D5 vs. D8

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

D5 vs. D8

Unread post by Sapi-Vana »

Küsimus spetsialistidele. Kas D8 on parem vedaja kui D5?
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Kui vene keel mõikab siis siin on seda teemat lahatud:
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=10767
Veidi lahti seletatuna:Valmistaja poolt on mõlemad sama võimsusega(1,2hj).
D5 valmistamise ajal oli kasutusel bensiinid A-52 ja A-56 siis D8 on mõeldud kütusele A-72 ja A-76.
Mootorid on sisuliselt samad (ühel on lihtsalt suurem surve aste)väliselt on muidugi erinevad.Neil mootoreil kasuti erinevaid summuteid mis mõjutab mingil määral veo omadusi.
Selles vene foorumis väidavad et D8 summutiga on jõudu rohkem.Samas väidavad veel et D8st on võimalik saada ka 1,5hj.

Eks palju sõltub kooste kvaliteedist.
Vanematel oli see kindlasti parem,kuid uuemad said uhke märgi :lol: (nõukogude ajal tuntud kvalteedi märk)

Ehk teisi öeldud:Kellele ema ,kellele tütar ................
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

No kui D8 on mõeldud suuremale surveastmele, siis meie võrri jaoks mõttetu bensiiniga (95E) läheb D8 igal juhul paremini. Samas tähendab see, et D5-ega võib kütust kergema südamega järele aidata.
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Mul tekkis küsimus:kuidas jäi neil mootoreil võimsus samaks??? 8O

Tegelikult on tegu mõistetes.D5 mootoritel oli võimsus antud 1,2hj pluss miinus siia sinna.
Hilisematel D mootoritel on see mitte vähem kui 1,2hj.

Seega peaks D8 kindlasti jaksu rohkem olema.

Palju täpselt,sõltub kooste kvaliteedist :lol:
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

83aasta Za Ruljomist leidsin Riga-13 tutvustuse,seal oli ära toodud:
Uus mudel erineb eelmisist välimuse ja parandatud tehniliste näitajate poolest.Suurim eelis on-0,3hj võrra suurem mootori võimsus-mis saavutati tänu uue väljalaske süsteemi kasutusele võtuga.See aitas tõsta masina dünaamilisi omadusi,kuid maksimum kiirus jäi samaks.

Nii et suurem võimsus on peidus summutis :lol:
Post Reply