K: Vjatka VP-150?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
URAL
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 18. Sep 2012 00:00

K: Vjatka VP-150?

Unread post by URAL »

Tere!
Küsimus selles, et plaan on taastama hakata 61a. Vjatkat aga raami põhi on suht pehme ja rooste auke täis. Kuidas seda taastada? Kas EPO, Pahtel või mõnel meistrimehel uus põhi lasta keevitada?
Ja teine mure ka, et mootr ei taha käivituda. Kontaktid nagu korras(vahe paigas), topkat proovitud, küünlaid vahetatud ja ikka ei midagi :?:

Tänan!
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 749
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Mootori käivitamiseks on vajalik säde, bensiin, kompresioon, õige süüde ning hermeetiline karter.

Kui jutt on taastamisest, siis esmalt tuleks ikkagi mootor täiesti lahti võtta ja vanad laagrid, tihendid, kulunud osad uute või korralike vastu vahetada.

Raam tuleks ikka keevitada või asendada korralikuma vastu.

Kuid enne kui hakkad sinan suuremat summat investeerima, võta see masin ark`is enda nimele arvele.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Pilti masinast?

Tootmisaasta on selline, et võib olla kategu VP150M isendiga. Tollele on mul kasutuskõlbulik raam üle olemas.
URAL
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 18. Sep 2012 00:00

Re: K: Vjatka VP-150?

Unread post by URAL »

Mure siis sikue, et Vjatkal kontaktid kulunud ja plaan sis nad ära vahetada kuid olen neid otsinud aga pole leidnud!
Tekkis siis mõte, et äkki saaks neid kuidagi taastada? Ostaks mingid suvalised uued kontaktid ja puuriks alasi ja haamri pealt kontakti pead ära või midagi taolist :D (Pabetiit vist)?
Vene ajal oli kontakti päid niisama lahtiselt ka müüa olnud!
Või sobivad Vjatkale ka mingid muud kontaktid(aga vaevalt)?
Paluks Mõtteid! : )
http://www.soov.ee/tartumaa/Vjatka_vp_1 ... 328242.htm
Post Reply