Page 3 of 4

Posted: 28. Oct 2012 13:35
by andres1234
Klapid plaanin panna honda cr 250 omad. (Uued)
Kuna Rakveres võistlustel läks kolb n-ö loojakarja, täpsemalt rõngaluku tift tuli väja ja tõmbas silindrile korraliku vao sisse, MAINITUD ET SEE OLI CZ-TI
KOLVIGA. Siis saigi otsustadud ,et võtan just selle silindri ette.
Kuna hüls on tal tänu cz-ti kolvile juba isegi munakoor siis seda üle puurida oleks olnud võimatu.
Selleks otsustasin teha endale Mosse hülsist uue hülsi miss on ka 82mm seest. Kuna peal tal materjali jagub siis saab teha hülsi pisu paksema.
Originaal on 88mm pealt siis nüüd saab kas 89-90mm . Selleks peab muidugi silindri kui ise ka üle puurima aga niipalju annab küll sest silindrikinnitus poltideni on veel ruumi küllaga.Vist andis isegi kuni 94mm.
Muidugi kui nüüd hülss saab paksem siis peab ka karterit suuremaks tegema aga küll saab ka see tehtud.
Hoian teid edaspidisega kursis sest tööd jagub siin pikaks ajaks;)

Kui küsimusi siis küsige ;)

Posted: 28. Oct 2012 13:40
by andres1234
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 28. Oct 2012 17:36
by andres1234
Tsikkel lahtivõtmisel : )
Image
Image

Kas keegi oskab öelda mis tüüpi või mileele need amordid tegelikult kuuluvad.Ma sain need ühe 125 typ 516 kaasa?
Image

Posted: 29. Oct 2012 21:27
by cyc
Aga miks sa ise hülsi teed, peab hakkama kartereid suuremaks ajama jne. Võta tavaline originaalmõõdus silinder, puuri Cz kolvi järgi üle ja asi korras.

Posted: 29. Oct 2012 22:06
by andres1234
Asi pole selles sõbrake kanalid tulevad teatud kohast kõrgemad , mida ei ole mõtet keevitada. juurde sinna kuhu vaja. :D

Posted: 29. Oct 2012 22:07
by andres1234
Kule oskad üelda mille amordid need on ?

Posted: 29. Oct 2012 22:09
by andres1234
See on see leiutamise rõõm :twisted:

Posted: 29. Oct 2012 22:57
by cyc
Ktm-i amordid äkki 80-ndatest. Tunduvad sarnased.

Esiamordid

Posted: 02. Dec 2012 10:24
by CEZETIMEES
Tere Võrumaa mees.
Need on tegelikult tavalised CZ amordid,lihtsalt amordi alumised otsad on tehtud magneesiumist,niiöelda Factory special.Neid kasutati tehase meeskondadel ja toodi ka varuosana Eestisse. Söita nendega eriti ei kölba ,lähevad väga kergesti katki.Eks nad ole juba lihtsalt vanad.Võid vaadata Leokite muuseumist,tegin sinna ühe CZ just sellise esiotsaga.
Jõudu ehitamisel

Posted: 13. Jan 2013 14:06
by andres1234
Tervitus kaasmaalased :twisted:

Jupp aega on mööda läinud , kui ma pole enam foorumisse midagi postitanud.See muidugi ei tähenda ,et midagi poleks vahepeal Võrumaa metsadevahel toimunud.

Et valmis olla Ehkk-i 2013 hooajaks peab juba ehitamisega varakult alustama.
Masinaks jääb ikkagi Izhi toorik (palju seal seda izhi enam ongi)
aga koos paljude uuendustega.
:D

Posted: 13. Jan 2013 14:10
by andres1234
1) Alustasin siis sidurist.
Mis tehtud sai:

1. Sidurit ,koos väntvõlliotsa hammasrattaga sai kergemaks tehtud.
Image

2.Laiemad sidurikettad said sisse pandud , selleks et ta neid nukke nii kergesti puru ei rebiks.
Image

3.Kõige olulisem muutus oli see ,et käimalöömis mehanis sai ringi tehtud.
Mul oli alati raskusi käima löömisega.Kuna käivitamisi oli nii palju siis, see siduri taga olev hammasrattas hakkas logisema ja ta ei haakunud enam nii korralikult nendesse väikeste hammaste taha ja seetõttu hakkass ta üle laskma.
Kuna mul ausalt öeldes viskas see kopa ette , siis tuli midagi uut leiutada.

Käimalöömis mehanismi põhi sai tehtud Belarusi traktori starter pendiksist, kus käima löömisel ei liigu enam hammasrattas paremal ega vasakule poole teljel, vaid vedu tekib tänu kaldpindadele surutud rullidele.
Image
Image
Image
Image

Vedrudki said ise tehtud ja vajalikut tööriistad nende tarbeks : )
Image
Parempoolne on see mis sai tehtud , nüüd vaja ainult karastada.
Image

Posted: 13. Jan 2013 21:12
by iz350super
Endalgi plaan seda käimalöömise janti lahendada, endal olid küll teised kavatsused, kuid siit sain mõtteainet. Tänud :)

Posted: 13. Jan 2013 22:09
by andres1234
Ja ikka :D

Posted: 14. Jan 2013 19:12
by andres1234
Vedrud jõudsid karastusest tagasi :P
Image
Image

Posted: 25. Jan 2013 18:36
by anti_biootikum
Sul on vinge värkstuba! Kas see on sul isiklik või töökoht?
Igal juhul, mees kes ise vedrusid suudab valmistada on midagi väärt!
Ootan huviga järgmist sissekannet.

Posted: 26. Jan 2013 19:50
by andres1234
Tervitus ikka endal.
Kõik muu sai ise aind hambad ja vedrud, ja nende mõlemate karastamine sai ühe tuttava juures tehtud , kuna enda freespink ei ole nii täpne.

Ja seda sidurit ma täna proovisin, mida ma kartsin see ka juhtus.Ei toiminud see asi täielikult.Ta tömbas rullide all oleva laagrisaale ringi.
Aga noh väike probleem, ega sellepärast nüüd nutma ei pea hakkama , peaaegu 8 )

Posted: 13. Mar 2013 21:29
by andres1234
Tervitus foorumlased : )

Aeg on hakate tsikli kohta juttu ja pilt panema mis ja mida tehtud sai ja mis saab olema tulevikus.
Kui ma kalendrisse vaatasin siis hakkab täpselt kuu aja pärast EHKK 2013 uus hooaeg ja see ajab juba hirmu nahka just sellepärast et palju on veel teha ja mis see kuu enam on. Esimene etapp Kunda 13.aprill :wink:

Aga ära iial ütle iial kõik on võimalik kui ise tahta ja ennast takka utsitada.

Posted: 13. Mar 2013 21:33
by andres1234
Öösiti sai sellist tööd tehtud , õhtul kella 10 kuni hommik kella 6-ni. :wink:
Ja ei saad veel siiski valmis.
Klapid siis honda cr 250 omad.
Pesa freesimine (isas pool)pildil.Materjalist B95 (vene)
Image

Posted: 13. Mar 2013 21:39
by andres1234
Lisaks lasin oma tuttaval õmblejal uue naha ka panna kui juba ehitamiseks läks.lisaks vana hakkas juba ühest kohast narmendama.

Ja mis te arvate mis hinda ta küsis heh :D Tahtis 3 euri ma andsin 3euri ja 10 senti tema aga andis mulle 20senti tagasi nii et suured tänud talle.
Image

Posted: 13. Mar 2013 21:48
by andres1234
Tööd tuleb ka raami kallal . Tänud cezetimehele paagi eest
Paak on vaja sirkeks rihtida. :D
Raam jääb põhimõtteliselt samaks teine paak ja esiotsa nurka on ka plaanis muuta. Aga muidu peaks jääma samaks(esalgselt)
Summuti läheb teisest kohast ja midagi vist veel.
Image
Image

Lisaks uued kiige kinnitused ja amordi kinnitused.Originaalis on tal kiige laagrite peal aga nüüd saab tekstoliit pukside peale ja puks omakorda auto amordi varrest tehtud puksi peal.
Image
Töömehe põhitoit :wink:
Image

Posted: 13. Mar 2013 21:58
by andres1234
Lisaks veljed
Rummud lasen värvida pulberväris.
Pöiad jäävad kroomitud.Esimese vahetan ka terase vastu välja.
kuna mõra sees
Image

Kodarad puhastatud ja needki Võru galvaanikasse kroomimisele
Image

Posted: 13. Mar 2013 21:59
by andres1234
Mootori ja uutest tegemistest peadselt juttu 8O

Posted: 21. Mar 2013 00:17
by andres1234
Kuna paagi raamikoda oli nii mõrasid täis nagu sõelapõhi ja oma osa loppiski ei saanud tänu sellel ka väliseid mõlke surõhu ega pitsiga välja sest õhk lihtsalt ei püsi seal kus ta peaks :cry:
Algul sai mõeldud, et põrgule temaga vana paak asemele ja kõik, aga siis mõtlesin siis et kui hull see ikka olla saab ega ta lihtne pole aga noh .Tuleb teha uus raamikoda koos kinnitustega.

Image

Kuna keskosa hetkel sees ei ole sai mõlgidki suuremal osal vaskhaamriga välja kopsitud nüüd üle aind pahteldada.
Image

Posted: 21. Mar 2013 00:28
by andres1234
Kuna üldjuhul kui tahad ühte asja muuta pead ka teist asja muutma, hullem varjant veel kolmandadki.
8 )
Nüüd kui czti paak peal peab ka summuti ära mahutama.Sest see paak on hulga madalam kui k 15 paak (plokikaanele lähemal)

Image
Image[/img]
Image

Veel sai ka uue kettiratta näidis välja lastud 0,7 plekkist , vana oli 58 hammast uus 59 , lihtsalt kontrolliks et kas avad ja kett peale istub.
Nüüd kui teada et kõik klapib peab pärismaterjalist asja välja lõikama.
Image

Posted: 21. Mar 2013 00:36
by andres1234
Lisaks mõned varuosad Tallinnast
Image
Tänud Jaanusele varosade eest :D

See paak oli plaanis panna oma teisele tsiklile et anda talle seda vana hõngu tagasi aga ta ei istu mulle hästi sinna. Kuna võistluseni on jube vähe aga siis ei jõua mitut asja ümberehitama hakata kool ja nii edasi.
Image

Ma vaatasin et panen vana iz 56 paagi peale siis ei ole niipalju vaja ümber teha, jube suur on aga sama rasge pea mis riistakohvriga krossiizhi paak.

Image
See teine tsikkel jääb just kui varuks
Image

Re: I¸ k15

Posted: 05. Apr 2013 12:19
by andres1234
Vahepeal toimunust : )
Paagile meisterdasin uue tunneli sisse koos kinnitustega ja abitoega.Nüüd veel vaja kruntida ja pahteldada viimased pisimõlgid välja ja siis saab asi ükskord värvi alla.
Image

Nii mis veel, a ja, tagumine hammasrattaas tuli ka galvaanikast tagasi , näeb välja nagu uus :wink:

Image

Tähtsamad asjad peale liivapritsi:
Image

Ja peale pulbervärvi , kas pole mitte ilus :twisted:
Image

Re: I¸ k15

Posted: 15. Apr 2013 18:34
by andres1234
Karbuss jõudis ka kaugelt Ameerikast kohale.
Image

Re: I¸ k15

Posted: 16. May 2013 21:23
by andres1234
Toimunust niipalju et rattad ja esiamordid sai kokku mondeeritud.

Image

Image

Re: I¸ k15

Posted: 25. Jan 2014 23:12
by andres1234
Noni noni noni :twisted: , üle pika aja midagi ka vahepeal toimunust , ei sa öelda et midagi poleks toimunud aga alati võinuks paremini ja kiiremini areneda see asi. Kuid kuna kool ja rahanappus käivad käsikäes siis selle mootoratta tegemine jäänud kuidagi tahaplaanile, aga pole hullu küll saab valmis 8 )

Mis siis toimunud vahepeal , kuna väntvõll pole mul enam sama nõudis ka keps ennast pikemaks venitamist n-ö.Selleks sa otsustatud minna kahe cz-ti kepsu peale mida tuli siis omavahel ilusti kenasti jakata.Täpsustan, et siis kolvikäik läks 3mm pikemaks ühesünaga 75mm sai 78mm ja keps siis sellearvelt 1,5mm pikem.
Selleks pidin tegema rakise , mis koiaks kepsu keevitamise ajal paigas ja ei laseks end kõveraks kiskuda.
Lõhis tuli teha hästi diagonaalselt ülemise silma ligidale.
Image

JA olgu mainitud et selle kepsu testimine oli eriti räige üritus ja järgi ei annud kusagilt :twisted:

Re: I¸ k15

Posted: 25. Jan 2014 23:15
by andres1234
Amordid kokku laotud ja uued tihendid , üks uus amordivars treitud , uued plastikust puksid ja veel midagi.

Image

Ja koos nad ongi

Image

Re: I¸ k15

Posted: 02. Feb 2014 02:30
by WeTheBest
Väga kobe ratas ja huvitav teema! Jään jälgima :).

Re: I¸ k15

Posted: 02. Feb 2014 15:12
by andres1234
Ratas veel tekib : )

Re: I¸ k15

Posted: 02. Feb 2014 23:36
by WeTheBest
andres1234 wrote:Ratas veel tekib : )
Vahepealne versioon oli siis "Beta"? :D Aga muidu väga kobe pill oli ja video oli ka 5+, kuigi oleks võinud videos ka mõne hüppe teha :D.

Re: I¸ k15

Posted: 03. Feb 2014 13:17
by andres1234
Tervitus , teatud piirist hakkasin ma seda uueks EHKK hooajaks ehitama , sellepärast ma ei hakkanud uut teemat alustama vaid jätkasin seda.Rahanappuse tõttu see teema venib.
Ja hüppamise kohta , seda saab näha tuleval EHKK hooajal jne muud jutud , eks näis :twisted:

Re: I¸ k15

Posted: 28. Oct 2016 21:36
by andres1234
Kaua aega pole midagi postitatud aga et asi päris soiku ei jääks tuleb asi uuesti ülesse võtta :twisted:
Tundub et izh-ide kohta on viimasel ajal palju arutelu tekkinud.

Re: I¸ k15

Posted: 28. Oct 2016 22:35
by andres1234
Vahepeal on mootorit juba kaks korda laiali lastud. Esimesel korral suutsin asja uuesti rajale meelitada aga teisel korral ei suuda enam sellest karterit midagi välja voolida.
Esimesest purunemisest mõningaid pilte;
Image
Image
Image
Image

Re: I¸ k15

Posted: 28. Oct 2016 23:27
by andres1234
Kõige nõrgemaks kohaks on mul mootoris olnud ja see on ka siiani jäänud keps. Esimesel korral läks laiali kahest cz kepsust kokku keeviatud versioon.
Iseenesest pidas vastu päris mitu võistlust aga lõpuks siiski otsustas keevituse lõpust kolvi alt risti pooleks minna. Purunes ilmselt ka sellepärast et ennem võistlust sai ratast korraks liialt karmilt pöördesse lastud, muidugi mitte kohapeal.

Kokku lappimine:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: I¸ k15

Posted: 29. Oct 2016 00:18
by andres1234
Vahepeal sai proovitud ka seda uuema aja spordi alumist tappi ja laagrit pikkade rullidega. Selle sain Põlvast turu juurest poest.
Peale vaadates hakkasin juba kahtlema asjas ja sellele sain ka kinnitust peale 200 meetrit.
kahetsesin et proovima hakkasin üldse.
Image
Image
Image
Image

See mannapuder sulas lihtsalt kokku :?

Re: I¸ k15

Posted: 29. Oct 2016 00:21
by andres1234
Image
Image
Image

Re: I¸ k15

Posted: 29. Oct 2016 00:40
by andres1234
Mõned lisad
Husabergi tagakiige, et ratast jäigemaks teha. Detailid mootorikinnitamiseks ja muudeks asjadeks.
Image
Image
Image
Ketisuunaja
Image

Sidurikaan tegemine ja tsiklipukk
Image
Image
Image
Image

Re: I¸ k15

Posted: 29. Oct 2016 00:52
by andres1234
Loodangi seda ratast hakata sisuliselt uuesti üles ehitama sest väike unistus või pigem ikkagi suur, on minna izhi -ga järgmine aasta septembri kuus sellisele üritusele nagu on seda Vets MXDN mis leiab aset inglismaal. :D :twisted:

Sisuliselt tuleb uus raam koos kawasaki kx 125 1988 esiamortitega, öhlinsi tagamortitega, excel veljed ja suurte mootori modifikatsioonitega jne jne.
Eks näis! 8 )

Re: I¸ k15

Posted: 29. Oct 2016 10:31
by Nobody
Müts maha tsiklipuki ees! Kena "shape optimization" tehtud sellele 8 )

Re: I¸ k15

Posted: 30. Oct 2016 00:33
by andres1234
Suured tänud! :wink:

Siduri ketastest siis nii palju, et need on tehtud ise. Tartu tööstusplastist sain materjali, tikksaega lasin suurest luust kettad välja kahe paari siduri jagu, panin ketad punni otsa ja treiasin ka freesisin nad vastavasse profiili.
Korv on ka üle stoositud, et siduriketta nukid nii kitsad ei oleks ja ära ei murduks liialt kergesti.

Image
Image

Re: I¸ k15

Posted: 01. Nov 2016 16:35
by madeinussr
Kas vahetasid ainult kepsu alumise laagri ja tapi?
Keps tundub miski muu olevat kui see, mis siin uustoodanguna tehakse..

Re: I¸ k15

Posted: 01. Nov 2016 21:35
by andres1234
Kusjuures ainult laagri, keps oli vanast ajast sporti enda oma.