Page 1 of 1

Võrri väntvõlli vastukaalud...

Posted: 29. Mar 2012 16:55
by Sapakas
Küsimus siis selles et mis toimub kui võtta D seeria väntvõllist need silindri kujulised pommikesed välja.Eeldan et peaks kiiremini põõrdesse minema aga käivitus läheb nati raskemaks?

Posted: 29. Mar 2012 17:04
by minimo
Kuidas sa hiljem vända tasakaalu saad? kui sa niisama need välja kakud, läheb käima aga vibratsioon on selline et....

Posted: 29. Mar 2012 17:20
by Sapakas
mul praegu ka vibra suht jube.Need asuvad ju kepsu alumise silmaga samas kohas,ei tea palju see vibra muudab.Käisin just garaazis ja vaatasin et vana võllil olid kõik raskused välja võetud,siis nii jube vibra mul ei olnud.Aga kas sa minimo oled ise seda järgi proovinud?

Posted: 29. Mar 2012 19:31
by mellpoiss
Miks arvad, et seal miskid "pommid" on?
Need lihtsalt alumiinium korgid, mis vändakoja ruumala vähedavad. Mingit head põhjendust nende väljakiskumiseks pole.

Posted: 29. Mar 2012 19:57
by Sapakas
Arvasin sest tundusid nii,sai vahepeal garaazis oldud ja sain ise ka teada et need väikesed kettakesed hoopis.Aga kui ruumala suureneb siis mida see muudab?

Posted: 29. Mar 2012 20:16
by iceman
Sapakas wrote:Arvasin sest tundusid nii,sai vahepeal garaazis oldud ja sain ise ka teada et need väikesed kettakesed hoopis.Aga kui ruumala suureneb siis mida see muudab?

muudab niipalju , et tekkib veelrohkem "lolli ruumi" , tänu milleleküttesegu liigub aeglasemalt ja täituvus halvem.
AL korkidest. on olemas täis paledega väntasid nelja auguga ,kõik kinni , viie auguga kõik lahti , viie auguga ,neli kinni ja üks lahti. võimalik et veel mingid kombinatsioonid. üldiselt täidetakse lahtised avad mingi kerge pallastiga( peno kollade näiteks) ja liimitakse pealt kinni( mingi keemilise metalli või vedelmetalli nime all tuntud ollusega)