Mootorratas I¸ tagasitulek!
Mootorratas I¸ tagasitulek!
http://forte.delfi.ee/news/auto/kas-see ... d=39441801
Pisut lugemist ja ma loodan, et ka targemad leiavad võõrkeelseid link samal teemal siia. Igatahes disain on juba parem
Pisut lugemist ja ma loodan, et ka targemad leiavad võõrkeelseid link samal teemal siia. Igatahes disain on juba parem
Liiga ulme. Jääb loota, et nad liiga suurt tükki ei hammustanud...
2012. a. idee-I¸ on põhimõttelisest eellasest pea poole kergem, jõuallikaks on 850-kuubikuline 140 hj V2 ning 60kW elektrimootor, mis on ehitatud tagumise rattarummu sisse koos oma 2-käigulise kastiga. Autori sõnul peaks sellise I¸i keskmine kütusekulu olema 2,94 l/100km.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Tulge maa peale. Esiteks, need pildid pole midagi muud kui arvutigraafika.
Venemaa mototööstus ei hakka eales selliseid asju tootma. Ainus variant on, et selline masin tehakse valmis Hiinas ja siis saab ta IZ'i märgid külge. Ehk siis sama lahendus kui Minsk'i moodsamate mudelite puhul.
Venemaa mototööstus kui selline on surnud. Ural tootis eelmisel aastal vaid 800 mootorratast. Neist suurem osa (95 protsenti) läks eksporti. IZ'i andmeid ei ole mulle silma jäänud, aga needki pole tõenäoliselt midagi rõõmustavat.
Vene turg on praegu paksult üle ujutatud kasutatud lääne rataste ning uue Hiina mudruga. Selle vahele sellise "kõrgtehnoloogilise" masinaga tulek on selge enesepettus. Ainus variant, et mõned eriti rikkad tegelased hangivad selle endale kui kurioosumi. Transpordivahendi väärtust see asi ei oma. Välismaal puudub sellel aga turg täielikult (IZ-i kaubamärgi väärtus läänes on võrde paki krõpsudega).
Venemaa ootab jätkuvalt lihtsat, lollikindlat masinat, mida saab kuvalda ja matiga käigus hoida ning suvilasse ja metsa marjule sõita. See eksemplar lõpetab oma eksistentsi tõenäoliselt esimeses teeaugus.
Kokkuvõttes: uus IZ on praktilist väärtust mitte omav kõvatamine. Samaväärne kohaliku Renard'ga.
A.
Venemaa mototööstus ei hakka eales selliseid asju tootma. Ainus variant on, et selline masin tehakse valmis Hiinas ja siis saab ta IZ'i märgid külge. Ehk siis sama lahendus kui Minsk'i moodsamate mudelite puhul.
Venemaa mototööstus kui selline on surnud. Ural tootis eelmisel aastal vaid 800 mootorratast. Neist suurem osa (95 protsenti) läks eksporti. IZ'i andmeid ei ole mulle silma jäänud, aga needki pole tõenäoliselt midagi rõõmustavat.
Vene turg on praegu paksult üle ujutatud kasutatud lääne rataste ning uue Hiina mudruga. Selle vahele sellise "kõrgtehnoloogilise" masinaga tulek on selge enesepettus. Ainus variant, et mõned eriti rikkad tegelased hangivad selle endale kui kurioosumi. Transpordivahendi väärtust see asi ei oma. Välismaal puudub sellel aga turg täielikult (IZ-i kaubamärgi väärtus läänes on võrde paki krõpsudega).
Venemaa ootab jätkuvalt lihtsat, lollikindlat masinat, mida saab kuvalda ja matiga käigus hoida ning suvilasse ja metsa marjule sõita. See eksemplar lõpetab oma eksistentsi tõenäoliselt esimeses teeaugus.
Kokkuvõttes: uus IZ on praktilist väärtust mitte omav kõvatamine. Samaväärne kohaliku Renard'ga.
A.
Jah, selles osas on ta samm venelastest ees.
Iseenesest on tore, et meie omad midagi sellist valmis tegid ja et EAS selleks ka raha andis. Igati hea märk.
Teisalt on sihik antud masina puhul veidi paigast. Puhtakujulise ideemootorrattana oleks ta igati ok. Seda aga üritatakse näidata kui seeriatootmise esiklast. Ausalt öeldes ma ei näe sellele sõidukile küll mingit seeriat. Meie turul puuduvad ostjad, mujal on Renard oma siinsest legendist hoolimata must auk.
GT tähendab Grand Tourerit ehk masinat, millega peaks olema sadu kilomeetreid mugav kulgeda jutti. Renardile see mudelinimi kohe kindlasti ei sobi, pigem oleks ta Renard Streetfighter või Renard Motard. See on puhas edvistamise masin. Mul on aga sul ei ole.
Siinsel mototurul on jaotus paigas: pisikubatuurides möllavad hiinlased, mujal kasutatud japsid. Näpuga eurooplasi ja ameerikat peale. Puhtalt Eesti põhine bränd ei ela kuidagi ära. Ainult ehk juhul, kui tellida kogu mudru Hiinast ja siin lisada vaid bränd. Aga siis peab see ka sigasoodne olema.
Mingit võimast brändi, millega Euroopast endale kliente tõmmata, meil ei ole. Ja tundmatu masin peab selleks erakordselt silmatorkav olema. Niisama minek nõuab kümneid miljoneid turunduspappi.
Kokkuvõttes: tore et tehakse, aga erutuseks põhjust pole.
A.
Iseenesest on tore, et meie omad midagi sellist valmis tegid ja et EAS selleks ka raha andis. Igati hea märk.
Teisalt on sihik antud masina puhul veidi paigast. Puhtakujulise ideemootorrattana oleks ta igati ok. Seda aga üritatakse näidata kui seeriatootmise esiklast. Ausalt öeldes ma ei näe sellele sõidukile küll mingit seeriat. Meie turul puuduvad ostjad, mujal on Renard oma siinsest legendist hoolimata must auk.
GT tähendab Grand Tourerit ehk masinat, millega peaks olema sadu kilomeetreid mugav kulgeda jutti. Renardile see mudelinimi kohe kindlasti ei sobi, pigem oleks ta Renard Streetfighter või Renard Motard. See on puhas edvistamise masin. Mul on aga sul ei ole.
Siinsel mototurul on jaotus paigas: pisikubatuurides möllavad hiinlased, mujal kasutatud japsid. Näpuga eurooplasi ja ameerikat peale. Puhtalt Eesti põhine bränd ei ela kuidagi ära. Ainult ehk juhul, kui tellida kogu mudru Hiinast ja siin lisada vaid bränd. Aga siis peab see ka sigasoodne olema.
Mingit võimast brändi, millega Euroopast endale kliente tõmmata, meil ei ole. Ja tundmatu masin peab selleks erakordselt silmatorkav olema. Niisama minek nõuab kümneid miljoneid turunduspappi.
Kokkuvõttes: tore et tehakse, aga erutuseks põhjust pole.
A.
Irw...kõrgemad ühiskonnakihid...pole meile mõeldud... (irvitab mõnuga). DJ Cannabiz on hoos.
Minu rikutud maitsele piisab mu BMW R80R'st. Eestis ainus seda tüüpi, töökindel ja kindel klassika (toodetud napilt 3000 eksemplari). Ja ajalugu ning tausta rohkem kui IZ'l ja Renardil kokku. Ja kui vaja, leiab kuurinurgast veel põnevat tehnikat.
A.
PS Inimesed, kes internetis sõna võtavad, on lugeja kujutuses tekkivast vaimupildist hoopis teistsugused. S90'sse kriitilisest suhtujal võib vabalt Audes kodus heli tekitada.
Minu rikutud maitsele piisab mu BMW R80R'st. Eestis ainus seda tüüpi, töökindel ja kindel klassika (toodetud napilt 3000 eksemplari). Ja ajalugu ning tausta rohkem kui IZ'l ja Renardil kokku. Ja kui vaja, leiab kuurinurgast veel põnevat tehnikat.
A.
PS Inimesed, kes internetis sõna võtavad, on lugeja kujutuses tekkivast vaimupildist hoopis teistsugused. S90'sse kriitilisest suhtujal võib vabalt Audes kodus heli tekitada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa