Page 1 of 1

Võrri kett

Posted: 09. Jun 2013 18:44
by Robert66
Nimelt ei ole enam eriti saada võrri originaal kette. Tahaks panna mõne tänapäeva lääne ratta keti, aga milline sobiks. Või siis teha nii esimene ja tagumine hammakas ringi kindla ketisammuga hammakate peale?
Kuidas oleks kergem? : )

Re: Võrri kett

Posted: 09. Jun 2013 19:48
by Stern84
Lihtsam ikka otsida sobiv kett, parajaks neetida ja külge neetida.
Soovitada ei oska aga vast laius ka oluline peale sammu sest mina panin oma IZ Planeta 5-le Honda Hornet-i keti ja see oli tublisti laiem nii et mootori poolt hammaka tagant oli vaja üks väljaulatuv osa madalamaks võtta.

Re: Võrri kett

Posted: 09. Jun 2013 20:24
by Rizzy
Kui oled Tallinna mehi, mine Kloostrimetsa motopoodi, võta kasvõi esimene hammakas ja vana kett kaasa ja tõenäosus, et saad sealt 1:1 sobiva uue, spetsiaalselt sinu võrri jaoks tehtud keti on väga suur.

Re: Võrri kett

Posted: 09. Jun 2013 20:50
by iceman
Robert66 wrote:Nimelt ei ole enam eriti saada võrri originaal kette. Tahaks panna mõne tänapäeva lääne ratta keti, aga milline sobiks. Või siis teha nii esimene ja tagumine hammakas ringi kindla ketisammuga hammakate peale?
Kuidas oleks kergem? : )
hammikaid küll pole põhjust muutma hakata, kui muud pole pane piti kett, eks ta vähe raskem on, aga hiina omadel kitsam ja suht mobo keti laiune. samuti hiinasääru ketti saad kasutada. kui tuled sakku sõitma ,saad Virksi käest,

Re: Võrri kett

Posted: 09. Jun 2013 20:52
by minimo
Hiina kett ei kesta eriti. Võta poest mingi suvaline 420 kett ja sobib...

Re: Võrri kett

Posted: 10. Jun 2013 13:54
by Robert66
Tänud rahvas! sain brauermotost nr 420 mõõtu keti. Maksis 20euri. võtsin kõige odavama, tugendatud kett maksis 47euri. Kes tahab siis teab, et seal on olemas. :D

Re: Võrri kett

Posted: 16. Jun 2013 22:07
by Sapi-Vana
minimo wrote:Hiina kett ei kesta eriti. Võta poest mingi suvaline 420 kett ja sobib...
Nii ta on kahjuks. Mul kogemus selline, kus kett väändus otseseisuste hammasrataste puhul poole päevaga propellerisse. Ilmselt oli lülide sulam seekord ka tootja jaoks saladus. Ja Hiina jalgrattaketi sõitsin pilbasteks saja meetriga.

Re: Võrri kett

Posted: 16. Jun 2013 23:44
by gen
Olen sõitnud Hiina abimootori komplektist võetud ketiga edukalt peaaegu 2000km läbinud. Algselt sai kett ülepingutatud,tulemuseks oli kahe lüli välja venimine.1600km peal said need kaks vigast lüli vahetatud ja kett toimib siiani.Kuigi see kett ei paistnud juba algusest kuigi usaldusväärne.

Re: Võrri kett

Posted: 08. Jul 2013 12:34
by dabossike22
Osta mõni krossika kett peale see sobib ka , endal ka võrr ja panin peale.

Re: Võrri kett

Posted: 19. Jun 2014 20:08
by Robert66
Kuna piti 420 kett on tihenditega ja jääb mingil määral piirama ikkagi, hakkasin uut otsima. Sai paljud poed läbi käidud, kuid siis tuli meelde et tallinas on teletorni all pood. Sai kohe sõber tallinast sinna saadetud ja näed saingi õige keti. hea kett ilma tihenditeta ja kestab kaua. SOOVITAN KÕIGILE!
Siis tuli probleemiks väiksemad ketid mis olid tehasest tulles peal gaujal ja riga 5el (parandage mind kui eksisin) ehk need on nagu jalgratta ketid. Esimese hooga sai ostetud hawaiist tavaline jalgratta kett ja tulemuseks oli katkine karter. Võitsin siis asja uue hooga ette, aga netist ei leidnud midagi. ükspäev käisin absoluutselt kõik rattapoed tartus läbi ja alati viimane pood kuhu vaatad leiad selle mida vaja. Leidsin siis ühekäigulise ratta keti, mis paigaldatakse BMX ratastele ja oli ka korralik ketilukk kaasas, võtsin asja proovime jaoks ära, kuna kuskil mujal polnud midagi sellist. igaksjuhuks sai võetud veel 2 lisa ketilukku. Võrrile peale suristatud ja näe imet! , asi kestab. Juba paar võidusõitu on asi vastu pidanud. Lihtsalt tuleb kontrollida pingul olemast. Mäletamist mööda maksis see kuskil 10 eurikut.

Re: Võrri kett

Posted: 20. Jun 2014 11:42
by iceman
ei ole midagi uut siin päikese all. võib öelda et väga paljud sõidavad kaleviklubi Veiko käest soetatud ketiga , kaebuseid pole.
kui aga jalgratta kett võidusõidu säärul vastu peab , pead kindlasti mootoriga midagi gardinaalselt ette võtma. katkesid need juba siis , kui pillid alles pedaalideturbo toel liikusid .

Re: Võrri kett

Posted: 20. Jun 2014 19:34
by kr1x_Z
Pikka eluiga neil jalgratta/bmx kettidel tõesti pole. Ühe alternatiivina saab osta tihenditeta mopeedi ketti Camexi-st Tallinnast. 415 KMC kett maksab seal 12.- ja on kõvasti tugevam kui bmx kett.

Re: Võrri kett

Posted: 20. Jun 2014 20:32
by Robert66
kr1x_Z wrote:Pikka eluiga neil jalgratta/bmx kettidel tõesti pole. Ühe alternatiivina saab osta tihenditeta mopeedi ketti Camexi-st Tallinnast. 415 KMC kett maksab seal 12.- ja on kõvasti tugevam kui bmx kett.
A vot too ei lähe raamist mööda.

Re: Võrri kett

Posted: 21. Jun 2014 08:34
by iceman
eks võibolla üle kuuekümne hambalise taguhammikaga läheb keerukaks see ketiliini ajamine , alla selle peaks ikka saama sobitada. raami võib vajadustmööda pisut koolutada ja modida , jälgides tagaratta asendit piki-risti teljel
see Veiko nn cz kett on samuti 415 , ilna o või x rõngata .

Re: Võrri kett

Posted: 26. Jul 2014 00:29
by rainer
Tere,

Teab keegi öelda, kas see kett, mida müüakse Tartus, kesklinna turul asuvas rattapoes, venekeelses papp-pakendis, 112 lüli, 12 euri, sobimaks mingisuguse muu lülide arvu puhul peale mopeedi ka "Minsk-ile" ( ja/või oli see "Voshod"), on OK või kah mingi " vene hiinakas" ?

R