Page 1 of 1

K: Zidi erinevus deltast?

Posted: 19. Jan 2013 13:59
by iz350super
Tere,
kuna zid minujaoks tume maa, olen vaid pilti näinud ühest laiali 2t mootorist, sidur on jubamidagi tõsisemat, kauglet tundus kolb samamis mopil. Veel olen foorumitest lugenud tulist vaidlsut zid- active ja pilot vahel.
Delta on mind hästi teeninud, kuid ta läheks paljuparemini edasi kui ei oleks niisuured käiguvahed ja rohkem käike, aga see täpselt nii ehitatud, et kui miskit muuta, siis hakka jalgratast leiutama.
Kas on zid sõidumasin? kiirus? juppide kättesaadavus?
T.M

Posted: 19. Jan 2013 17:27
by gen
Konkreetseid Zide hakati valmistama 96aastal.Hiinlaste võidu käiguga vahetus 2005 või 2006a mootor 4T hiinlase vastu.Masin peaks ikka veel tootmises olema.
Algselt oli Zid Actival ja Pilodil(nende põhi erinevus oli kondlites,tehti ka kolmerattalist kastikat) mootor Zid 50,mis erines V50 nagu öö ja päev.
Võimsus 3,5hj sisselase"klapiga",karburaator K39,kolm käiku,generaator 12V60W.
Masinate kiiruseks andis valmistaja 50km/h (meie seaduse mõistes juba mootorratas)
Võimalik et V50 kolbi on võimalik selles kasutada,kolvikäik ja läbimõõt kattuvad(omal pole olnud võimalust kõrvutada).

See on mulle teada info.

Posted: 19. Jan 2013 18:09
by iz350super
Tänud, kas masinad jäid hiljem ka 3 käiguliseks? või suutis 4t mootor juba 4-käigulisi teha?
Aga kuidas ARK, siis suhtub sellesse, et valmistajakiirus 50, kas hakatakse norima, kui tahta mopeedina arvele võtta?
T.M

Posted: 19. Jan 2013 20:27
by gen
Natuke pildi materjali 2T mootoriga:
Üks netileid mis annab ettekujutuse mootori erinevusest.
http://media.okidoker.com/data02/c/1/0/ ... ?updated=0

mudel Pilot
http://digilander.libero.it/cuoccimix/zid50_big.jpg
mudel Active
http://digilander.libero.it/cuoccimix/z ... ve_big.jpg
Kastikas:
http://www.autopictu.com/images/zid-50-03.jpg
4T mootoriga:
See info on tehase kodulehelt:
Pilot:
http://www.zid.ru/products/civil/98/detail/45
Kastikas:
http://www.zid.ru/products/civil/98/detail/46
Kastikas"diferentsiaaliga"
http://www.zid.ru/products/civil/98/detail/602

Mootoreid on kolm:4käiku autmaat siduriga,4käiku manuaal siduriga ja kastikale 3käiku+tagurpidi manuaal siduriga.

Kui uus masin tuua võib ARK norima hakkata küll,meie seadustes on mopeedi kiiruseks 45km/h.

Posted: 20. Jan 2013 14:45
by jaan2
Kui ma nüüd ei eksi siis rolleriklubis paaril inimesel olid zidid arvele saadud.

Posted: 20. Jan 2013 16:06
by -DELTA-
see et ta tehase poolt on valmistaja kiiruseks 50 km/h pandud ei sega küll kedagi mopeedina arvele võtmast.
tavalised hiinakad lähevad ka siin näppimatta 70-80 km/h välja, ning arvele on ka saadud 70cc kuni 125cc rollerid mopeedide alla.

Posted: 20. Jan 2013 17:26
by minimo
-DELTA- wrote:see et ta tehase poolt on valmistaja kiiruseks 50 km/h pandud ei sega küll kedagi mopeedina arvele võtmast.
tavalised hiinakad lähevad ka siin näppimatta 70-80 km/h välja, ning arvele on ka saadud 70cc kuni 125cc rollerid mopeedide alla.
Samas hiinakate valmistajakiiruseks on 45km/h, rohkem võib joosta aga lihtsalt sõita ei tohi kiiremini.

Posted: 20. Jan 2013 18:23
by zid
kas kellegil huvi ei ole zidi vastu?
nimelt mul seisab üks zid kuuriall.
mingi rike tal on kuna ei taha tööle minna.
vahetatud kolb,rõngad,trossid.

kui on huvi siis PS või 56268275.
pildid emailile

Re: K: Zidi erinevus deltast?

Posted: 23. Mar 2013 21:26
by vilinurmvillu
sama moodi auto jookseb üle 200 km/h välja ei tähenda et nii kiiresti võiksid sõita

Re: K: Zidi erinevus deltast?

Posted: 13. Apr 2013 22:13
by iz350super
mõned teemavälised küsimused, palju võiksid sõidukorras zidid maksta?
Kütusekulu?
Kui panna võrdluseks see isend:
http://www.upload.ee/image/3230066/DSC_0777.JPG
ning zid, kumba soovitate?

Re: K: Zidi erinevus deltast?

Posted: 14. Apr 2013 20:34
by minimo
Võtaks iga kell zidi. 2t mootoriga isendid suht töökindlad ning lihtsalt remonditavad.

Re: K: Zidi erinevus deltast?

Posted: 14. Apr 2013 22:01
by iz350super
Kas zidi juppide kättesaadavus on hea?
Mõtlen, et kui minna näiteks Rakvere motopoodi või Jõhvi vahel poodides käia, kas saab jupi kohe leti alt või on see pigem haruldus ja peab tellima ja kõüik sellega seonduv?
Kui palju võiksid sellised isendid välja joosta?
Ise olen ka 2t pooldaja, seetõttu ka erinevad kahtlused ja kõhklused 4t kauemaks endale jätmise suhtes. Eelmainitud masin pole tegelikult miskit sõitnudgi kuluosadejärgi vaadates. Esimene ketihammakas on täitsa heas seisus, esipidurid on peale õhutamist nagu uued.