Mul on siis selline mure, et iz spordil on peal ikovi karbuss ja mootor on kapremonditud. Käima läheb kõik on nagu vägasuper. aga kui keeram gaasi üle poole siis steeb sellist häält nagu oleks täis. Keerasin kraani kinnni käimise pealt, sai siis see variant välja arvatud.
Mul on peal kontaktivaba süüde, kas võib olla selle viga, et suurematel pööretel kaoub säde ära või midagi taolist?
Miks iz pl pöördesse ei lähe?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Pigem kogemus näitab, et käima läheb väga hästi hilise süütega. Kuid tavaliselt hilise süütega läheb masin hästi pöördesse aga sõites on jõuetu. Varase süütega on tühikäik ebaühtlasem, käivitumine raskendatud kuid kiirendus ja tõmme seejuures oluliselt paremini tuntavad.
Miks sa süütenurka ära ei mõõta. Ka su elektronsüütel peaksid ju süüde olema märgitud, mõõda ära, kui kõrgel kolb on selles asendis?
Miks sa süütenurka ära ei mõõta. Ka su elektronsüütel peaksid ju süüde olema märgitud, mõõda ära, kui kõrgel kolb on selles asendis?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
mul on terve kastitäis süüteplokke kogunenud juba, kõik näitavad samasugust viga. Samuti on paar korda sama jama põhjustanud süüte mähised ise. Vene asjad ja vibratsioon ei sobi kokku. Töötava ratta pealt süütesüsteemi juppe välja vahetades saad kõige kindlamini veale jälile.
Hiljuti panin kokku ühe spordi mootori, millele läks sisse kellegi remonditud vänt. Kummalisel kombel oli sellel vändal kiilu soon umbes 30 kraadi vale koha peal (süüde väga-väga hiline) Siis käitus nii, et käivitus paugust, kuid gaasi keerates pöördesse ei läinud, lihtsalt hakkas rohkem suitsema. Arusaamatuks jääb mis selle vändaga tehtud üldse oli, sest Spordi originaalväntadel on raamlaagri tapid treitud põskedega ühe tükina. Ilmselt oli keegi kogu vända ise valmis teinud... Igatahes praegu see mootor töötab ja sõidab.
Hiljuti panin kokku ühe spordi mootori, millele läks sisse kellegi remonditud vänt. Kummalisel kombel oli sellel vändal kiilu soon umbes 30 kraadi vale koha peal (süüde väga-väga hiline) Siis käitus nii, et käivitus paugust, kuid gaasi keerates pöördesse ei läinud, lihtsalt hakkas rohkem suitsema. Arusaamatuks jääb mis selle vändaga tehtud üldse oli, sest Spordi originaalväntadel on raamlaagri tapid treitud põskedega ühe tükina. Ilmselt oli keegi kogu vända ise valmis teinud... Igatahes praegu see mootor töötab ja sõidab.