Kompressor kodugaraazi
Kompressor kodugaraazi
Plaanis garaazi üks abimees soetada, ehk oskab keegi omast kogemusest midagi lisada.
Peamiselt läheb kasutusse nn. nädalavahetuseti rehvide pumpamine, suruõhuga puhastamine ja vahest harva mõne tsikli paagi või raami värvimine/kruntimine.
Kunagi tulevikus võibolla soov ka mõni väiksem suruõhu löökvõti/frees kasutusele võtta. Antud valik on õlitusega.
Aircraft MOBILBOY 311/50 E
Andmed:
190 l/min
10 bar
paak 50L
mootor 2,2 kW
kaal 36,5kg
müratase 97dB
hind poes: 350¤
Üks valikutest on see, kuna võimalus omahinnaga saada. Kui just kellelgi pole midagi etemat soovitada 200-250¤ eest.
Peamiselt läheb kasutusse nn. nädalavahetuseti rehvide pumpamine, suruõhuga puhastamine ja vahest harva mõne tsikli paagi või raami värvimine/kruntimine.
Kunagi tulevikus võibolla soov ka mõni väiksem suruõhu löökvõti/frees kasutusele võtta. Antud valik on õlitusega.
Aircraft MOBILBOY 311/50 E
Andmed:
190 l/min
10 bar
paak 50L
mootor 2,2 kW
kaal 36,5kg
müratase 97dB
hind poes: 350¤
Üks valikutest on see, kuna võimalus omahinnaga saada. Kui just kellelgi pole midagi etemat soovitada 200-250¤ eest.
Last edited by Nobody on 22. Jan 2011 21:52, edited 1 time in total.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Löökvõtmetest ja freesidest sa selle kompressoriga just parimat tulemust ei saa. Korralikel freesidel on õhukulu kuskil 4-600l/min. Löökvõtmetel 2-400l/min. Olgu väikse/odava/juust freesi õhukulu on jah seal 170-220l/min.
Värvimise jaoks soovitan raudselt muretseda siis õhufilter/niiskuse eemaldaja enne värvipüstolit. Need odavad/väikesed kompressorid ajavad jubedalt kondentsi.(olgu olgu teised kompressorid ka aga väikestes paakideskoguneb seda eriti).
Endal mul on suht samade andmetega(240l/min) ainult 24L paagiga ja mul kipub paak väikseks jääma, koguaeg peab ikka uugama kompressor, lõpuks hakkab ajudele ja istud kõrvaklappidega garaazis.
Muidu niisama kummide pumpamiseks ja suruõhupüstoli kasutamiseks ok.
Värvimise jaoks soovitan raudselt muretseda siis õhufilter/niiskuse eemaldaja enne värvipüstolit. Need odavad/väikesed kompressorid ajavad jubedalt kondentsi.(olgu olgu teised kompressorid ka aga väikestes paakideskoguneb seda eriti).
Endal mul on suht samade andmetega(240l/min) ainult 24L paagiga ja mul kipub paak väikseks jääma, koguaeg peab ikka uugama kompressor, lõpuks hakkab ajudele ja istud kõrvaklappidega garaazis.
Muidu niisama kummide pumpamiseks ja suruõhupüstoli kasutamiseks ok.
ma soovitaks teha endale kompressor veoauto ZIL kompressorist, vedama panna umbes 3-4 kw mootor.
mul garaazis selline kompressor 4 kw mootoriga ,võimsust on nii palju et kunagi löödi selle kompressoriga üks hüdrofori paak puruks
mul garaazis selline kompressor 4 kw mootoriga ,võimsust on nii palju et kunagi löödi selle kompressoriga üks hüdrofori paak puruks
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Mina olen ZIL -i kompressorit näinud kaugelt kui ka lähedalt, koolis õppinud ja isegi katsunud. Seega võin öelda, et ehitamisel pead arvestama sellega, et see vajab õlituseks surveõli, mida originaalis annab sinna ZIL -i mootori õlitussüsteem. Jahutuseks on vaja radikamoodi asja. Kunagi ehitati ise igasuguseid asju kuna poes neid lihtsalt ei müüdud.ma soovitaks teha endale kompressor veoauto ZIL kompressorist, vedama panna umbes 3-4 kw mootor.
Oman mõnda roostes mootorratast.
minu kompressoril pole mingit jahutust pealteints wrote:Mina olen ZIL -i kompressorit näinud kaugelt kui ka lähedalt, koolis õppinud ja isegi katsunud. Seega võin öelda, et ehitamisel pead arvestama sellega, et see vajab õlituseks surveõli, mida originaalis annab sinna ZIL -i mootori õlitussüsteem. Jahutuseks on vaja radikamoodi asja. Kunagi ehitati ise igasuguseid asju kuna poes neid lihtsalt ei müüdud.ma soovitaks teha endale kompressor veoauto ZIL kompressorist, vedama panna umbes 3-4 kw mootor.
ja surveõli pole ka ,vaid lihtsalt õli sisse valatud
nii on ta töötanud rohkem kui 10 aastat.
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Zil- i kompressorielemendi laidan maha. Teema alguses mainitud kompressor on oma näitajatelt selline enam- vähem, sinna vähem poole kalduv. Kardan, et löökvõtmed ja meislid sellega korralikult tööle ei hakka. Ise soovitan vene kahesilindrilist CO-7 kompressorit+ pisikesed täiustused. Ca 100 liitrine paak vahele ja kannatab ka 3mm düüsiga liivapritsiga suurema närvikuluta tööd teha. Kondents pole ka probleeme tekitanud.
värvipüstoli jaoks kompressor
mitu bar oleks vaja et värvipüstoliga värvida saaks ??