Otsin väiksema kütte kuluga mootorratast.
Otsin väiksema kütte kuluga mootorratast.
Minu põhiline liiklemine kulgeb linnas.Oman 50cc 4t hiinakat küttekuluks on tal 2,2l/100km.
Mulle jäi näppu aastate vanune artikkel Honda Deram C100 kus mainiti et kiirusel kuni 50km/h saab see hakkama 1,5l bensiiniga(just linna kiirus).Kiiremini sõites läheb 2l.
Viimane Honda Super Cub 100 mudel pidi samal suisa 1l (-50km/h)hakkam saama.
Nende andmete kõrval võtab minu Hiinakas palju.
Ühes motomatka artiklis sai 125cc Hondal sõitja kuluks 2,3l.
Tuttavalt arvas et kõige optimaalsem peaks 150cc masin olema(parem võimsuse ja kulusuhe).
Nüüd siis küsin millist masinat eelistada 100cc,125cc või 150cc seda just küttekulu osas?
Mulle jäi näppu aastate vanune artikkel Honda Deram C100 kus mainiti et kiirusel kuni 50km/h saab see hakkama 1,5l bensiiniga(just linna kiirus).Kiiremini sõites läheb 2l.
Viimane Honda Super Cub 100 mudel pidi samal suisa 1l (-50km/h)hakkam saama.
Nende andmete kõrval võtab minu Hiinakas palju.
Ühes motomatka artiklis sai 125cc Hondal sõitja kuluks 2,3l.
Tuttavalt arvas et kõige optimaalsem peaks 150cc masin olema(parem võimsuse ja kulusuhe).
Nüüd siis küsin millist masinat eelistada 100cc,125cc või 150cc seda just küttekulu osas?
No selliste töömahtude korral linnakiirusel sõites on kõige määravam tegur minu arvates sõitja kehakaal. See määrab koormuse ning potentsiaalse ülekande muutmise, mis omakorda mõjutab otseselt küttekulu. Nii et kui oled selline turskem poiss, siis võib 125cm3 mootor end pooduna tunda ja hakkab märkamatult enam bensiini imema. Ju siis 150 cm3 oleks parem idee. Kergele sõitjale piisab linnatingimuste tarvis 125cm3 mootorist piisavalt.
Unustada ei tasu ka seda, et kõik üle 49 cm3 vajab A-kategooriat.
Hoida kokku liiter sajalt kilomeetrilt... minu arust olematu kokkuhoid. Ja kui see on talvekulu, siis ei tasu unustada külmast ilmast/teeoludest tingitud lisakulu. Või vajab näiteks karburaator häälestamist.
Mis puutub tootjate poolt antavatesse kuludesse, siis on need 99 protsendil juhtudest näidatud reaalsusest paremana. Nii autodel kui mootorratastel.
A.
Hoida kokku liiter sajalt kilomeetrilt... minu arust olematu kokkuhoid. Ja kui see on talvekulu, siis ei tasu unustada külmast ilmast/teeoludest tingitud lisakulu. Või vajab näiteks karburaator häälestamist.
Mis puutub tootjate poolt antavatesse kuludesse, siis on need 99 protsendil juhtudest näidatud reaalsusest paremana. Nii autodel kui mootorratastel.
A.
Tehase andmetega on nagu on.
Minu masinal lubas tehas väikseimaks kuluks 1,4l.Suurte "uurimuste" peale selgus ,et kiirus peaks olema siis 30km/h.Proovisin,kuid ma pole vist veel sellises eas, et sellise kiirusega vahemaid läbida.
Isegi ajakirjaniku testi sõidul selle masinaga läbi 10 euroopa riigi, läbides kokku 8500km sai ta kuluks 2,2l/100km.
Tegu on suve kuluga(talvel liigun kindluse mõttes neljal rattal)
See selleks.
Soov on leida just ökonoomset mootorratast,enamasti on linna sõidud,kuid vahel maanteel saab ka kiiremini sõita(50-60km/h on maanteel üsna tülikas)Mida vähem võtab seda parem.
Ühtepidi võttes liiter rohkem vähem ei ole vahet,teist pidi 1L vähem olen 100km ühe õlle raha kokku hoidnud.Suve jooksul tuleb oma 4000km see on 40pudelit.Kas nüüd on vahe?
Ma pole just"suur poiss" aga kui kaal on oluline peaks eelistama igal juhul alla 100kg kaaluvat 125cc masinat.
On kellegil reaalseid kogemusi 4T 125cc masinatega,palju on kütte kuluks tulnud?
Minu masinal lubas tehas väikseimaks kuluks 1,4l.Suurte "uurimuste" peale selgus ,et kiirus peaks olema siis 30km/h.Proovisin,kuid ma pole vist veel sellises eas, et sellise kiirusega vahemaid läbida.
Isegi ajakirjaniku testi sõidul selle masinaga läbi 10 euroopa riigi, läbides kokku 8500km sai ta kuluks 2,2l/100km.
Tegu on suve kuluga(talvel liigun kindluse mõttes neljal rattal)
See selleks.
Soov on leida just ökonoomset mootorratast,enamasti on linna sõidud,kuid vahel maanteel saab ka kiiremini sõita(50-60km/h on maanteel üsna tülikas)Mida vähem võtab seda parem.
Ühtepidi võttes liiter rohkem vähem ei ole vahet,teist pidi 1L vähem olen 100km ühe õlle raha kokku hoidnud.Suve jooksul tuleb oma 4000km see on 40pudelit.Kas nüüd on vahe?
Ma pole just"suur poiss" aga kui kaal on oluline peaks eelistama igal juhul alla 100kg kaaluvat 125cc masinat.
On kellegil reaalseid kogemusi 4T 125cc masinatega,palju on kütte kuluks tulnud?
Last edited by gen on 29. Jan 2011 20:44, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
DT puhul on 1,7 saavutamatu. Võibolla kui sõita see 1,7 ära ja ülejäänud ~75 km lükata. Hiinakat ei kommenteeri, pole omanud ühtegi.
Räägib mees kes on omanud kolme 125-st yamahat, kaks neist baigid (peaaegu sama mootoriosaga mis DT) ja üks ongi DT. Lisaks on mul olnud teisi "võrre".
Kawasaki AR125 on väga ökonoomne kahetaktivõrr, suve algul sai 50 kroonise bensuarvega ikka sitaks sõita. Puhas liikumises püsimise aparaat ja tuleb õige rehviga toime ka seal, kus päris teed ei olegi. Kui tahhomeetri seier kõrgemale lubada siis saab lõbu ka laialt. Kaal vaid loetud kilod üle 100 ja hästi kerge veeremisega masin, mulle meeldib väga. Kuskil 3-4 vahel võttis ta minul mahla, võibolla mõni saab alla selle. Sõitsin natukene ka kahekesi ja kihutasin linna vahel mõnel õhtul, ning mingit arvet ei pidanud tankimiste ja kilometraazi kohta.
Räägib mees kes on omanud kolme 125-st yamahat, kaks neist baigid (peaaegu sama mootoriosaga mis DT) ja üks ongi DT. Lisaks on mul olnud teisi "võrre".
Kawasaki AR125 on väga ökonoomne kahetaktivõrr, suve algul sai 50 kroonise bensuarvega ikka sitaks sõita. Puhas liikumises püsimise aparaat ja tuleb õige rehviga toime ka seal, kus päris teed ei olegi. Kui tahhomeetri seier kõrgemale lubada siis saab lõbu ka laialt. Kaal vaid loetud kilod üle 100 ja hästi kerge veeremisega masin, mulle meeldib väga. Kuskil 3-4 vahel võttis ta minul mahla, võibolla mõni saab alla selle. Sõitsin natukene ka kahekesi ja kihutasin linna vahel mõnel õhtul, ning mingit arvet ei pidanud tankimiste ja kilometraazi kohta.
Last edited by extinction on 30. Jan 2011 01:32, edited 1 time in total.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Jah eks see kulu sai suht julma arvestusega tehtud,reaalne kulu peaks ikka 2l ja peale olema.
Enamasti annab valmistaja 125cc kulu ikka 3l kanti.
Tööle on mul jala minna 45-60minutit(sõltub asjaoludest).Motoriseeritult jõuan sinna 5-10minutiga(Sõltub kas jõuan trassile "tipptunnil" või varem-hiljem).Olen seega päevas võitnud vähemalt 60minutit muuks tegevuseks.
On kellegil kogemust ka 150cc rattaga?Või siis 110cc tänava rattaga?
Enamasti annab valmistaja 125cc kulu ikka 3l kanti.
Tööle on mul jala minna 45-60minutit(sõltub asjaoludest).Motoriseeritult jõuan sinna 5-10minutiga(Sõltub kas jõuan trassile "tipptunnil" või varem-hiljem).Olen seega päevas võitnud vähemalt 60minutit muuks tegevuseks.
On kellegil kogemust ka 150cc rattaga?Või siis 110cc tänava rattaga?
Netist leidsin mõned lahkelt jagatud kogemused.
Esimene Honda Wave 110 läbib 1l küttega 70-75km ehk siis 1,3-1,4l/100km
http://www.faqs.org/reviews/honda-wave-125-motorcycle/
Teine sõitis Honda 125cc Innovaga 2päevaga läbi 700km kulutades 10l kütet.Maanteel kiirus 85-95km/h ja mägedes 60-70km/h.
Kulu seega törts üle 1,4l/100km
http://ecomodder.com/forum/showthread.p ... -9680.html
Väga head tulemused,kas ma meie oludes on see ka võimalik?
On kellegil Eestis sellist masinat?
Esimene Honda Wave 110 läbib 1l küttega 70-75km ehk siis 1,3-1,4l/100km
http://www.faqs.org/reviews/honda-wave-125-motorcycle/
Teine sõitis Honda 125cc Innovaga 2päevaga läbi 700km kulutades 10l kütet.Maanteel kiirus 85-95km/h ja mägedes 60-70km/h.
Kulu seega törts üle 1,4l/100km
http://ecomodder.com/forum/showthread.p ... -9680.html
Väga head tulemused,kas ma meie oludes on see ka võimalik?
On kellegil Eestis sellist masinat?