Page 1 of 1

Minskile resonaator

Posted: 14. Jun 2011 14:44
by Karlteesalu1
Kas kellegil on minskile resonaatori mõõte, jooniseid või hoopis kuidas seda arvutadakse?

Tänud!!

Posted: 14. Jun 2011 22:38
by Sapi-Vana
Mille jaoks see Minsk on siis? Kui sa temast väga kitsalt spetsifitseeritud krossiratast tegema ei hakka, siis milleks resonaator?

Arvesta ühe väikese nüansiga - umbes kahe nädala pärast on käes 1. juuli koos kõikide muudatustega liiklusseadustikus. Üks tore punkt oli seal ka tõsiasi, et sa pead ka "põllurallil" omama registreerimisparameetritesse mahtuvat masinat. Minsk originaalis resonaatorit ei oma, seega see lisand VÕIB tähendada halvemal juhtumil kümne päevapalga ulatuses trahvi.

Posted: 15. Jun 2011 00:04
by extinction
Andeksi kui eksin, aga mis seadusepunkt see on, ei mäleta taolist. Kas on midagist kahe silma vahele jäänd või kahe kõrva vahelt kadund?
Igal juhul plaanin mina endiselt oma regamatta isearetatud panniga julgelt jätkata tavapärast põllurallit.

Posted: 15. Jun 2011 00:15
by sidur
Kogemata leidsin end umbes nädal tagasi politsei bussist, sealt küsisin selle värgi kohta, nemad ütlesid, et neid suht pohhui kui ei ole regatud ja lube kah pole. Peaasi, et kedagi teist ei ohusta oma sõitmisega

Posted: 15. Jun 2011 05:48
by Karlteesalu1
Jutt ei käinud ültse mingist seadusest vaid tahan lihtsalt moorotit natuke võimasmaks teha ja ma ei saa aru miks foorumites selliseid lambaid on kes ei loe ültse teematki ja hakkavad lambist segast peksma :evil: .Kui sina kardad neid mente siis istu oma masinaga kuskil kuuris ja pane veel piirajad kah peale et üle 45 km/h ei läheks.Ja järgminekord jäta oma loll arvamus endale ja parem ära kirjuta midagi :evil: :evil: :evil: :evil: ja jutt jumala õige et mente eriti ei koti kas sul on seal reso all või ei ole

Posted: 15. Jun 2011 08:18
by Käigukast
Mente kotib kas sul kupli all on midagi ja ka väike plekk taga on. Kui resokas, siis sa ei pruugi plekki saada omale. Googleda, siis võid leida. misne on erinevaid ju, võiksid täpse margigi anda.

Posted: 15. Jun 2011 09:56
by Karlteesalu1
Tõest see üksteise kallal mölisemine ei vii kuhugi. Minsk on 105 89.aasta Googlest otsisin aga ei leidnud kuid otsin edasi. Tänud kui keegi veel tarka räägib

Posted: 15. Jun 2011 10:45
by Sapi-Vana
Tee oma mootor siis võimsamaks ikka. See on nüüd see koht, kus peaks soovitama veel seda legendaarset malossi kleepsu, mis paagile kleepides annab masinale tubli hobujõu juurde ning kiivrile kleepides lisab juhile 20 punkti intelligentsi. Ning võibolla ka slepis kolisevat kilukarpi, mis pidi julgale pikkust lisama.

Kui kusi on nüüd peast jälle põide vajunud... katsu süveneda.

Lihtsalt praegu ei ole enam see aeg, kus võis uljalt töötoas murksima hakata kartmata, et selle tulemus korrakaitseorganite abiga rahakotti tühjaks ei peksa.

Uues liiklusseaduses on sees universaalne punkt, mis sätestab mootorsõiduki tehnilise korrasoleku tehaseandmetest sõltuvuse ning kohustusliku ülevaatuse, registreerimise ja kindlustamise sõltumata sellest, mis tüüpi mootorsõidukiga on tegemist. Samuti antakse politseinikele õigus seda kõike kontrollida ka mujal kui ainult maanteedel.
See teema leidis erinevas meedias meeletu kajastuse ja analüüsi tsirka 7-9 kuud tagasi, aga ju siis ei olnud mahti süveneda. Eriti õnnelikud on selle kõige üle talunikud, kes peavad oma traktoritele nüüd siis registreeringu, tehnoülevaatuse ja kindlustuse tegema või siis minema selle asjaga põllule omal isiklikul riisikol. Selle kõige kaudu kaob ära ka seni nii turvalise "põlluralli" teema, kuna polegi enam ühtegi lukustatud kinnisest asupaigast erinevat kohta, kuhu politseinik ei võiks tulla reidi tegema. Näiteks Valgas sellega üks teatud politseinik juba mitu kuud tegelebki, mis sest, et seadus veel ametlikult jõustunud ei ole. Reid koduõuel on tavaline nähtus.

Igasuguse ümberehituse puhul tuleb nüüd vaadata jällegi seda, et kas seda tohib teha ise või peab sellega tegelema litsentsi omav firma. Tsiklite puhul ma nüüd täpselt asja ei mäleta, aga autode juures näiteks jahutussüsteemi ametlikult ise enam teha ei tohi. Summutussüsteemi osas on ka olemas ettekirjutused, mida tuleks enne tööde teostamise algust teadmiseks võtta. Sellepärast ka see resonaatori teema on selline "õrnavõitu".

Seega kõigepealt võta see uus seadustik ette ja tee endale asjad selgeks. Või korja raha ja tee mis ise tahad.

Posted: 15. Jun 2011 11:18
by Käigukast
Kui mootor orginaal ja teha orginaalile vastav reso, siis tuleb ka ju mingit võimsust juurde?

Posted: 15. Jun 2011 11:23
by sidur
Karlteesalu1 wrote:Jutt ei käinud ültse mingist seadusest vaid tahan lihtsalt moorotit natuke võimasmaks teha ja ma ei saa aru miks foorumites selliseid lambaid on kes ei loe ültse teematki ja hakkavad lambist segast peksma :evil: .Kui sina kardad neid mente siis istu oma masinaga kuskil kuuris ja pane veel piirajad kah peale et üle 45 km/h ei läheks.Ja järgminekord jäta oma rumal arvamus endale ja parem ära kirjuta midagi :evil: :evil: :evil: :evil: ja jutt jumala õige et mente eriti ei koti kas sul on seal reso all või ei ole
See on tavaline, et teema valjub ära ja hakatakse millegist muust rääkima.
Kui foorumites on sellised lambad kõik kes peksavad segast mitte midagi ei tea siis miks sa ültse siit abi otsid?

Posted: 15. Jun 2011 12:01
by Karlteesalu1
Nagu ma kord mainisin on see mootor kardil ja mingeid malossi pornot ma tegema ei hakka.Kardiga sõidan enamasti külavaheteedel kus aastas korra käib politsei ja see on kah ainult siis kui keegi kutsub .Tõesti kui vahele jään tuleb rahakotti tühjendada.Aga see ei puutu teemasse, teemaks on mootori võimsuse tõstmine ja resonaator sumpa on üks võimalustest.Ja nenede lihtsalt mölisejaid leidub igas foorumis.Tõesti kui loed foorumeid siis alati rikuvad nad teemad ära või virisevad kaasa ja tõesti selliseid ma ei salli.Aga muidu foorumitest saab ikka head nõu.Ja viimaks võiks ka reso teemat arutada ja paluks rohkem mitte liiklusest rääkida kui kellegil soov siis tehku oma teema kus saab palju viriseda ja liikusseadustest rääkida.

Posted: 15. Jun 2011 12:10
by Karlteesalu1
Just ehe näide sellisest lihtsalt vingujast teemarikkujast ja kes ei oska lihtsalt sellekohta midagi tarka rääkida on SAPI-VANA

Posted: 15. Jun 2011 12:28
by Karlteesalu1
Ja äkki lasete nüüd nendel rääkida kes ikka asja jagavad

Posted: 15. Jun 2011 16:51
by habemik
Karlteesalu1 wrote:teemaks on mootori võimsuse tõstmine ja resonaator sumpa on üks võimalustest
Üks võimalustest oleks ka uus kolb rõngastega ning silinder. Siis hakka muud porri aretama.

Või vaata lihtsalt mõni suurema kubatuuriga mootor.

Posted: 15. Jun 2011 17:04
by delta-501
Eesti keelest aru saamisega raskusi siin teemas. Küsiti reso joonist minskile.

Image


Ülemine stock mootorile, alumine järgiaidatud isendile. Ei oska öelda kui hästi-halvasti need töötavad, ühest vene foorumist leidsin.

Posted: 15. Jun 2011 17:21
by extinction
Delta-501, sa lugesid valesti. Küsiti, kas kellegil on minskile resonaatori mõõte, jooniseid või hoopis kuidas seda arvutatakse, mitte kas keegi saaks neid mõõte anda.


Minu heakskiidu saab foorumist loetu põhjal Sapi-Vana iga kell enne sind. Alles üleeile regasid siia kasutaja ja juba liigitad, kes on jorss ja kes ei ole. Päris nii ei sobi tegelikult.
Jah mul on Minskile resonaatori mõõte, jooniseid ja tean ka kuidas arvutatakse, MIS SIIS? :lol: :mrgreen:

Siin on ühe hea resoka mõõdud mille kohta julgen öelda et töötab, kuna on proovitud.
Image

Posted: 15. Jun 2011 18:01
by Karlteesalu1
Tänud tuleb siis hakata mõnihetk seda tegema.Ja see Sapi-Vana õppigu siis teisega korralikult rääkima ja püütku järgminekord targa sõna sekk öelda mitte ära hakaku kohe otseselt mõtetut jura ajama rohkem ma seda teemat arutada ei viitsi sest sain oma vastuse

Posted: 15. Jun 2011 18:06
by Karlteesalu1
Ja ma arvan et teised peale sinu (extinction) said aru et ma tahtsi neid mõõte või joonised küsida, mitte teada kas kellegi kodus kapipeal need seisavad