Page 1 of 1

Tihendite valmistamine

Posted: 30. Apr 2012 14:59
by rainz66
Tere!
Selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada mingisugust matejali millest teha uusi tihendeid? Näiteks Jawa 638 silindri ja mootoribloki vaheline tihend. Uued komplektid on minuteada täitsa kallid... :evil:

Posted: 30. Apr 2012 15:51
by fomoco
Mõlemalt poolt matt e. ilma läiketa papp, nagu kingakarbil.
Võid osta poest spetsiaalset tihendimaterjali.
Sellest lõikad sobiva tüki välja, ning toksid väikse haamriga mööda serva ja saad õige jäljendi.
Ära liiga tugevasti peksa, muidu rikud detaili ära.
Auke saad kuullaagri kuuliga lüüa.

Kokku pannes määri tavoti või grafiit määrdega.

Kes jebida ei viitsi, kasutab hermeetikut :D

Posted: 30. Apr 2012 16:44
by urmet48
Ei ütleks, et JAWA 638 tihendid meeletult kallid oleks. Ostsin ise eelmine aasta ja alla 10 ¤ oli terve tihendisari.

Posted: 30. Apr 2012 19:32
by Nobody
Mjah, pole isegi mõnda aega enam tihendeid teinud. Seda põhjusel, et poes olevad terved komplektid vahemikus 5-10 euri, pane ainult puhtad asjad kokku ja tööle.

Kui siiski huvi möllata, tee mootoripool õliseks pane vastu pappi, pärast lõikad välja. Kuulaagri asemel kasutan ma ise auguraudu (komplekt on ära tasunud). Kui mootoripooled väga ratsitud, tasub sama papist tihend õrna hermeetiku kihiga katta, lekked välistatud. 8 )

Posted: 01. May 2012 11:18
by minimx38
...

Posted: 01. May 2012 11:43
by minimo
Kui veel koolis käid, siis töövihikute kaaned on päris head. Mitu mootorit sellega kokku pandud.

Posted: 01. May 2012 20:52
by rainz66
Ma teadsin, et maksavad ikka rohkem..ma ei tea kust selline info kõrvade vahele oli jäänud. :D aga ei, 5-10 eur pole tõesti palju. Aga aitäh "isetegijatele" õpetuste eest! Kindlasti läheb ka neid tarvis!

Posted: 04. May 2012 15:07
by fomoco
Kõige ilusam papp on pitsakarbil.

Posted: 04. May 2012 15:38
by Nobody
Seal peaks olema ju lainepapp? Sellisel juhul see ei sobiks..

Posted: 04. May 2012 20:22
by fomoco
Ei, üks kiht, mõlemalt poolt tuhm, seest tume, väljast valge.
"Selveri Papp" :)