Tere!
Tekkis väike küsimus ventiilide kohta, see küll päris kaherattalistega kokku ei käi aga loodan et oskate aidata ,nimelt oleks vaja teha rõhupaak millekülge vaja meisterdaga üks ventiil,kuna rõhk läheb sinna kompressorist siis arvasin sobivaimaks just auto velje ventiili ,aga siitkohalt just see küsimus tekkiski ,nimelt kuidas ta kannatab 8-10 barist rõhku?Ja kuidas ta sellise surveall oma pesas püsib?
Rõhupaak
Soovitaksin otsida sellisel puhul vanemad nõukaaegseid ventiile, mis kinnitused näiteks mootorratta lohvile mutriga, mis surus kahte seibi kokku. Uus südamik sisse ja sobiks...
Samas, kui väga leiutada ei viitsi, keevitaks ma sinna mõne torukeermega jupi külge ja keeraks poes müüdava kompressori kiirliitmiku (erinevad keermemõõdud, vooliku eemaldamisel hoiab rõhku ja universaalne kiirkinnitus. Kas see oleks mõeldav?
Samas, kui väga leiutada ei viitsi, keevitaks ma sinna mõne torukeermega jupi külge ja keeraks poes müüdava kompressori kiirliitmiku (erinevad keermemõõdud, vooliku eemaldamisel hoiab rõhku ja universaalne kiirkinnitus. Kas see oleks mõeldav?
Eelmine postitus oli minu tehtud, jäi sisse logimata.
Kuid peaks ka auto ventiil selle kõik ära taluma, mida suurem rõhk, seda rohkem ventiili ka kinni surutakse. Kuid ilmselt see enam tema normaalrõhu piirkond ei ole. Soovitaksin siiski kiirliitmiku varianti. Need asjad ka selleks mõeldud ja ventiilid kipuvad teatavasti ajapikku lekkima hakkama.
Kuid peaks ka auto ventiil selle kõik ära taluma, mida suurem rõhk, seda rohkem ventiili ka kinni surutakse. Kuid ilmselt see enam tema normaalrõhu piirkond ei ole. Soovitaksin siiski kiirliitmiku varianti. Need asjad ka selleks mõeldud ja ventiilid kipuvad teatavasti ajapikku lekkima hakkama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 57
- Joined: 13. Jun 2011 00:00
Määravaks teguriks saab ilmselt ühendusvooliku survetaluvus, eelkõige muidugi see survelagi, mille juures voolikuotsad eralduvad. Vaikimisi peaks vooliku omataluvus olema umbes kuni 6 atmosfääri, kui sellel kangast ümber ei ole. Kangas peaks juurde andma veel kuni 2 atti. Paraku aga otsad eralduvad juba ilmselt 4 atmosfääri juures. Sellepärast ongi kompressoritel spetsiaalsed survevoolikud ja otstele on peale pandud ka surveklambrid.
Tavalise autopumba voolikule klambri pealemeelitamisega saavutad ka lühiajaliselt midagi, aga seda siis tõesti lühiajaliselt, vähemalt selliste survete juures.
Tavalise autopumba voolikule klambri pealemeelitamisega saavutad ka lühiajaliselt midagi, aga seda siis tõesti lühiajaliselt, vähemalt selliste survete juures.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kuna tegu on kinnise anumaga, siis motika vanakooli ventiili sinna panna ei saa, nimelt ümar keha on ainukene, mis endast isegi minimaalselt väikesemast avast läbi ei mahu.
Autoventiiliga sama lugu, sest need siiski tõmmatakse läbi velje mitte ei suruta väljast sisse.
Auto ventii kannatab 8bar rõhku küll, kui kaua seda ei tea.
Tegu on survepaagiga, kas plaanid kompressorile lisa paaki või mis on asja eesmärk kui küsida tohib. Täpsemaid parameeterid ja ülesande püstitust teaks, oskaks ka paremat lahendust pakkuda.
Autoventiiliga sama lugu, sest need siiski tõmmatakse läbi velje mitte ei suruta väljast sisse.
Auto ventii kannatab 8bar rõhku küll, kui kaua seda ei tea.
Tegu on survepaagiga, kas plaanid kompressorile lisa paaki või mis on asja eesmärk kui küsida tohib. Täpsemaid parameeterid ja ülesande püstitust teaks, oskaks ka paremat lahendust pakkuda.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?