Tegemist on krossikaga, kuus käiku.
Masin loobib esimest käiku välja, või niiöelda raksutab, (sisse, välja) pole julgenud pöördesse lasta. Kohe peale liikuma saamist panin 2. käigu. Nüüd on aga väikesel määral teised käigud ka ni tegema hakanud.
1. käik raksub sis kõikge kõvemini kui on kerge vedu, või laseb tühja, näiteks jääl.
Kas aitab kui vahetan üksiku hammasatta ära, või terve 1. käigu hammasrataste paari? Ma pole lahti võtnud, aga tundub et eelmine omanik on mingi hammaka vist tagurpidi sisse pannud, täishopealt võibolla mingi hammakad valesti kokku jooksnud?, miskipärast usun, et lihtsalt on seda käigukasti võimatu lõhkuda..
Parimat:
T.M
K: kawasaki 125 käigukast
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- tsikklif2nn
- Tavakasutaja
- Posts: 10
- Joined: 07. Oct 2006 00:00
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kui käiku välja viskab, tuleb vahetada ilmselt omavahel külghambumises olevad hammasrattad, mitte esimese käigu ülekande paar, kuna tavaliselt on viga kulunud külghammastes. Muidugi võid kolm või neli hammakat ka vahetada.iz350super wrote:Kas on kellgil aimu palju võib maksta eelmainitud kawasaki 1. käigu hammasrattapaar? Kuna lobib käiku sisse välja ilma koormusetta (jää peal).
Kuna hammakad üksteise järgi kulunud siis kõik koos ikka parem vahetada. On kellegil pakkuda?
Mis hinnaklassi võib jääda?
T.M
Külgmisi hambaid muidugi saab töödelda ka õige nurga alla tagasi, et oleks korralik hambumine ja ei viskaks enam välja. Kas siis täisnurgaks või "kalasabasse" otsustab iga tegija ise. Töö nõuab suht täpset tegemist, et kõik hambad hambuksid korraga, vastasel juhul võib tulemuseks olla ühe hamba ülekoormuse tagajärjel murdumine ning murdunud hammas võib leida tee teiste hammasrataste vahele. See omakorda võib viia endaga paremal juhul kaasa ka mõned teised hammasrattad, halvimal juhul on ka karter sodiks ja võll(i)d kasutuskõlbmatud.
Varuosi võid küsida ka www.motovaruosad.ee, kui neti teel tellija oled. uus tükk on ikka midagi muud, kui kellegi vana.
Krossiratta käigukasti hammasrattaid keevitama mina ei hakkaks, sest reeglina ei võta korralikult remontijal üks hammakas tükki küljest ja secondhandina on ka terveid kaste saada, küll on müüdud mootoreid varuosadeks millel kolvigrupp läbi, keps kinni või silinder taastamist vajav, samas võib käimar olla perfektses korras.
Varuosade tellimisel pead teadma mootori numbrit ja soovitav on uurida järele ka selle mootori käikude ülekandearvud ja võrrelda neid netist sellele aastale pakutavaga, sest aastast aastasse on käigukaste vahepeal muudetud!
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146