Jupiterid

Üldine mototeemaline arutelu
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 725
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Jupiterid

Unread post by roosakummik »

Küsimus mis Jupiterri seeria mootoriga on tegemist.

http://nagi.ee/photos/roosakummik7/sets/359291/
siim123
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 23. Apr 2007 00:00
Contact:

tere

Unread post by siim123 »

Jupiter 3 K arvatavasti.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 725
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Kas siis polegi Jupiter või 2 mootor.
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

Pigem Jupiter 3 mootor jupiter 2 generaatori poolse küljekaanega.
MudLover
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 03. Jan 2012 01:00
Location: Tallinn

Unread post by MudLover »

Kui kõik muudkui arvavad, siis mina tahaks teada hoopis, mis on need erinevused esimese, teise ja kolmanda seeria vahel (enese harimise otstarbel)?
Asso
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Jupiter 2l on näiteks leegitorude mutrikinnitused hoopis sisekeermed.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ilts
Tavakasutaja
Posts: 54
Joined: 22. Sep 2007 00:00

Unread post by Ilts »

Jupiter 1 ja 2 omab tihedamate ja sirgete ribidega silindrikaani.
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Unread post by silverMR »

Eks erinevusi on palju, aga selleks tuleb ennem mitmeid mootoreid näha, kui hakkad eristama.
Mõned ilmsemad erinevused.
1-3 seeria 6V ; 4-5 seeria 12V süüstesüsteem
Esimese ja teise seeria Jupiteril on, nagu Nobody ütles, leegitorude kinnitusmutrid nii, et keere on silindri sees ja mutter keerab silindri sisse, uuema tüübi omadel on keere silindri väljalaskest väljaulatuva osa peal, kuhu mutter peale keerab.
Põhilised erinevused visuaalses pooles on silindripeadel, mille ribide kujud ja nurk sõidusuuna suhtes on erinevad.
Eks ka mootori küljekaaned on aja jooksul muutunud ja seda suunaga ümmargusest kandilisemaks nagu ka silindrikaante puhul.
Kasutati ka erinevaid karpasid.
Eks erinevusi on veel, aga keda huvitab...vaadake pilte ja erinevaid tsikleid.

Minu meelest on kõige raskem eristada esimese seeria Jupiteri mootorit 2. põlvkonna omast, seda muidugi esmapilgul ja kaudsel vaatlemisel (internetis kehva kvaliteediga pildid vms), kuid kahjuks neid esimese seeria Jupitere niivõrd vähe liikvel (mõtlen sellist, mille paak ja summutid ja istmed on nagu 56-l).
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Esimese seeria jupiter oli Iz-58, kui mälu ei peta.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
silverMR
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 18. Jul 2004 00:00
Location: Tallinn/Kuressaare
Contact:

Unread post by silverMR »

Iz 58 on ka levinud relvamark :P
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 725
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Aga kas ei ole võimalik, et silindrid on jupiter 3 omad aga mootor ise jupiteri oma.
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

Väga ei usu,et mootori ülemine pool on ainult Jupiter 3 oma.
Kui sa karteri valuvormi ja kuju vaatad,siis suuresti on kõik kandiline. Jupiter 2 oleks karteri valu sile ja sidurikorvi poolne küljekaas kumerate otstega.
Sinu mootoril on nurgeline. Seega ikka on ta Jupiter 3 mootor.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 725
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

RS07 wrote:Väga ei usu,et mootori ülemine pool on ainult Jupiter 3 oma.
Kui sa karteri valuvormi ja kuju vaatad,siis suuresti on kõik kandiline. Jupiter 2 oleks karteri valu sile ja sidurikorvi poolne küljekaas kumerate otstega.
Sinu mootoril on nurgeline. Seega ikka on ta Jupiter 3 mootor.
Seega see mootor on identifitseeritud
Post Reply