Page 1 of 1

Säärepõrr kuumeneb üle.

Posted: 30. Jun 2012 14:28
by n6mme96
Tervitus jälle !

Sain võrri sõitma, aga nüüd on järgmine probleem millest kuidagi üle ega ümber ei saa.
Täpsemalt kuumeneb ta natukene pikema sõidu peale üle ja poob kinni.
Süütenurk peaks õige olema (3 mm enne ülemist surnud seisu annab sädeme). Et äkki keegi on nii tark ja oskab öelda milles jama olla võib.

Posted: 30. Jun 2012 14:51
by Sapi-Vana
Probleem võib olla selles, et viimase satsi kolvid (no need, mis tehti üheksakümnendate koidikul) ei ole altpoolt enam nii täpselt ovaalsed, nagu nad olema peavad. Tulemus - kuuma saades paistetab kolb kahesuunaliselt liiga laiaks ja topib silindri kinni. Külmas olekus peab rõngasteta kolb läbi silindri lendama ilma IGASUGUSE takistuseta ja üsna lobedalt.

Eelmine aasta tõin kohalikule võrrilegendile Lätist portsu kolbe ja neist kõlbas lõpuks võrrile vaid 1, ülejäänu päris Tolmets. Metallihunt sai omale kolvid, mis olid alt täiesti ümarad.

Posted: 30. Jun 2012 16:30
by Pihlakas
Mul oli võrriga sama jama pärast mootori kokkupanekut. Kolb läks suts viltuselt silindrisse, töötas ilusti jne, aga kui mootor kuumaks läks poos ka kinni. Kui mootor ära jahtus sai edasi sõita :D

Posted: 01. Jul 2012 12:15
by Sapakas
Kas sa ikka õli segad bensu sisse?

Posted: 01. Jul 2012 13:13
by minimx38
...

probleem

Posted: 01. Jul 2012 18:30
by n6mme96
Viie liitri kütte peale panen selle väikese totsikutäie õli, see kanister mis saemehed kasutavad. Aga see õhu probleem võib küll olla , sest lahtise õhufiltriga mootor ei tööta. Aga teisest küljest nagu peaksid tihendid ja asjad korralikud olema, kuna mõned nädalad tagasi said uued tihendid tehtud.

Re: probleem

Posted: 01. Jul 2012 21:19
by iceman
n6mme96 wrote:Viie liitri kütte peale panen selle väikese totsikutäie õli, see kanister mis saemehed kasutavad. Aga see õhu probleem võib küll olla , sest lahtise õhufiltriga mootor ei tööta. Aga teisest küljest nagu peaksid tihendid ja asjad korralikud olema, kuna mõned nädalad tagasi said uued tihendid tehtud.
mõeldud on töösegu ,ehk bena -õhu vahekorda, pead karpa küljes seda jämedamat kruvi kruttima, soovitavalt sooja mootoriga, niimoodi et moto nipanapa veel töriseb ja peeneks käib alles täieliku töötemperatuuri saavutamisel. ideaalne oleks et napilt ei törise, siis on jõudu kah. kruttima peaksed sõidu pealt , kui läheb kuumaks keerad lahti rohkem ja tunned ,et jõudu tuleb juurde. kõik see kehtib anamvähem normaal konditsioonis mootori puhul. kui simmerling lekib või sõidad ilma siduri-süüte kaanteta võib lisaõhk olla kerge tulema- siit segu lahjenemine ja ongi ülekuumenemine käes.
samas tänapäeval võib põhjuseks olla näiteks lusikamaterjajist kolb, mis ei saagi normaalselt töötada.