Jawa karburaatori asendus
Jawa karburaatori asendus
Tervist! Plaanis Jawa 634l katsetada miskit välismaist karburaatorit. Endal aga hetkel rattale ligipääs puudub - oskab keegi aidata ja öelda, mis on karpa kinnituspoltide vahekaugus poltide tsentritest ning kui jämedad poldid on? Samas, kui keegi on miskit välismaist karpat Jawal juba ekspluateerinud, siis nõuanded ja muljed on oodatud. Ette tänades, Silver
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
ma panin samuti oma jawa 634-le välismaise karpa peale ja peab mainima et käivitus on igati parem kui originaal.Karpaks siis Mikuni VM26.Netis otsisin ja leidsin et seda on varem juba 634-le peale pandud..sai sis samade juhiste järgi talitletud ja peale orgunnitud...kui vaja võin video ka teha kuidas mul see peale on aretatud.Tasub vaeva näha,saab hea tulemuse.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Päris hea töö, Kingston. Mis juppe kasutasid karpa kinnitamiseks karteri külge? Leidsin ka mainitud juhised venekeelsest jawafoorumist, kus päris asjalikku juttu - http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?t=11247
kinnitamiseks oli tarvis lihtsalt mingi suvaline umbes 1 cm paksune metallplaat(minul oli selleks ümmargune metallplaat)...mootori küljest eemaldasin need karpa poldid ja asendasin teised poldid sinna.Selleks oli vaja sellele vahe flantsile teha süvendid et peita poldipea.(Saada tasa metallplaadiga).ja selle Mikuni VM 26 -le sobis väga edukalt jawa 638 vaheflants koos selle kummiga..ja oligi kogumuusika mida tarvis.Tegin ise muidu täpselt selle sama juhise järgi.Et kui tellisin ebayst selle karpa sis asendasin ühtlasi ka düüsi,milleks oli paras 130 düüs.Peab mainima et väga hea karpa on.Käivitus on super.