Jupiterid
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
tere
Jupiter 3 K arvatavasti.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Eks erinevusi on palju, aga selleks tuleb ennem mitmeid mootoreid näha, kui hakkad eristama.
Mõned ilmsemad erinevused.
1-3 seeria 6V ; 4-5 seeria 12V süüstesüsteem
Esimese ja teise seeria Jupiteril on, nagu Nobody ütles, leegitorude kinnitusmutrid nii, et keere on silindri sees ja mutter keerab silindri sisse, uuema tüübi omadel on keere silindri väljalaskest väljaulatuva osa peal, kuhu mutter peale keerab.
Põhilised erinevused visuaalses pooles on silindripeadel, mille ribide kujud ja nurk sõidusuuna suhtes on erinevad.
Eks ka mootori küljekaaned on aja jooksul muutunud ja seda suunaga ümmargusest kandilisemaks nagu ka silindrikaante puhul.
Kasutati ka erinevaid karpasid.
Eks erinevusi on veel, aga keda huvitab...vaadake pilte ja erinevaid tsikleid.
Minu meelest on kõige raskem eristada esimese seeria Jupiteri mootorit 2. põlvkonna omast, seda muidugi esmapilgul ja kaudsel vaatlemisel (internetis kehva kvaliteediga pildid vms), kuid kahjuks neid esimese seeria Jupitere niivõrd vähe liikvel (mõtlen sellist, mille paak ja summutid ja istmed on nagu 56-l).
Mõned ilmsemad erinevused.
1-3 seeria 6V ; 4-5 seeria 12V süüstesüsteem
Esimese ja teise seeria Jupiteril on, nagu Nobody ütles, leegitorude kinnitusmutrid nii, et keere on silindri sees ja mutter keerab silindri sisse, uuema tüübi omadel on keere silindri väljalaskest väljaulatuva osa peal, kuhu mutter peale keerab.
Põhilised erinevused visuaalses pooles on silindripeadel, mille ribide kujud ja nurk sõidusuuna suhtes on erinevad.
Eks ka mootori küljekaaned on aja jooksul muutunud ja seda suunaga ümmargusest kandilisemaks nagu ka silindrikaante puhul.
Kasutati ka erinevaid karpasid.
Eks erinevusi on veel, aga keda huvitab...vaadake pilte ja erinevaid tsikleid.
Minu meelest on kõige raskem eristada esimese seeria Jupiteri mootorit 2. põlvkonna omast, seda muidugi esmapilgul ja kaudsel vaatlemisel (internetis kehva kvaliteediga pildid vms), kuid kahjuks neid esimese seeria Jupitere niivõrd vähe liikvel (mõtlen sellist, mille paak ja summutid ja istmed on nagu 56-l).
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Seega see mootor on identifitseeritudRS07 wrote:Väga ei usu,et mootori ülemine pool on ainult Jupiter 3 oma.
Kui sa karteri valuvormi ja kuju vaatad,siis suuresti on kõik kandiline. Jupiter 2 oleks karteri valu sile ja sidurikorvi poolne küljekaas kumerate otstega.
Sinu mootoril on nurgeline. Seega ikka on ta Jupiter 3 mootor.