Vorrimeni Riga 12 1974
Vorrimeni Riga 12 1974
Täna sai siis toodud omale riga 12 ,õigemini vahetasin "riga 7"-me vastu.
Masin on valminud 1974.aastal. Masina seisukorda hindaks 3--
Vaja on hankida kogu lenksupealne osa,uut esimest hammakat vaja ,parempoolset küljekaant ka vaja, samuti vaja välja vahetada kõik trossid.
Kui mootori lahti võtsin,siis mootor oli vett täis,pole ka ime kui masin väljas seisis.
Masin on valminud 1974.aastal. Masina seisukorda hindaks 3--
Vaja on hankida kogu lenksupealne osa,uut esimest hammakat vaja ,parempoolset küljekaant ka vaja, samuti vaja välja vahetada kõik trossid.
Kui mootori lahti võtsin,siis mootor oli vett täis,pole ka ime kui masin väljas seisis.
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Kas ¦-57 mootoril kasutatakse ¦-51 kartereid?
muidugi keegi spetsialist on karteri poole ära lõhkunud.
Nägin Võru Refondas selliseid kartereid,aga no ei oldud nõus loobuma
Mootori võtsin vahepeal laiali,puhastasin ära,panin uued tihendid ja ladusin mootori uuesti kokku.
Ajasin tagakiige sirgeks,vahetasin lenksu korralikuma vastu,korrastasin pidureid ja trosse.
Milles on viga,et säde on ainult siis kui väntad mootorit ringi nii kuidas jõuad?
muidugi keegi spetsialist on karteri poole ära lõhkunud.
Nägin Võru Refondas selliseid kartereid,aga no ei oldud nõus loobuma
Mootori võtsin vahepeal laiali,puhastasin ära,panin uued tihendid ja ladusin mootori uuesti kokku.
Ajasin tagakiige sirgeks,vahetasin lenksu korralikuma vastu,korrastasin pidureid ja trosse.
Milles on viga,et säde on ainult siis kui väntad mootorit ringi nii kuidas jõuad?
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
[quote="vorrimen"]Kas ¦-57 mootoril kasutatakse ¦-51 kartereid?
Jah mõningatel(enamasti eksport) ¦-57 mootoritel kasutati ¦-51kartereid koos sisuga,karburaatoriks oli sellisel K-35B(lõputähega võin eksida)K-60 ei mahu selle karteri avasse.
Arvata annab et "aeg" on mingi "mähise" rikkunud(süütepoolis on ka mähised),annab kusagilt üle.
Kas selle suure väntamisel peale käima ei läinud?
Jah mõningatel(enamasti eksport) ¦-57 mootoritel kasutati ¦-51kartereid koos sisuga,karburaatoriks oli sellisel K-35B(lõputähega võin eksida)K-60 ei mahu selle karteri avasse.
Arvata annab et "aeg" on mingi "mähise" rikkunud(süütepoolis on ka mähised),annab kusagilt üle.
Kas selle suure väntamisel peale käima ei läinud?
vahepeal sai soetatud kasutaja Icepilot käest igasuguseid mootori detaile
samuti sai osta.ee oksjonilt soetatud ühed ð 51 karterid
Võite pakkuda mulle selliseid juppe:
* sidurilinki
* ð 57 silindripead
* tagatuld (Peaks sobima ka riga 11 ja 13 oma)
* K 35B karburaatori gaasisiibri
samuti sai osta.ee oksjonilt soetatud ühed ð 51 karterid
Võite pakkuda mulle selliseid juppe:
* sidurilinki
* ð 57 silindripead
* tagatuld (Peaks sobima ka riga 11 ja 13 oma)
* K 35B karburaatori gaasisiibri
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Käigu ja siduri mure sai lahendatud, paraku aga selle masinaga sõmerpalu sõitma ei jõudnud, kuna käigu kahvel otsustas oma võlli küljest ära tulla. Hetkel on mootor laiali ja otsin viitsimist,et mootor kokku laduda
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a