Izh-16M
Posted: 25. Feb 2011 14:33
Tervitusi.
Umbes 5 aastat tagasi toimus küllasõit ühe kaasfoorumlase juurde. Närvide rahustamiseks või nii. Vererõhu lõi aga muidugi lakke, sest vaatamist oli küllaga. Sättisin siis naisukese grillima ja kadusin tasakesi raua vahele ära.
Igatahes oli lõpptulemuseks see, et veidi hiljem oli mul hoovi peal Izh-16M. Masin on aastast 1990 ja vanatehnika alla muidugi ei käi. Mootorratas oli täiskompleksuses ja "päästeingliks" oli purunenud tagaratas. Ilmselt selle tõttu ta seisma jäigi ja edasisest kasutamisest pääsenud.
Tegemist on siis nö mitmepäevasõidurattaga. Eristab teda krossiversioonist tulede ja seisujala olemasolu. Mootor on tuntud Planeta Spordi pealt, erinevused on minimaalsed (silindripea, mootoriülekanne, käigukast, kontaktivaba süüde).
Kodus võtsin tsikli laiali, sest mudakiht oli üpris korralik. Peale põhjalikku puhastamist ja õlitamist-määrimist ta mul seisma ongi jäänud. Paar korda tegin häält ka. Ei hakanud ühtegi kriimu ega kraapsu likvideerima, sest minu jaoks on isendi algupärane seisukord kordades rohkem väärt. Kuna aga läbisõit on pea olematu, siis peale paari isoleeriga täiendatud juhtmeotsa korrastamist midagi vaja teha polnudki (peale tagaratta asendamise muidugi). Puudu on vaid heebleid katnud katted, ehk leiab ka need kunagi.
PILT
Umbes 5 aastat tagasi toimus küllasõit ühe kaasfoorumlase juurde. Närvide rahustamiseks või nii. Vererõhu lõi aga muidugi lakke, sest vaatamist oli küllaga. Sättisin siis naisukese grillima ja kadusin tasakesi raua vahele ära.
Igatahes oli lõpptulemuseks see, et veidi hiljem oli mul hoovi peal Izh-16M. Masin on aastast 1990 ja vanatehnika alla muidugi ei käi. Mootorratas oli täiskompleksuses ja "päästeingliks" oli purunenud tagaratas. Ilmselt selle tõttu ta seisma jäigi ja edasisest kasutamisest pääsenud.
Tegemist on siis nö mitmepäevasõidurattaga. Eristab teda krossiversioonist tulede ja seisujala olemasolu. Mootor on tuntud Planeta Spordi pealt, erinevused on minimaalsed (silindripea, mootoriülekanne, käigukast, kontaktivaba süüde).
Kodus võtsin tsikli laiali, sest mudakiht oli üpris korralik. Peale põhjalikku puhastamist ja õlitamist-määrimist ta mul seisma ongi jäänud. Paar korda tegin häält ka. Ei hakanud ühtegi kriimu ega kraapsu likvideerima, sest minu jaoks on isendi algupärane seisukord kordades rohkem väärt. Kuna aga läbisõit on pea olematu, siis peale paari isoleeriga täiendatud juhtmeotsa korrastamist midagi vaja teha polnudki (peale tagaratta asendamise muidugi). Puudu on vaid heebleid katnud katted, ehk leiab ka need kunagi.
PILT