Elatud aastaid hakkab tulema 16 ja 60 km/h sõitev roller ei rahulda enam igapäevast kiirusevajadust. Lahendus on teha A1 kategooria load ja soetada 125 cc kuni 11 kW masin. Võiks olla enduro-kereehitusega, nii metsas kui ka tänaval sõitmiseks (reaalselt sõidan tänaval rohkem).
Aga kuna ise sellel alal alles nii uus olen, siis palun teie abi, äkki võiksite soovitada millist nõudlustele vastavat kaherattalist endale osta?
Hind võiks jääda alla 1500 € ja olgu muuhulgas ka öeldud, et masin peab läbima ARK ülevaatuse ehk kõik tuled-vidinad peal.
Samuti kui kellelgi on kogemusi ARK A1 või mõne muu "A" kategooria eksamitega, võiksite neid siinsamas jagada ka minuga.
--
Ette tänades,
Karl
Pakkuge 125cc valikuid
Osta endale liiklustestid ja liiklusseadus.
Loed läbi ja teed selgeks, kui testides enam vigu ei ole, siis lähed e-autokooli.
Teed linnavahel vajalikud sõidud ära ja siis arki.
Lisaks liiklusele pead oskama ka tsiklit kallutada kurves, ringteel, ümberpõikel.
Midagi rasket ei ole, kui liiklust tunned.
Loed läbi ja teed selgeks, kui testides enam vigu ei ole, siis lähed e-autokooli.
Teed linnavahel vajalikud sõidud ära ja siis arki.
Lisaks liiklusele pead oskama ka tsiklit kallutada kurves, ringteel, ümberpõikel.
Midagi rasket ei ole, kui liiklust tunned.
Ega midagi suurt ei juhtu. 4 tatki on veidi uimasem, aga jõudu on tunduvalt rohkem, kui 2 taktilisel.
Edit: Üldjuhul on kõige parem, kui sa proovid ise tsikli järgi, enne kui ostu soovi hakkad kujundama. Niiet otsi mõni sõber või tuttav, kelle ratast saaksid proovida, ehk isegi hakkab meeldima ja soetad sama.
Edit: Üldjuhul on kõige parem, kui sa proovid ise tsikli järgi, enne kui ostu soovi hakkad kujundama. Niiet otsi mõni sõber või tuttav, kelle ratast saaksid proovida, ehk isegi hakkab meeldima ja soetad sama.
-
- Posts: 4
- Joined: 28. Apr 2012 00:00
Tere!
Mootoratta valik oleneb kindlasti suuresti sõitja sõidustiilist. Kuna 2t ja 4t mootorid on küllaltki erineva jõukõveraga siis on sõidukogemus nendega ka vägagi erinev. 4t plussideks on pöördemoment madalamatel pööretel ja selle ühtlus läbi pöörete, see tagab ühtlasema ja rahulikuma sõidu, kannatajaks jääb tihti tippkiirus mis 125cc masinate juures jääb kusalgi 90 kuni 130 km/h vahele. 2t plussideks on suurem võimus, äkilisus, miinusteks on suurem kütusekulu pluss suurem kuluosade kulu.
125 ccm 4t endurod, supermotod
Honda XR 125 L , oman ise sellist masinat ning võin öelda, et algajale on see kindlastiväga hea ratas, millel on väga hea läbivus ning väike kütusekulu, mootor 9 kw tippkiirus ~120 km/h
Yamaha xt 125, tuleb kahes variandis,kas enduro või supermotona, on eelnevalt nimetatud honda konkurent
Derbi mulchen 125, pole küll enduro ega spermoto kuid siiski väga kena ning ka võimeka mootoriga ratas
Need on kõigest kolm näidet sellest katekooriast, erinevaid hiinakaid ning teiste firmade masinaid on turul veelgi .
2t masinate kohta kahjuks näiteid ei oska väga tuua kuna surem kogemus nendega kahjuks puudub .
Kõike paremat Kristjan!
Mootoratta valik oleneb kindlasti suuresti sõitja sõidustiilist. Kuna 2t ja 4t mootorid on küllaltki erineva jõukõveraga siis on sõidukogemus nendega ka vägagi erinev. 4t plussideks on pöördemoment madalamatel pööretel ja selle ühtlus läbi pöörete, see tagab ühtlasema ja rahulikuma sõidu, kannatajaks jääb tihti tippkiirus mis 125cc masinate juures jääb kusalgi 90 kuni 130 km/h vahele. 2t plussideks on suurem võimus, äkilisus, miinusteks on suurem kütusekulu pluss suurem kuluosade kulu.
125 ccm 4t endurod, supermotod
Honda XR 125 L , oman ise sellist masinat ning võin öelda, et algajale on see kindlastiväga hea ratas, millel on väga hea läbivus ning väike kütusekulu, mootor 9 kw tippkiirus ~120 km/h
Yamaha xt 125, tuleb kahes variandis,kas enduro või supermotona, on eelnevalt nimetatud honda konkurent
Derbi mulchen 125, pole küll enduro ega spermoto kuid siiski väga kena ning ka võimeka mootoriga ratas
Need on kõigest kolm näidet sellest katekooriast, erinevaid hiinakaid ning teiste firmade masinaid on turul veelgi .
2t masinate kohta kahjuks näiteid ei oska väga tuua kuna surem kogemus nendega kahjuks puudub .
Kõike paremat Kristjan!