Huvitaks kuidas sellist sidurit teha?
Milliseid juppe vaja sellise siduri ehituseks?
Mida vaja ümber ehitada?
Kuidas selline sidur töötab?
võrri sidur
võrri sidur
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Ennäe, minu siduri pilt siin...
Kuidas saab - esiteks otsid valmis jupid, vaja läheb võrri siduri hammasvööd, Minski käigukastivõlli (ülemist), minski siduri tsentrit koos vedrudega, veetavaid kettaid, survetaldrikut, sidurikorvi karastatud puksi. V-50 plastist vedavaid kettaid. Lisaks veel veidi terast ja alumiiniumit, et saaks korvi treida.
Minski käigukastivõllil tuleb temika ahjus karastus maha võtta, et seda treida saaks ja sellest võllist tuleb välja treida peaaegu võrri sidurivõll selle vahega, et ühes otsas on siis minski siduritsentri jaoks nuudid. Edasi on vaja võrri veetavale hammakale treida terasest südamik, mis hakkab võllil pöörlema karastatud puksil (Minski siduripuks, lühemaks tehtud). Hammakas ja südamik tuleb kokku keevitada. Duralumiiniumist korv on seest sellise läbimõõduga, et sinna mahuks V-50 plastkettad, kuid selleks et sinna sisse Minski siduri tsenter ära mahuks tuleb neid veidi seest suuremaks treida. Minski sidurikettad tuleb jälle väljast väiksemaks treida, et nad uude korvi ära mahuks. Ja lõpuks tuleb ka siduri tsentrit veidi madalamaks treida.
Mul kahjuks jooniseid ei ole. Kodanik IZ350 omab jooniseid, kuid viimatise info kohaselt on need tema lademete seas ja leidmine suht vaevarikas. Loodan et ta ei ole vastu, kui panen siia mõned tema tehtud pildid:
1. Võrri hammakas koos südamikuga:
2. Alumiiniumist sidurikorv:
3. Need kaks kokku monteerituna:
4. Minski (metallist) ja V-50 (plastist) kettad, töödelduna
5. Lisatud Minski siduri tsenter koos Minski/V-50 ketastega
6. Koostatud sidur
Kuidas saab - esiteks otsid valmis jupid, vaja läheb võrri siduri hammasvööd, Minski käigukastivõlli (ülemist), minski siduri tsentrit koos vedrudega, veetavaid kettaid, survetaldrikut, sidurikorvi karastatud puksi. V-50 plastist vedavaid kettaid. Lisaks veel veidi terast ja alumiiniumit, et saaks korvi treida.
Minski käigukastivõllil tuleb temika ahjus karastus maha võtta, et seda treida saaks ja sellest võllist tuleb välja treida peaaegu võrri sidurivõll selle vahega, et ühes otsas on siis minski siduritsentri jaoks nuudid. Edasi on vaja võrri veetavale hammakale treida terasest südamik, mis hakkab võllil pöörlema karastatud puksil (Minski siduripuks, lühemaks tehtud). Hammakas ja südamik tuleb kokku keevitada. Duralumiiniumist korv on seest sellise läbimõõduga, et sinna mahuks V-50 plastkettad, kuid selleks et sinna sisse Minski siduri tsenter ära mahuks tuleb neid veidi seest suuremaks treida. Minski sidurikettad tuleb jälle väljast väiksemaks treida, et nad uude korvi ära mahuks. Ja lõpuks tuleb ka siduri tsentrit veidi madalamaks treida.
Mul kahjuks jooniseid ei ole. Kodanik IZ350 omab jooniseid, kuid viimatise info kohaselt on need tema lademete seas ja leidmine suht vaevarikas. Loodan et ta ei ole vastu, kui panen siia mõned tema tehtud pildid:
1. Võrri hammakas koos südamikuga:
2. Alumiiniumist sidurikorv:
3. Need kaks kokku monteerituna:
4. Minski (metallist) ja V-50 (plastist) kettad, töödelduna
5. Lisatud Minski siduri tsenter koos Minski/V-50 ketastega
6. Koostatud sidur