünlajuhe... õrnvahe.
.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?