D5 vs. D8
D5 vs. D8
Küsimus spetsialistidele. Kas D8 on parem vedaja kui D5?
Kui vene keel mõikab siis siin on seda teemat lahatud:
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=10767
Veidi lahti seletatuna:Valmistaja poolt on mõlemad sama võimsusega(1,2hj).
D5 valmistamise ajal oli kasutusel bensiinid A-52 ja A-56 siis D8 on mõeldud kütusele A-72 ja A-76.
Mootorid on sisuliselt samad (ühel on lihtsalt suurem surve aste)väliselt on muidugi erinevad.Neil mootoreil kasuti erinevaid summuteid mis mõjutab mingil määral veo omadusi.
Selles vene foorumis väidavad et D8 summutiga on jõudu rohkem.Samas väidavad veel et D8st on võimalik saada ka 1,5hj.
Eks palju sõltub kooste kvaliteedist.
Vanematel oli see kindlasti parem,kuid uuemad said uhke märgi (nõukogude ajal tuntud kvalteedi märk)
Ehk teisi öeldud:Kellele ema ,kellele tütar ................
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=10767
Veidi lahti seletatuna:Valmistaja poolt on mõlemad sama võimsusega(1,2hj).
D5 valmistamise ajal oli kasutusel bensiinid A-52 ja A-56 siis D8 on mõeldud kütusele A-72 ja A-76.
Mootorid on sisuliselt samad (ühel on lihtsalt suurem surve aste)väliselt on muidugi erinevad.Neil mootoreil kasuti erinevaid summuteid mis mõjutab mingil määral veo omadusi.
Selles vene foorumis väidavad et D8 summutiga on jõudu rohkem.Samas väidavad veel et D8st on võimalik saada ka 1,5hj.
Eks palju sõltub kooste kvaliteedist.
Vanematel oli see kindlasti parem,kuid uuemad said uhke märgi (nõukogude ajal tuntud kvalteedi märk)
Ehk teisi öeldud:Kellele ema ,kellele tütar ................
83aasta Za Ruljomist leidsin Riga-13 tutvustuse,seal oli ära toodud:
Uus mudel erineb eelmisist välimuse ja parandatud tehniliste näitajate poolest.Suurim eelis on-0,3hj võrra suurem mootori võimsus-mis saavutati tänu uue väljalaske süsteemi kasutusele võtuga.See aitas tõsta masina dünaamilisi omadusi,kuid maksimum kiirus jäi samaks.
Nii et suurem võimsus on peidus summutis
Uus mudel erineb eelmisist välimuse ja parandatud tehniliste näitajate poolest.Suurim eelis on-0,3hj võrra suurem mootori võimsus-mis saavutati tänu uue väljalaske süsteemi kasutusele võtuga.See aitas tõsta masina dünaamilisi omadusi,kuid maksimum kiirus jäi samaks.
Nii et suurem võimsus on peidus summutis