Page 1 of 1

kahepütised cz- tid

Posted: 16. Nov 2011 18:29
by bombard
Tervitus!
Kuulsin kunagi, et osad külgkorviga krossi sõitjad keevitasid 2 cz- ti mootorit kokku ja panid raamivahele. Mida nad seal täpsemalt tegid ? Netiavarustes on kuskil mainitud, aga midagi täpsemalt ei ole kirjas. Kas kellegil on isegi endal sellist kahe pütiga isendit ? Endale ei ole plaanis küll teha ega midagi, aga huvitab lihtsalt.

Posted: 29. Nov 2011 22:50
by bombard
...

Posted: 29. Nov 2011 22:57
by antuand
Pole ei kuulnud ega näind. Kuigi hakkas huvi pakkuma küll :P

Posted: 30. Nov 2011 01:52
by lockeed
Mul peaks arvutis paar pilti olema. Päris kokkukeevitatud nad siiski ei olnud, väntvõllid olid omavahel ühenduses nagu jupiteril. Kui pildid üles leian, postitan üles.
Kunagi oli isegi üks selline külgkorviga isend müügis, kus kaks 250 CZ'i olid kokku poogitud, tulemuseks siis 500'ne twin CZ.

Posted: 30. Nov 2011 07:39
by andres1234
Muidugi on tehtud topelt cz -te .
Üks näiteks võrumaal. :D

Posted: 30. Nov 2011 22:32
by bombard
Aga mis raam on siis ka kuidagi laiendatud/tugevdatud? ntx kahe 380se kompott võib ikka päris raske olla ja ka väiksemad künkad hakkavad rohkem lõhkuma. Pildimaterjal oleks väga teretulnud.

Posted: 30. Nov 2011 23:41
by om
Põhimootor oli oma klassikalises asukohas ja tavakinnitustega, lisamootorist oli ainult mootori karteriosa (käigukastiosa maha lõigatud), mis oli, väntvõllid otsapidi muhviga kokku ühendatud ja lisamootor vaheplaadiga korvi poole teise mootori karteri külge külge kinnitatud. Seda, kas raamist ka sinna mootorile mingi lisakinnitus läks või mitte, ei mäleta kahjuks.
Minu jaoks oli rohkem müstika see, et kuidas sidur ja käigukast vastu pidasid. Summutitega oli näha kahte erinevat lahendust. Üks oli see, et mõlema mootori leegitorud said kokku ja oli otsas üks ühine summuti. Teine ja tunduvalt loogilisem, et mõlemal omad sõltumatud resonaatorid, leidis millegipärast vähem kasutust.
Selliste topeltcz'ide kasutamine keelati millalgi 80ndate keskel võistlustel ära.

Posted: 01. Dec 2011 00:51
by madeinussr
Image

http://fotoalbum.ee/photos/madeinussr/91960015

Alles oli üks selline ratas kusagil portaalis müüa.

Posted: 01. Dec 2011 13:30
by lockeed
vihuri CZ
Image
Image

Posted: 01. Dec 2011 15:50
by bombard
Tänud!

Posted: 01. Dec 2011 22:05
by cyc

Posted: 02. Dec 2011 13:56
by silverMR
Wow! Kust küll need pildid pärinevad, mil tundub väga korraliku ja viisaka tööna olevat kokku pandud kaks Planeta mootorit? Huvitav oleks selle projekti ja tulemuse kohta rohkem teada.

Posted: 02. Dec 2011 17:47
by vootele
Ma olen sellise mootoriga rattaid ka krossirajal aktsioonis näinud, 90-ndatel hobikrossi sarjas. Mäletan, et mootori sound oli väga vinge, meenutas pigem reaktiivi häält :D

Posted: 02. Dec 2011 19:26
by madeinussr
silverMR wrote:
Wow! Kust küll need pildid pärinevad, mil tundub väga korraliku ja viisaka tööna olevat kokku pandud kaks Planeta mootorit?.
WTF

Posted: 02. Dec 2011 19:29
by silverMR
madeinussr wrote:
silverMR wrote:
Wow! Kust küll need pildid pärinevad, mil tundub väga korraliku ja viisaka tööna olevat kokku pandud kaks Planeta mootorit?.
WTF
Teile tundub ka põnev? :P

Link igaks juhuks jutualustele piltidele ka, mis eelviidatud albumis oli.

http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967217/
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967221/

Posted: 04. Dec 2011 21:29
by iz350super
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967217/
Kas see esiplaanil olev agregaat (vaskjas värvusega) võib olla strarter?

Posted: 04. Dec 2011 23:33
by urmet48
Oleks nagu jah starteri moodi.

Posted: 24. Jan 2012 10:53
by otoman131
90-ndatel hobikrossi sarjas
90 tel olid ikka EMV ja EKV sarjas nö 1000sed CZ i korvid. Samuti Urali mootoritega pillid. Mingid hobikrossisarja tollest ajast küll ei tea :)