Jawa karburaatori asendus

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Jawa karburaatori asendus

Unread post by silverMR »

Tervist! Plaanis Jawa 634l katsetada miskit välismaist karburaatorit. Endal aga hetkel rattale ligipääs puudub - oskab keegi aidata ja öelda, mis on karpa kinnituspoltide vahekaugus poltide tsentritest ning kui jämedad poldid on? Samas, kui keegi on miskit välismaist karpat Jawal juba ekspluateerinud, siis nõuanded ja muljed on oodatud. Ette tänades, Silver
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 723
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Kui vana ei anna soovitud tulemusi, tuleb uus karburaator osta ja samasugune. originaal on kõige parem.
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Unread post by silverMR »

Jah, Korralik originaal on tõesti parim originaalmootorile, kuid mul juba veidike modifitseerirud ja tahan katsetada mingit muud karpat. Kas keegi saab öelda karpa kinnituspoltide vahekauguse? : )
kingston
Tavakasutaja
Posts: 17
Joined: 13. Dec 2009 01:00
Contact:

Unread post by kingston »

ma panin samuti oma jawa 634-le välismaise karpa peale ja peab mainima et käivitus on igati parem kui originaal.Karpaks siis Mikuni VM26.Netis otsisin ja leidsin et seda on varem juba 634-le peale pandud..sai sis samade juhiste järgi talitletud ja peale orgunnitud...kui vaja võin video ka teha kuidas mul see peale on aretatud.Tasub vaeva näha,saab hea tulemuse.
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Unread post by silverMR »

kingston wrote:...võin video ka teha kuidas mul see peale on aretatud.Tasub vaeva näha,saab hea tulemuse.
Oleks huvitav näha tõesti, kasvõi pilte.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Vana malli TZR125 pealt pärit VM26SS tegi ka IZ Jupiteri elutahte suuremaks, julgeks ka soovitada.
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Unread post by silverMR »

Päris hea töö, Kingston. Mis juppe kasutasid karpa kinnitamiseks karteri külge? Leidsin ka mainitud juhised venekeelsest jawafoorumist, kus päris asjalikku juttu - http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?t=11247
kingston
Tavakasutaja
Posts: 17
Joined: 13. Dec 2009 01:00
Contact:

Unread post by kingston »

kinnitamiseks oli tarvis lihtsalt mingi suvaline umbes 1 cm paksune metallplaat(minul oli selleks ümmargune metallplaat)...mootori küljest eemaldasin need karpa poldid ja asendasin teised poldid sinna.Selleks oli vaja sellele vahe flantsile teha süvendid et peita poldipea.(Saada tasa metallplaadiga).ja selle Mikuni VM 26 -le sobis väga edukalt jawa 638 vaheflants koos selle kummiga..ja oligi kogumuusika mida tarvis.Tegin ise muidu täpselt selle sama juhise järgi.Et kui tellisin ebayst selle karpa sis asendasin ühtlasi ka düüsi,milleks oli paras 130 düüs.Peab mainima et väga hea karpa on.Käivitus on super.
Post Reply