Page 1 of 1

Müstika minskiga

Posted: 16. May 2011 14:45
by jikov
Tere, püüan võimalikult lühidalt ära rääkida.

Viimases hädas pöördun foorumi poole nüüd. Korduvalt minski mootorit püüdnud tööle saada, aga seni tulemusteta. Nimelt sai vahetatud väntvõllilaagrid ja peale seda enam pole mootor töödanud. Teeb ainult mõne popsu ja siis silkut vaadates võib näha, et see on mingi õlitaolise asjaga koos. Tossab ka päris palju. Hakkasin siis seda probleemi "ravima" ja vahetatud sai:
1.silku
2.karpa
3.kolb rõngastega
4.simmerid
5.puhastasin nii karpa kui kogu küttesüsteemi ära
6.uus süüde
7.tihendid

Mul hakkavad nüüd küll mõtted otsa saama, sest pmst terve mootor ära vahetatud, aga ikka ei tööta.
1. Kas äkki sumbutaja võib gaaside tagasi liikudes nõgi silkusse vedada?
Sest kui veidi aega on töödanud, siis sureb välja ja eemaldades leegitoru, niriseb veidike õli väljalaskeavast mootorile.
2. Miks lööb kütet õhufiltrisse?
Võimalus on ka muidu, et liiga palju saab peale ja ei jõua kõike ära põletada, aga seda ka orig karpaga!?
Sellist võimalust pole, et käigukastiõli imeks, kuna proovimise jaoks pole seda üldse sisse valanudki.

Re: Müstika minskiga

Posted: 16. May 2011 16:14
by stimpy
jikov wrote:Tere, püüan võimalikult lühidalt ära rääkida.

Viimases hädas pöördun foorumi poole nüüd. Korduvalt minski mootorit püüdnud tööle saada, aga seni tulemusteta. Nimelt sai vahetatud väntvõllilaagrid ja peale seda enam pole mootor töödanud. Teeb ainult mõne popsu ja siis silkut vaadates võib näha, et see on mingi õlitaolise asjaga koos. Tossab ka päris palju. Hakkasin siis seda probleemi "ravima" ja vahetatud sai:
1.silku
2.karpa
3.kolb rõngastega
4.simmerid
5.puhastasin nii karpa kui kogu küttesüsteemi ära
6.uus süüde
7.tihendid

Mul hakkavad nüüd küll mõtted otsa saama, sest pmst terve mootor ära vahetatud, aga ikka ei tööta.
1. Kas äkki sumbutaja võib gaaside tagasi liikudes nõgi silkusse vedada?
Sest kui veidi aega on töödanud, siis sureb välja ja eemaldades leegitoru, niriseb veidike õli väljalaskeavast mootorile.
2. Miks lööb kütet õhufiltrisse?
Võimalus on ka muidu, et liiga palju saab peale ja ei jõua kõike ära põletada, aga seda ka orig karpaga!?
Sellist võimalust pole, et käigukastiõli imeks, kuna proovimise jaoks pole seda üldse sisse valanudki.
1.Pane uus(värske) kütus paaki.
2. Milline süütesüsteem sul on? Minul oli mopeedi oma ja tollel oli see hall karp läbi-käis ainult madalater pööretel ja samuti sumpast tuli pigitaolist asja! Kas süüde on sul õige?
3. võta silinder maha ja vala karter(väntvõlliruum) bensiini täis, kui bensiin hakkab kuskilt välja voolama või kaduma on viga käes.
4. võta karpa maha ja mine sõbra juurde kellel on minsk või voshot ja proovi kuidas temal masin sinu karpaga töötab

Posted: 16. May 2011 22:25
by Opa
Kunagi aastaid tagasi ostsin külapealt ühe misnki, millel oli kah enamus mootori juppe juba vahetatud aga käima ei saadud. Viga oli silindri alumises papi tihendis, mis oli halvasti lõigatud ja võttis sealt lisaõhku. See masin tegi samamoodi, et lubas ja paukus ja vahest läks korraks tööle. pärast käis nagu kell :D

Posted: 25. May 2011 17:27
by stimpy
No kas oled asja saanud?

Posted: 25. May 2011 21:52
by jikov
Bensiin vahetasin uue vastu, isegi paagi küürisin puhtaks. Hallis karbis võib koer maetud olla küll, aga pole kahjuks kuskil testida seda.
Keegi teab, mis suuruses ja mis jäjestuses düüsid jikov 2829 karpal käivad?

Posted: 25. May 2011 22:19
by urmet48
Mis tüüpi kommutaatorkarp sul on? Kas mopeedi oma või minski aretis?

Image

Pildil oleval karbil on tüüpiline detailide hapuks minek. Elektroonik parandab neid suht odavalt. Mul oma Minskil läks karbi parandamine 100 krooni eelmine aasta.

Posted: 26. May 2011 11:00
by jikov
Ei ole selline, piklik on, mopeedil on sama.
Kas selline kooslus töötab, kui on mopeedi hall karp, mis töötas 6v elektrisüsteemis ja minski orig 7v staator ja magneeto?

Posted: 26. May 2011 19:17
by urmet48
Ei oskagi kohe su küsimusele vastata. Eks proovi ja vaata, kas sädelahendus on olemas või mitte.