Page 1 of 1

Vajan abi Mini mopeediga

Posted: 28. Dec 2011 18:01
by kenekas
tere

Sai vahetatud kõik tihendid ,laagrid ,simmerlingid.Mootor tõõtab väga ilusti ja 1 käiguga on väga hea tõmme ,2 käiguga on ka hea minek aga kui mootor soojaks läheb siis ei suuda vedada 2 käiguga ja ei saa hoogu sisse nagu külma mootoriga!
Milles võib viga olla?? Mul endal on mõistus igatahes otsas.


Tänud!!!

Posted: 28. Dec 2011 18:12
by silver1994
Minule meenutab see ülekuumenemist, aga kui see ei ole, siis teine võimalus on see, et soojaks minnes hakkab kusagilt lisa õhku ahmima.

Posted: 28. Dec 2011 18:48
by Sisse
Karburaatori seaded võibolla paigast ära

Posted: 28. Dec 2011 19:17
by kenekas
Ma kardan ka et tegu võib olla ülekuumenemisega aga mis seda põhjustada võib?
Karbussi olen ka tegelt piisavalt timminud juba ,neil k60 ja k60b karbussidel on ju koguaeg õhuklapp täiesti avatud??

Posted: 28. Dec 2011 19:24
by urmet48
Kolvirõngaid kontrollisid? Nimelt kui rõngas silindrisse panna, siis peab rõnga otste vahe jääma 0.2mm. Kui seda vahet pole või on veel väiksem, siis soojuspaisumise tulemina jookseb kolb silindrisse kinni.

Posted: 29. Dec 2011 13:39
by kenekas
Okey,võtan täna lahti uuesti ja vaatan kolvirõnga üle,siis annan teada kas selles oli viga.

Posted: 29. Dec 2011 21:20
by kenekas
Nii võtsin siis jälle laiali ja vaatasin,mõõtsin kolvirõngaste vahed ära silindrisse pannes ja vahe oli mõlemal täpselt 0,2 mm nagu näha siis asi selles ei ole.
Äkki oskate veen nõu anda,sest masin ikka ei liigu sooja mootoriga nagu peaks????

Posted: 30. Dec 2011 13:10
by kenekas
Äkki keegi oskaks veel nõu anda?

Posted: 30. Dec 2011 13:24
by minimo
Segu lahja või süüde vale? Kas siis kui enam minna ei jõua on silinder väga kuum?(ära palja käega proovi)

Posted: 30. Dec 2011 13:31
by Nobody
Kuidas viimast meetodit hinnata? Kas väga kuum on kuumem, kui tuli kuum või üli kuum?

Kas kolb ise käib silindris sujuvalt? Või pigem tihkelt? Need poes müüdavad remontkolvid on seinast seina tolerantsidega. Ka kolb ise võib kinni puua kuumenedes.

Posted: 30. Dec 2011 19:42
by kenekas
Eks homme panen kokku ja vaatan kui kuumaks siis läheb.
Kui segu lahja siis tahab lihtsalt rohkem kütet peale ehk siis kütte kruvi rohkem lahti???Sest õhku saab see mootor ju koguaeg samapalju peale?

Posted: 31. Dec 2011 13:28
by Nobody
Ei saa ju, see sõltub õhusiibri asendist.

Kas sa vahetasid ka kolbi, rõngaid, silindrit?

Kui ei, siis kuidas ratas ennem töötas? Karburaatori seaded ju ei muutunud, muutuda võis sellisel juhul vaid süütenurk. Kui siiski vahetasid ka kolvi, rõngad jne on loomulik et sissesõites veel mõnda aega mootori soojenedes jõud väheneb. Osad ei ole sisse töötanud ja kuumad detailid paisuvad.

Posted: 31. Dec 2011 18:48
by kenekas
Nii kolb käib suht sujuvalt ikka silindri. Siis kui enam ei jõu siis on silinder ja kogu mootor ikka päris kuum,läbi kinnaste ikka korralikult tunda.

No õhusiiber on nendel karbussidel ju koguaeg ühes asendis ehk siis täiesti üleval kui alla suruda selle siis see jääb alla kinni ja kui natuke gaasi panna siis vabastab selle siibri ja siiber läheb täiesti ülemisse asendisse tagasi ju ja sinna sendisse see ka jääb..

Kolbi,rõngaid ja silindrit ma ei vahetanud.Karbussi seaded muutusid ka sest võtsin ka selle laiali ja puhastasin ära. Süütenurk muutus jah aga selle nagu panin paika uuesti..
Küünal on ka kohvipruun ja tühikäigul läheb koguaeg põõrdesse.

Posted: 01. Jan 2012 19:01
by Nobody
See, mis sinna ülesse asendisse jääb on segurikastusklapp. Siiber käib ikka vastavalt gaasi asendile alt-üles-alla ja sellega reguleerib õhukogust, mis omakorda tõmbab kaasa kütust.

Posted: 02. Jan 2012 16:19
by kenekas
Kas see on normaalne kui leegitoru läheb umbes 4 cm silindrist kagemal siniseks ???

Posted: 02. Jan 2012 16:20
by Sisse
Ei ole mina pakun,et süüde vale või on segu vale.

Posted: 03. Jan 2012 20:57
by kenekas
Ma arvan et süüde ei saa vale olla sest panin umbes 2,5 mm enne Üss-i ja andur sälguga kohakutti.
Aga noh oma probleemile pole veel lahendust leidnud,sooja mootoriga 2 käiguga sureb ikka täitsa ära..!!! :(

Posted: 03. Jan 2012 22:08
by russivend
minulgi vaevas aasta tagasi selline mure, oli mul siis delta, mootor v-50 ja teise käiguga jõudu pole, sai pandud uued kolvi rõngad aga mitte ei midagi, lõpuks otsustasin et panen uue silindri peale ja oh imet teise käiguga sõidab nagu loom, äkitselt sama viga sul , aga kindel muidugi olla ei saa, silindrid parajad kallid ka.

Posted: 03. Jan 2012 22:15
by El3kTriK
Kolinat mootoris pole?
Võibolla on väntvõll läbi.. Minu mopp(v50) oli ka teise käiguga nõrk...
Nüüd läheb aga väntvõlli vahetuseks, kuna too oli ikka liiga läbi..
Esimesega jõudu oli küll, kuid kui teise käigu sisse panid siis kadus jõud ära..
Sul sama jama järsku.. :?

Posted: 04. Jan 2012 20:51
by kenekas
Ei ütleks et kolinat oleks mootoris.
Väntvõll ma arvan et suht korralik ,aga muidugi kindel ei saa olla,imelik on see et alguses kui sõitma hakkan siis 5 min saab teisega ilusti sõita ja tõmme on hea, pärast seda hakkab lahjemaks jääma ja lõpuks ei vea ültse. (panen teise sisse ja hoog jääb väiksemaks,lõpuks sureb lihtsalt välja).

Posted: 05. Jan 2012 14:48
by jarve6
Sul ikka õhufilter on peal ?

Posted: 05. Jan 2012 15:01
by El3kTriK
Midagi peab soojenedes paisuma niimoodi, et poob mootori kinni suhtkoht..
Kas siis, kui teise käiguga ei vea, on ka esimesega jõudu vähem?

Võibolla on mööduv nähtus, et asjade vahetusega tahab sissetöötamist, samas aga kui mootor ei jõua vedada ei saa ka sissesõitu teha..
Oled sa mootori päris laiali ka uuesti võtnud? Võibolla ahmib tõesti kusagilt õhku sisse või kusagilt laseb läbi..

Mina, kui alles suht algaja lõhuks mootori uuesti laiali ja vaataks korralikult kõik üle ja paneks uuesti kokku.. Võib juhtuda, et siis enam sellist trikki ei tee.. Samas kuula mida targemad räägivad... Aga mina käituks nii... :roll:

Posted: 05. Jan 2012 16:17
by kenekas
Õhufilter täitsa olemas.
Ütleme nii et siis kui 2 käiguga ei jõua siis 1 käiguga on ikka sama minek kui siis väga väike ernevus ,enne mootori kuumenemist.
Ei ole rohkem lahti võtnud,tihendid läksid uued ja veel koos hermeetikuga panin.
Võimalik et peabki uuesti laiali võtma ja üle vaata,kuid kahtlen et midagi muutub .

Posted: 05. Jan 2012 16:47
by jarve6
Sul teist sumpat peale proovida on ? On teada et kuum õhk liigub paremini kui külm õhk.

Posted: 05. Jan 2012 16:52
by El3kTriK
jarve6 wrote:Sul teist sumpat peale proovida on ? On teada et kuum õhk liigub paremini kui külm õhk.
Seda peaks ka saama proovida, kui tagumise(päris sumpa) osa ära võtad või? Pläriseb rohkem, kuid vea peaks sedasi välistama, kui seal on...
Minul on see väljalaskeosakond 2 tükis..

Posted: 05. Jan 2012 16:58
by jarve6
El3kTriK wrote:
jarve6 wrote:Sul teist sumpat peale proovida on ? On teada et kuum õhk liigub paremini kui külm õhk.
Seda peaks ka saama proovida, kui tagumise(päris sumpa) osa ära võtad või? Pläriseb rohkem, kuid vea peaks sedasi välistama, kui seal on...
Minul on see väljalaskeosakond 2 tükis..
Vastusurve peab ka olema, kui tagumise püti ära võtab siis seda ei ole.

Posted: 05. Jan 2012 18:13
by kenekas
Üks sumps täitsa veel olemas.Kas proovin siis teise sumpsika?Mida see sumpsi vahetus muutma peaks siis?
Kas sumps läheb ka täiesti tagant otsast kuumaks?

Posted: 07. Jan 2012 20:13
by El3kTriK
Huvitaval kombel minu mopil sama lugu vist..
Teise käiguga läheb edasi, kuid jõu kadudes ei jõua kuhugi ehk sureb välja.. Pikkamööda, kuid siiski..
Kontrollisin muidu enne kokkupanekut kolvirõngaste otste vahet ka ja see oli sobiv..
Näpin homme siis süüdet ja karburaatori seadeid. Vaatan, kas läheb paremaks või ei..

Kas muidu teema algatajal ka arengut mopiga kuhugi olnud on? On paremaks läinud?