Page 1 of 1

Yamaha ypvs süüde.

Posted: 16. Sep 2011 21:05
by Karlteesalu1
Sai siis tehdud otsus ja vene mootor maha müüdud ,kuna veneraud sai hää raha eest maha müüdud siis hakkasin vaatama lääne mootoreid,peale pikka otsimist jäi silma üks yamaha ypvs 125cc mootor(just hinna poolest).Sai siis müüaga ühendust võetud ja läkski kaubaks.Mootoril oli ainult üks miinus, polnud süüdet,kuna vene mootoril pole kaugeltgi selline süüde nagu sellel yamahal siis paluks natuke abi! Kuna mootoril olemas küll süüteplaat ja vist muu vajalik peale cdi ja süütepooli.Osa juhtmeid on suvalt läbi tõmmatud ja selles probleem seisnebki ei tea kuhu mida läheb!tegin mõned pildid et natuke selle iseloomust aru saada.Muidugi oleks hea kui ikka keegi ära seletaks kuidas see süüde ültse täpsemalt toimib.Olemas ka teine 80cc yamaha süüde,äkki annab sellest midagi aretada?Või siis tavalisest lifani süütest?
Äkki keegi ütleb mis selle väikse juhtmejupi ülesanne on?
Image

Siin siis lihtsalt pilte süütest:
Image
Image
Image

Siin pildil selle 80cc yamaha jubin nimeks peaksgi olema cdi
Image
Image

Tänades!

Posted: 16. Sep 2011 21:48
by suzuki
Esimesel pildil piaks olema temp. anudr :D ja süüte juhtmetest ütleks nii, et need kolm on lisa vidinate juhtmed (tuled, jne.) ja need kaks peak siis olema siis süütega seotud? (see on minu arvamus :roll: ) Kahtlane, et sa saad selle 80cc süütepooliga mootori tuksuma :? (aga samas mine sa tea...?)
Katsetades võib kah teinekord vedada : )(kuigi ei soovita!)

Posted: 17. Sep 2011 09:33
by extinction
Tõenäoliselt on see rd125 või vanema tüübi dt125 mootor.
See 80-se cdi on sul yz80 oma? Ilmselt ei sobi sulle.

Üldine lugu peaks olema nii, et võtad suvalise ülilevinud pitbaigi cdi, ühendad süüte staatorilt sinna anduri ja üksiku, jämedama mähise mis on peenikese traadiga pluss süütepooli ning säde on olemas. See ei pruugi vett pidada, kuid paljude muude masinatega on läbi läinud.
Teine variant on see et teed laadimise korda, paned aku peale ning VW/Audi, Opeli vms süütekommutaatori ja 12V süütepooliga kasutad vaid süüteandurit sealt plaadilt.
Kolmas variant on otsida originaal CDI.
Neljas on asendada terve elektrimäng mõne teisega.

Peenemad jämeda traadiga mähised on tuledele, pingeregulaatorit vajad sellist mis on 3+2 juhtmega - 3 klemmiline pistik tuleb genekast relgulaatorisse ja 2 klemmiline jaotab vooolu juba süsteemi laiali.

Üldiselt palju õnne sulle, vana surnud jaapanlast on palju kallim normaalselt käima panna kui sama ajastu nurka mädanema jäänud venelast. Ja tänu kõrgemale forsseerituse astmele jooksevad nad valede tingimuste korral palju paremini kokku! :mrgreen:

Posted: 18. Sep 2011 10:21
by Karlteesalu1
Äkki extinction räägid sellest esimesest ja teisest varjandist lähemalt ei saanud hästi aru :roll: .Aga kas oleks võimalik asendada praegune süüde täielikult 4 taktise süütega?Esmapilgul sellele mootorile mingit forseeringut tehdud pole või paistab vähemalt nii.

Posted: 18. Sep 2011 10:42
by extinction
Ma ei öelnudki et keegi oleks seda forsseerinud, lihtsalt ta on vene sama töömahuga mootorist originaalis kaks korda võimsam ja seetõttu on pisiasjade suhtes palju pirtsakam!

Rääkida ei ole siin nagu midagi, kui oled ennem mingit süütemängu näinud ja tead kuidas CDI süüde töötab, siis võta asjad kätte ja hakka juhtmeid ühendama. Mis kuhu käib peaksid ise välja jagama.
Mina ei viitsi step by step õpetust hakata kirjutama ega pilte juurde joonistama, uuri erinevaid süsteeme ja kui ajudega mees oled, küll välja mõtled kuidas panna.

Posted: 18. Sep 2011 10:54
by Karlteesalu1
Mõtlesin et äkki lihtsalt täpsustad mõnda pisiasja

Posted: 18. Sep 2011 11:17
by extinction
siis esita konkreetne küsimus