Minu Stella V50 remondi lugu..

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Minu Stella V50 remondi lugu..

Unread post by El3kTriK »

Kirjutan ka siis oma Stella taastamisest väikese jutu... Pole enne mootoreid lahti kiskunud ja midagi sellist teinud, seega uus kogemus nii mulle, kui ka värskele huvilisele võibolla :D

Paluks täpsustada teadjatel meeste poolt asjade nimetusi ja anda nõu, kui näete, et ma midagi valesti teen :D

Kuna tegu on koolikõrvalt võetud projektiga siis areneb asi vist vaiksemalt, kui mõnel kogenud inimesel..

Plaan: Uus värv, mootor korda, igasugu trossid ja selline välja vahetada, elektrisüsteem välja vahetada ja lisada suunatuled? Loomulikult ka üleüldine parandus istmele jne...

Päev1
---------------------------------------------
Idee sai siis esimese reaalse teostuse...
Hakkasin siis lahti võtma neid vanu ja kinnikiilunud polte, mutreid ja kruve..
Üks vahepealne pilt:
Image

Märkisin ära ka kõik juhtmed, et hiljem parem kokku kõik panna oleks..
Mootor maha võetud:
Image

Nagu kord ja kohus siis kõik asjad ühte kasti:
Image

Päeva lõpp ja minu töökeskkond :D
Image

Päev 2
-------------------------------------
Värske peaga siis asja kallale ja nüüd alustasin mootori lahtivõtuga, kust sain kohe väga palju üllatusi ja imestamisi..
Nagu pildil näha siis üks poldi laadne asi(keegi ütleb nime võibolla?) oli ennast pesast välja suranud(kõige pealmine kate puruks.. alumised suurema auguga nüüd) ja mõnusalt kahju teinud siduri kompotile.
Kas keegi oskab ka öelda, et kas neid pruunpunakaid vahetükke(kolmandal pildil) peaks olema rohkem kui üks ja kas see mis pildil näha on on ka terve või jupp tervest(see üks tuli ketaste vahelt välja, rohkem polnud midagi)?
Image
Image
Image

Mootor laiali ja alustan juba puhastustöödega:
Image

Avastasin veel, et kolb on tüki alt äärest kaotanud.. Huvitav, kas peaks uue hankima? Ja mis hinnas nad ka on?
Image

Alustasin keretöödega, eemaldades värvi trelli otsa pandud roosteemaldajaga(väikesed traadijupid otsas)..
Avastasin ka seda, et kunagi on olnud kollase värvi asemel punane, millele on siis kollane peale võõbatud..
Image
Image

Ja ongi teise päeva lõpp...
Homme plaanin külastada kohalikku tööriistapoodi ja sealt omale paremad vahendid värvieemalduseks hankida..
Kas oskab ka keegi öelda, et mis värv peaks olema see, mida kannatab raamile võõbata?

Kõik soovitused ja nõuanded on oodatud!
:D
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Need tükid kolmandal pildil peaksid tegelikult kettad olema, sul ainult tükid järgi :D. Kuna sul need plaadid ja kõik puruks siis on soovitatav terve uus sidur osta. Kolb osta ka kindlasti uus, rõngad niikunii kulunud. Kui raha rohkem siis ka uus silinder.
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

see pruunpunakas jupp on tükike ühest kettast ja neid kettaid peab olema 3 tükki,iga metall ketta vahel.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Irw.... Sellepärast ta vahest nii imelikult käituski.... :twisted:
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Ei tea jah..
Tuleb siis rahakotti tuulutada väheke..
Aga kuhu krt need kettad siis kadusid? Leidsin ainult üksikuid juppe(väikesed) aga ülejäänud on kadunud, justkui poleks neid olnudki..
Peab minema homme põrandalt otsima, et võibolla kukkus maha.. Kuigi siis ma teaksin, et kukkus :?

Mis hinnas silinder ja kolb, sidurikomplekt ka on?
Mul väike eelarve ka seega peab proovima mõistlikult läbi ajada : )
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

http://varuosad.ee/index.php?a=1&b=106 Kõik olemas,mujal võivad hinnad varieeruda. Kepsul loksu ei olnud üles-alla?Kindlasti vaheta kõik laagrid-simmerid. Käigukastis võta need hammakad mis käiku vahetavad välja ja viili kalasabasse, käigud seisavad paremini sees.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Suured tänud lingi eest! :D

Aga kas on mõtekas vahetada kõik laagrid, kui need tunduvad korras olevat ja midagi kusagil näha, et valesti on ei ole?
Viili kalasabasse? Eh.. Masinal seisid käigud muidu hästi sees, aga see mõiste on tundmatu 8O
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Need hammakad mille külgedel on sellised kandilised kohad, need tuleb kaldenurga alla viilida, nii et hammakad kokkupoole tõmbaks vms, muidu ei taha käigud hästi sees püsida. Enda mopil jäi tegemata ja pärast oli jama kui palju. Ma ei oska hästi seletada :D
langmati
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 04. Oct 2006 00:00

Unread post by langmati »

Viiliga sa jäädgi neid nüsima
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Nojah, relakaga parem
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Millega sa seda kavatsed värvida????? Edu!
uazik.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Päev 3
--------------------------------------
Sai siis rahakotti tuulutatud ja ostsin siis mõned asjad juba ära..
Kuna kavas ka suunatuled kuidagi aretada, siis mõtlesin, et teen elektrisüsteemis väheke muudatusi ja kasutan senist tulede lülitit suunatulede all ja tulede jaoks hankisin juba ühe on-off-on lüliti.. (kõige mugavam suunatulede lüliti-idee pole, aga algsel mõttelennul pole ka midagi paremat välja mõelnud)
Image

Teostasin ka väheke värvieemaldustöid ja võib öelda, et varsti saab pool tehtud..
Naljaga pooleks peab mainima, et igasugu pöörlevate asjadega vaadake ette.. Sain täna omal nahal tunda, mis juhtub, kui lööktrell kinda külge kinni jääb :? Lisaks ei jää muud üle, kui hankida ka kaitseprillid, kuna lendab nii tolmu, kui ka muu soga sees traadijuppe, mis nii mõnigi nägu tabas(pole vaja, et mõni veel silma lendaks):evil:
Image
Image

Käisin uurisin täna ka värve ja kui ma ei eksi siis saab suht odavalt kätte ka, aga enne vaja vist kruntvärviga kere üle lasta... Peab veel seda mõtlema, kus ja kuidas ning loomulikult millise värviga värvimist teostada..
Aga ühes olen kindel, et värvipurgil peab kirjas olema, et sobib ka metallile :D

Eks näeb, mis järgnevad päevad toovad..
:lol:
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Prillid kindlasti pähe, sugulase tuttav oli nii silmast pimedaks jäänud. Ise ei teinudki tööd vaid lihtsalt kõndis mööda.Värvide poolest kindlasti ära kasuta spreivärve, tulevad kohe maha.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Ega jah, ilma naljata peab ette vaatama...
Muidu ei ole uurinudki spreivärve... Eelistan ikkagi pintsliga korralikult teha :D
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

El3kTriK wrote:Ega jah, ilma naljata peab ette vaatama...
Muidu ei ole uurinudki spreivärve... Eelistan ikkagi pintsliga korralikult teha :D
Hea seegi : )
uazik.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Enne sellisetele töödele asumist võetakse masin kõigepalt ikka korralikult algosadeks, et saaks igale poole ligi ja kõik kohad tehtud.

Samas, mis mõttega Sa kogu seda enesevaevamist ja keppi üldse läbi teed, kui lõpuks ikkagi asja lihtsalt üle mäkerdad?
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

om wrote:Samas, mis mõttega Sa kogu seda enesevaevamist ja keppi üldse läbi teed, kui lõpuks ikkagi asja lihtsalt üle mäkerdad?
Oot... Mida ma siis valesti teen? Tahangi nõu saada, et mis värviga ja kuidas ju? :?
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

Värvi soovitaks CombiColorit tallinnas müüb espak ja ehituse abc.Värvida tuleks ikka kompressori ja püstoliga tulemus jääb ikkagi kordades parem.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

El3kTriK wrote:
om wrote:Samas, mis mõttega Sa kogu seda enesevaevamist ja keppi üldse läbi teed, kui lõpuks ikkagi asja lihtsalt üle mäkerdad?
Oot... Mida ma siis valesti teen? Tahangi nõu saada, et mis värviga ja kuidas ju? :?
Ta mõtles et võta esihark ka laiali, pääsed paremini ligi.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Sellist tööd alustatakse kõigepealt masina korralikult algosadeks võtmisega, puhastamise ja kõigi detailide kontrolliga. Sul veel esihark koos amorditorudega, laagrite ja laagrikausside ning prillidega küljes, kiigepuksid sees, jalapulgad küljes, isegi pidurikonn, elektrijuhtmed ja esiratas paistavad olevat.
Lisaks see pintsliga värvimise mõte, mis kogu selle suure vaevanägemise lõpptulemuseks ära nullib ja muidugi ka teiste foorumlaste soovitused sõidukile ehitusmaterjalide poodidest aiapostivärvi ostmiseks.

Kui korralikku spetsiaalkrunti ja lahustibaasilist sõidukivärvi osta ei raatsi või värvimivõimalusi ei ole, siis vii pintslitöö asemel parem pulbervärvimisse, kui oled selle nagunii vanast värvist täielikult puhastanud - tuleb lõpptulemusena kordades odavam ja kordades korralikum... või värvi tõesti parem aerosoolvärvidega, mis päriselt kõik ei olegi nii saatanast aga on lihtsalt nii suurte pindade puhul kõige kallimaks lahenduseks - sellise raami ja esihargi värvimisele kulub sul julgesti 2 purki krunti ja 2-3 purki kattevvärvi.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

No eks ma ka ta puhta laiali lõhun, kuna nii või naa ei pääse sedasi igalepoole ligi..
Aga praegu on ta sellisena poolkoos, kuna pidasin sedasi lihtsamaks osa asjadelt värv maha võtta.. :lol:
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

om wrote:Sellist tööd alustatakse kõigepealt masina korralikult algosadeks võtmisega, puhastamise ja kõigi detailide kontrolliga. Sul veel esihark koos amorditorudega, laagrite ja laagrikausside ning prillidega küljes, kiigepuksid sees, jalapulgad küljes, isegi pidurikonn, elektrijuhtmed ja esiratas paistavad olevat.
Lisaks see pintsliga värvimise mõte, mis kogu selle suure vaevanägemise lõpptulemuseks ära nullib ja muidugi ka teiste foorumlaste soovitused sõidukile ehitusmaterjalide poodidest aiapostivärvi ostmiseks.

Kui korralikku spetsiaalkrunti ja lahustibaasilist sõidukivärvi osta ei raatsi või värvimivõimalusi ei ole, siis vii pintslitöö asemel parem pulbervärvimisse, kui oled selle nagunii vanast värvist täielikult puhastanud - tuleb lõpptulemusena kordades odavam ja kordades korralikum... või värvi tõesti parem aerosoolvärvidega, mis päriselt kõik ei olegi nii saatanast aga on lihtsalt nii suurte pindade puhul kõige kallimaks lahenduseks - sellise raami ja esihargi värvimisele kulub sul julgesti 2 purki krunti ja 2-3 purki kattevvärvi.
Kui arvad et combicolor peaks olema aiapostivärv siis julgen vastu väita et sobib ideaalselt ka sõiduki värvimiseks,kui oled sattunud vaatama kälimeeste saadet siis seal olev külgkorviga Planeta 5 on värvitud combicoloriga. : )
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

Prillid kindlalt pähe! Endal läks freesides tükk silma ja paari tunni pärast oli silm tumepunane õnneks sain ise välja päeva lõpus. Väga mõnus see just ei olnud.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Spreivihkajatele: ei tule see värv midagi lihtsalt maha. Pigem pole te keegi korralikult sellega tööd teinud. Näiteks toon ühe paar aastat tagasi tehtud paagi. Lasin selle haljaks, siis krunt, siis värv, vesilihv, värv, lakk, vesilihv ja veel kiht lakki. Tulemus sai väga korralik ja tugev, kannatas ka kriimustusi ja väiksemaid lööke. Pilt tehtud telefoniga ja paak polnud sel hetkel kõige puhtam, aga muidu oli suht peegelpind. Peegeldusest võib ka aimu saada.
Image

Niiet kui teemaalgataja komprossori või pulbervärvi meetodiga ei värvi siis oleks sprei minu arvates järgmine lahendus. Jääb väga hea kui korralikult osata teha.
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Päev 4
---------------------------------
Nii.. Täna sai siis väheke jälle lõhutud.. Nüüd on kõik juppideks ja homme proovin osad jupid liivapritsist läbi lasta kui võimalik..
Lisaks käisin ostsin omale kaitseprillid ja muud pudi padi..
Image

Lenksu lahti võttes pani terve rodu laagri kuule jooksu, seega pean ka sinna uued laagrid hankima(või mis nad on :D )
Kas neid on ka muidu Kloostrimetsas müügil?
Image

Reedel lähen siis Kloostrimetsa motopoodi ja teen seal mõned sisseostud :D
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

Minu mäletamist mööda sobisid sinna ka vene jalgratta laagrid.
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

Minuteada lähevad ka sinna ilusti vene jalgratta laagrid !
PitCarl
Posts: 7
Joined: 21. Nov 2011 01:00

Unread post by PitCarl »

Jälgin teemat huviga, kavatsen enda stellat ka varsti tegema hakata :twisted:
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

On jah hea huvitav teema.Endal karpatõ ja sel sama V-50 mootor.
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

Vene jalgratta omad peaksid suhteliselt kindlalt sobima kuna ise vaatasin ükspäev ringi ja leidsin hulga neid laagreid ja muidu jubinaid.
PitCarl
Posts: 7
Joined: 21. Nov 2011 01:00

Unread post by PitCarl »

Kuidas edeneb?
võiksid teemasse kirjutada ja pilte lisada ka. :P
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Ikka-Ikka!

Täna lasin osad jupid liivapritsist läbi...

Homme plaan siis jälle tegutseda ning lisan siis ka pildid :wink:
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Päev 5
-----------------------------

Pikk päev siis seljataga ja teen siis ka kokkuvõtte...
Nagu ma juba enne mainisin, siis sain osad jupid tasuta liivapritsist läbi lasta.. Hullupööra kergendas tööd :lol:
Lisaks külastasin ka ükspäev motopoodi, kust sai siis ostetud terve sidur, eesmine hammasratas ja kolb. Kui nüüd kõik kulud kokku lüüa siis on läinud juba 60euri :?

Image
Image

Täna sai siis ka kokku pandud mootor(peaaegu) ja kere kruntvärviga üle lastud.
Ostsin kokkuvõttes ikkagi pintsliga kaetava kruntvärvi ja pean mainima, et see jäi väga normaalne peale kuivamist..

Image
Image
Image

Homme plaanis siis mootor 100% kokku panna ja hakata elektrisüsteemi tegema :D
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Nonii nüüd pikemalt aega kirjutada, kuna külmas keldris viibides olen saanud nohu, palaviku ja ka räige kurguvalu...

Olen siis vahepeal korralikult möllanud mopi kallal ja edusammudest võin rääkida niipalju, et kere hakkab uuesti kokku saama, kuna sain juba kruntvärvile ka musta värvi peale. Hankisin ka uue piduritrossi tagumisele rattale ja uue käigutrossi(ülejäänud olid ok). Vedasin ka leksu lülititele uued juhtmed ära ja vahetan vaikselt ka ülejäänut elektrisüsteemi..
Tulede kohta oskan niipalju öelda, et esitule asemele läheb auto lisatuli, kuhu sisse tuleb siis ka ümber teha pirni paigutus 6v jaoks. Kohalikus autovaruosade poes nägin ka odavaid 1-2 eroseid suunatulesid(kogu komplekt koos klaasiga) Nüüd oleks vaja ainult mõelda natuke veel elektrisüsteemi peale ja saada kusagilt 6v relee, mis siis tuled ka vilkuma paneks suunatuledel. Lisaks ma ei kujuta ette, kustkohast ma saaks hankida plastmassi, mida annaks siis lõigata ja üleüldiselt mopile sobitada.. Porilauad sai kunagi plastikust valmistatud aga ei mäleta enam mis plastik see oli või kust seda sain.. Juu siis tuleb minna jälle ehituspoodi külastama ja uurida mida nemad pakuvad...

Image
Image
Image
Image
Kõige lihtsam oli laotada elektri süsteem põrandale laiali ja hakata sealt edasi juhtmeid vahetama ja püüda aru saada kuidas see kogu kamm töötab..
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Ainuke asi, mis siis hetkel tegemata jääb on veljed, kuna minul eriline soov sinna vähe teistsugune värv peale panna aga see jälle maksab väheke..

Kuid vähemalt saab seda iga kell teha, sest rataste eemaldamine ei ole raske... Pigem on raskem neid pärast kokku panna... :?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Esitules toimib originaal elektrisüsteemiga ka 12v auto esitulepirn väga hästi, madalatel pööretel veidi tuhm on kuid ülemine ots on päris hea. Mingit auto lisatuld küll ära hakka sinna aretama, pigem areta sinna korralik pirn, vb ka reflektor
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

No ma pean aretama sinna ikkagi 6v pirni jaoks pesa, sest 12v oma originaalis seal on väheke teine...

Samas kui 12v ka kärab siis võibolla kõlbaks ka siis see.. Ei hakkagi siis ennem midagi tegema, ajan mootori käima siis ükskord proovin järgi selle 12v pirni olemuse...

Ennem oleks vaja aga terveks saada :cry:
deltavend96
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 15. Jul 2010 00:00
Location: Põltsamaa
Contact:

Re:

Unread post by deltavend96 »

Relee kohta niipalju, et Kloostrimetsa motopoest ostsin kunagi originaal Riga suunarelee mis mu Delta peal täitsa funkab.

Siin skeem mida kasutasin (Nr 16 on relee) :

Image
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Nonii nüüd väike sissekanne ka pärast 53h ilma vooluta olemist..

Panin siis mootori ka kere külge tagasi ja vedasin lisajuhtmeid ja vahetasin vanu välja..
Nüüd tänu oma tähelepanuta jäänud pidurisüsteemi kokku pannes ei suuda enam kuhugi kinnitada seda vedru, mis hoiab pidurit üleval.. Võibolla mõni vaataks oma mopi pealt järgi ja ütleb kuhu see minema peab? :?
Praegu panin ta vähemalt sedasi, aga see on kohekindlasti vale minuarust...

Image
Image
Image
Image

Homme proovin siis esimese eluvaimu mootorile ka sisse puhuda ja vaatab kas ta üldse tööle saab :?
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

Ei ole päris kindel aga tundub et vedru on õige kohapeal. Edu nokitsemisega 8 )
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Miks Sa sellist pornot teed?

Kas tõesti on nii raske mootori tihendid korrektselt lõigata, karterid, porilauad ja kett enne kokkupanemist vanast sitast puhtaks pesta jne jne jne ?
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

om wrote:Miks Sa sellist pornot teed?

Kas tõesti on nii raske mootori tihendid korrektselt lõigata, karterid, porilauad ja kett enne kokkupanemist vanast sitast puhtaks pesta jne jne jne ?
No need pildid on vahepealsed(mul tule ka koguaeg meelde õigel ajal pilte klõbsutada).. Tihendid said korralikult lõiketööd, veel enne kui kokku sai pandud.. No pesta(ehk läikima lüüa) pole eriti mõtet, sest siinseid teid ja teetöid arvestades on peale esimest sõitu sama(või hullem).
Kett see loll lohises mul keldris veel mitu korda mööda maad, kuna oli vaja ikka jälle ja jälle taguratast eemaldada.. Muidu sai seda ka nühitud, kui ta viimast korda oma asupaika jäi..
Selle pesemisega on jah selline lugu, et väljas olev sadu, siinsed teed ja läikiv mopeed ei käi kokku :x Linnas võibolla veel, et sõidad asfaldi peal ja murule jne ei satu, siinpool on teine lugu..
Ja pealegi, ei ehita ma stendimudelit :lol:

Muuseas sai täna juba masin niipalju kokku, et vedasin ta trepist üles ja viisin proovisõidule.. Vihma tibutas ja teed olid nagu nad olid, kuid käima ma ta sain! Süüde tahab veel pisut timmimist ja osa asju kinnitamist, kuid lõpusirge on juba silmaga näha :D
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Küsiks seda, et mis nende mopeedi mootorite veojõud ka on? Ma mõtlen selle all kaalu, mida mootor veel ilusti veab.. Mis see max ka olla võib? :lol:
--------------------------------------
Ise küsin ise vastan :D
Välisfoorumid räägivad 150kg...
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

El3kTriK wrote:Tihendid said korralikult lõiketööd, veel enne kui kokku sai pandud.. No pesta(ehk läikima lüüa) pole eriti mõtet, sest siinseid teid ja teetöid arvestades on peale esimest sõitu sama(või hullem).
Isegi koos oleva mootori vahelt on tihendi ääri ju igaltpoolt välja turritamas näha.
Karterite, ja muude detailide korralikult puhtaks pesemine enne komplekteerimise alustamist põhiline funktsioon ei ole mitte asja esteetiline välimus vaid mustuse, liiva ja muu abarassiivse materjali mootori ja laagrite sisemusse sattumise vältimine. Samuti ei panda mootorit kokku sellise purukihiga kaetud töölaual.

Ketiga jälle sama asi - tegu ei ole mitte edevuse ja iluga vaid ketti tapab ja kulutab just seesama igalpool küljes olev liiv ja pori.
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

Ega see kett nii nõrguke ka pole ,et puruks kohe läheb. Aga soovitaks ära puhastada ja kindlasti ka õlitada, roostes kett ei ole tore.
Post Reply