K: S-62 m
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
K: S-62 m
Tere,
tegelen hetkel vanema mopi mootori kokkupanekuga. Masin ise on käsikäikudega, nagu ka nimetusest võib lugeda.
Probleem selles, et mul ei ole aimu milline on sellel mudelil käiguvahetus süsteem.
Sarnasel mootoril, aga uuemal versioonil on link, mis trossi tõmbamisel surub esimest käiku sisse jne. Proovisin sama linki s-62 m-ile aga selgus et karteripool on sellekohapealt kitsam.
On kellegil pilti teha originaalsest s-62 m käigusüsteemist? Mul on üks link, seal on koht kuhu trossi ots käib, aga see ei suru käiguvõlli, sealt nagu midagi puudu..
Ette tänades,
T.M
tegelen hetkel vanema mopi mootori kokkupanekuga. Masin ise on käsikäikudega, nagu ka nimetusest võib lugeda.
Probleem selles, et mul ei ole aimu milline on sellel mudelil käiguvahetus süsteem.
Sarnasel mootoril, aga uuemal versioonil on link, mis trossi tõmbamisel surub esimest käiku sisse jne. Proovisin sama linki s-62 m-ile aga selgus et karteripool on sellekohapealt kitsam.
On kellegil pilti teha originaalsest s-62 m käigusüsteemist? Mul on üks link, seal on koht kuhu trossi ots käib, aga see ei suru käiguvõlli, sealt nagu midagi puudu..
Ette tänades,
T.M
Last edited by iz350super on 23. Mar 2012 23:37, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Masinal kaks käiku, ehk hammasratas teeb kaks liigutust, kas on sees , ehk esimene käik, või väljas, ehk teine, vedru surub pidevalt võlli välja, ehk koguaeg teist käiku sisse. Kui käigutross puruneb, jääbki teine käik sisse.
Ning kui seda käiguvõlli sisse pressida, jääb hammasratas kahe vahele, tekitades vaba-käigu, ning edasisel surumisel, sisestab esimese käigu
Minu küsimus, kuidas see linkt töötab? Kuna see erineb uuema delta omast..
Ning kui seda käiguvõlli sisse pressida, jääb hammasratas kahe vahele, tekitades vaba-käigu, ning edasisel surumisel, sisestab esimese käigu
Minu küsimus, kuidas see linkt töötab? Kuna see erineb uuema delta omast..
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Lisan oma poolse komentaari.
Käe all toimib käiguvahtus kõigil üht moodi(esimene üles ja teine alla)
Kõikidel Vairase kastidel surub vedru teise käigu sisse.Erinevus on selles et ¦ mootoritel tõmmatakse esimene käik sisse.V mootoritel lükatakse esimene käik sisse.
Nii et kokku pannes ei maksa unustada vedru õieti panna
Käe all toimib käiguvahtus kõigil üht moodi(esimene üles ja teine alla)
Kõikidel Vairase kastidel surub vedru teise käigu sisse.Erinevus on selles et ¦ mootoritel tõmmatakse esimene käik sisse.V mootoritel lükatakse esimene käik sisse.
Nii et kokku pannes ei maksa unustada vedru õieti panna
Last edited by gen on 26. Mar 2012 14:19, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Probleem nüüd selles: et, esimene käik ei lähe sisse, pinguan trossi, siis sel juhul esimene läheb, kuid siis ei lähe 2. käik, see on ju ebaloogoline?
Nii võib hulluks end vihastada nende risudega.
Kunagi mul ühel sõbral miniga oli selline teema, et vaheas vedavat tähikut mootori küljes, ning uue peale panemisel, ning mutri kõvasti kinni tõmbamisel kadus 2. käik, lastes mutrit järgi, tuli sellega ka 2. käik, kuid mul see süsteem ei toimi.
Nii võib hulluks end vihastada nende risudega.
Kunagi mul ühel sõbral miniga oli selline teema, et vaheas vedavat tähikut mootori küljes, ning uue peale panemisel, ning mutri kõvasti kinni tõmbamisel kadus 2. käik, lastes mutrit järgi, tuli sellega ka 2. käik, kuid mul see süsteem ei toimi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Ei hakka uut teemat tegeme, kuid.
Mureks selline asi, et külmast peast ei lähe käima. Uputan, panen toorklappi, siis keeran küünla maha, too täitsa kuiv. Ehk ei saa kätte.
Olen siis vahetanud karbussi ja silindri vahelisi tihndeid. proovisin ka kaks tihendit panna, kartes et ehk on karbussi kõrvad väheke viltu, kuid seegi ei aidanud.
Käima olen topkaga saanud, käivitades tossab mõnda aega, siis saab sõitu minna.
Mis võib viga olla, mootor kap remondist just tulnud, soojast peast käivitub ilma probleemidetta.
Aitaks ehk suurem düüs? aga mind segab see et isegi uputamisel oli küünal täiesti kuiv.
Pakkuge julgelt,kuna siiamaani pole ise jälile saanud.
Parimat:
T.M
Mureks selline asi, et külmast peast ei lähe käima. Uputan, panen toorklappi, siis keeran küünla maha, too täitsa kuiv. Ehk ei saa kätte.
Olen siis vahetanud karbussi ja silindri vahelisi tihndeid. proovisin ka kaks tihendit panna, kartes et ehk on karbussi kõrvad väheke viltu, kuid seegi ei aidanud.
Käima olen topkaga saanud, käivitades tossab mõnda aega, siis saab sõitu minna.
Mis võib viga olla, mootor kap remondist just tulnud, soojast peast käivitub ilma probleemidetta.
Aitaks ehk suurem düüs? aga mind segab see et isegi uputamisel oli küünal täiesti kuiv.
Pakkuge julgelt,kuna siiamaani pole ise jälile saanud.
Parimat:
T.M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Puurin äkki tüüsi suuremaks?
Lootsin ehk on see mingi pidev viga, et kellel see olnud , ehk oskavad soovitada.
Aga tekkis küsimus, kui mul saab lisaõhku ehk süütemängu poolsest salnikust? kas võib sellist tükki teha?
Ning veel selline küsimus kas oleks võimalik mootorratale teha sellist süsteemi, et suruks kuidagi rõhu sisse, küünla või karbussi avast äkki, et saaks teada, ega mootor ei saa lisaõhku. (rõhk jääks püsima) See hetkel selline hädamõte, kuna kahtlustan, et saab lisaõhku, neid uusi salnikuid ei sa alati usaldada. Mina vähemalt ei usalda.
Lootsin ehk on see mingi pidev viga, et kellel see olnud , ehk oskavad soovitada.
Aga tekkis küsimus, kui mul saab lisaõhku ehk süütemängu poolsest salnikust? kas võib sellist tükki teha?
Ning veel selline küsimus kas oleks võimalik mootorratale teha sellist süsteemi, et suruks kuidagi rõhu sisse, küünla või karbussi avast äkki, et saaks teada, ega mootor ei saa lisaõhku. (rõhk jääks püsima) See hetkel selline hädamõte, kuna kahtlustan, et saab lisaõhku, neid uusi salnikuid ei sa alati usaldada. Mina vähemalt ei usalda.
Lisaõhku võib saada küll süütemängu poolsest simmerist. Kas toss mis topkaga käivitamisel tekib on valge, ehk siis mootorist simmeri vahelt tulnud õli põleb? Minu mõte (ei tasu kullana võtta) oleks, et simmerid vanad ja kanged. Mootori soojenedes simmeri kummi muutub pehmemaks elik simmer hakkab oma tööd õigesti tegema?
Rõhuga süsteemi hermeetilisuse kontrollist ei tule midagi välja, sest kütuse toimetamine karburaatorist mootorisse toimub hõrenduse teel ja suruõhuga surudes ei pruugi simmerid üldse rõhku pidada, kuna nad on mõeldud töötama ainult ühtepidi kas siis kannatab survet või hõrendust.
Rõhuga süsteemi hermeetilisuse kontrollist ei tule midagi välja, sest kütuse toimetamine karburaatorist mootorisse toimub hõrenduse teel ja suruõhuga surudes ei pruugi simmerid üldse rõhku pidada, kuna nad on mõeldud töötama ainult ühtepidi kas siis kannatab survet või hõrendust.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Ma kaalusin ka seda varianti, et võib kumbki simmeritest jamada.
Selles on Tel täiesti õigus, et kui kuidagi läbi häda, lükkamiste, ja küünalde vahetamise käima saan, siis töötab kui kulda, ning soojalt käivitub momentaalselt.
Kunagi oli eelmise masinaga sama jama, aga läks hästi käima, aga tossas hirmsasti, siis sain kohe aru, et siduripoolsest simmerist saab lisaõli , see olukord annab aga kohati vastuolulisi fakte.
Selles on Tel täiesti õigus, et kui kuidagi läbi häda, lükkamiste, ja küünalde vahetamise käima saan, siis töötab kui kulda, ning soojalt käivitub momentaalselt.
Kunagi oli eelmise masinaga sama jama, aga läks hästi käima, aga tossas hirmsasti, siis sain kohe aru, et siduripoolsest simmerist saab lisaõli , see olukord annab aga kohati vastuolulisi fakte.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Ei ole,tegemis on ju ¦ mootoriga.Kolvisõrme läbimõõt on 10mm(V mootoril on see 12mm)Sidur on kahe kettaline(V mootoril kolme kettaline).Sidurid pole oma vahel vahetatavad(kuid veetavad kettad on samad)
Küll on aga saab V väntvõlli paigaldada kui vahetada kolb,sidur ja siduri poolne karterikaan Siis saab V50 mootori ¦62 kastiga.
Küll on aga saab V väntvõlli paigaldada kui vahetada kolb,sidur ja siduri poolne karterikaan Siis saab V50 mootori ¦62 kastiga.