K-15
Ratas käes, tuli kohe tegutsema hakata.
Jällegi käisin läbi tuntud tee, amordid laiali, puhtaks ja kokku tagasi nii esimesed kui tagumised.
Paak oli pealt praoga, tinutasin ka seda, kuigi see töö tuleb uuesti ette võtta ja paak tuleb keevitada.
Ostsin uue tagumise rehvi, vana oli juba täitsa kandiliseks kulunud.
Esimene rehv oli kobe aga esipiduri kaanel oli ära murdunud trossipinguti koidja.
Õnneks käis mul isa mingil hetkel keevitamise kursustel ja andsin talle selle kaane kaasa,
midagi ta sinna kinni s****s ja siiani kestab.
Ega rohkem palju teha polnudki mõned määrimised pingutamised ja reguleerimised.
Nii, järgmiseks tuli ette võtta mootor, mootor nagu nad ikka on tüüpveaga, väntvõll ja kolb olid korralikult kinni jooksnud.
Aga Kurtna laadalt sai korraliku väntvõlliga mootori osta sealt siis võtsin väntvõlli, kolvi ostsin Rakverest.
Eriti midagi remontida ei viitsinud, pesin jupid puhtaks ja ladusin kokku,
elnevalt vahetasin välja katkised detailid. Laagrid ja simmerid jäid samaks.
Ütlen ausalt, et sain selle mootoriga isegi oma 5km sõita, selle ajaga
jooksis ta 2x korda kokku. Ei käinud ta korralikult ei sõitnud ta korralikult
jne, eks sai lisaõhku, süüde oli vale ja kolb oli pask jne. Igatahes samal
päeval kui ma ta kokku sain võtsin ta uuesti laiali.
Loll pea on ihule nuhtluseks..
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 1f828c.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 37e5c8.jpg