Kuna eelmise Mini-projektiga tekkisid tõsised tagasilöögid sai otsustatud, et seekord jätame pooleli ja tulevikus, kui on parem algmaterjal võiks ikkagi ühe popi ja noortepärase minimopeedi ette võtta. Seekord sai siis algmaterjaliks 86nda aasta raam, ning vähemalt pooled eelmise Mini detailid, seejärel veel nii mõnigi tükk mõne teise Mini küljest. Lõpuks hakkas raam juba kuju võtma. Seejärel tuli mootor ja niimoodi hakkas kõik see asi vaikselt arenema. Vahepeal sai proovile pandud oma joonistusoksused ja oh imet- tuli välja küll, niiet roostes ja koledat tehasesilti ei pea tulevikus külge panema, iseasi kas sellise kleepsuga selle masina arvele saab(on hirm, et lükatakse võltsimiskahtlustega tagasi, kuid seda näitab aeg) Positiivne on ka see, et olen suutnud hankida parasjagu (nõukogude aegseid) kasutamata tagavaraosi, mis poest ostes olnuksid rahakotile üsna valus löök. Ei ole õrna aimugi, millal see masin sõitma hakkab, kuid teha pole enam palju. Aga hetkel aitab jutust ja näitaks mõnda pilti ka.
Esialgne kostüümiproov
Kasutamata varusoad
Kraani putitamine ja rattasüdamike uus sisu
Praeguseks vast aitab, aga sellega veel teema ei lõpe
Reymo1995: Riga-30 ''Mini'' 1986
Mootoril ikkagi on heaks tavaks avada kinnised laagrid, sest neid hakkab määrima käigukastis olev õli, simmerid lähevad siiski ette, sest laager ise hermeetiline pole ning varsti kui määre välja sulanud lekiks ka õli välja ja õhk sisse. Kui laagrit ei ava, määret välja ei pese, siis on ta eluiga mootoris lühem kui avatuna ja pidevalt uue õliga puhtaks uhutuna...
Rattalaagrid võib tõesti kinniseks jätta, kui korraliku firma laager, siis see ka hooldevaba ja määret lisama ei pea. Siiamaani on korralikud tooted ikkagi 100% valget määret täis olnud.
Rattalaagrid võib tõesti kinniseks jätta, kui korraliku firma laager, siis see ka hooldevaba ja määret lisama ei pea. Siiamaani on korralikud tooted ikkagi 100% valget määret täis olnud.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Pildil olid ratastesse ja tagumise hammasratta ''kolmnurka'' minevad laagrid. Rattalaagritega olen teinud alati nii, et olen katted maha võtnud, määret juurde pannund ja seejärel katted uuesti peale, eeldades et vähemalt väljapoole jääva katte olemasolu korral ei satu niipalju tolmu jms sodi laagrite sisse. Mis simmerlinge puudutab, siis kui tehas nägi ette et need seal olema peaksid, siis miks mitte need ka sinna nüüd panna, neli 90 senti maksvat simmerlingi ei ole just eriline laristamine ka
Mootoriga ei ole veel tegelema hakanud ja seega ei ole selle jaoks veel ka laagreid ja simmerlinge ostnud.
Mootoriga ei ole veel tegelema hakanud ja seega ei ole selle jaoks veel ka laagreid ja simmerlinge ostnud.