Krossi Minsk 125cc
Posted: 23. Jul 2013 23:29
Tervitus,
Tõin endale "väikse" projekti, täpsemalt krossi Minski, millele on pandud tänavasõidu mootor. Väikse on jutumärkides sellepärast, et ratas on suhteliselt halvas seisukorras ja plaan on ta taastada sõidukõlblikuks. Tänavasõidu mootori paigaldamiseks on raam ümber keevitatud ja seda väga halvasti, kuid see saab mingi hetk parandatud, uued mootori kinnitused. Resonaator on täiesti ära rapitud, lõigutud ja uuesti keevitatud. Arvatavasti sellepärast, et tänava ja krossi originaal mootoril paikneb väljalase erinevalt. Paljud kuluosad on omadega läbi või halvas seisukorras ning vajavad välja vahetamist. Siin kohal vajan ma ka Teie abi erinevate juppide tuvastamisel piltide abiga.
Selline on ta ühes tükis, vabandust väga halva pildi kvaliteedi pärast. Ja nii sai ta ära toodud, kaasa sai ka teise kone, millel on kolb/rõngad väljalaskesse kinni jäänud Ja nüüd põnev osa, mille esihark see on? Amortide üleval otsas tunduvad olevat autoventiilid, mis on ära pekstud :/ Rattad on sellised, esimene 21" ja tagumine 18" Tagumisel hammakal on hambad ära "veetud," kuid õnneks saab teisipidi keerata, siis peaks veel käima. Kas keegi suudab rummud tuvastada, kasutati selliseid veel mõnel vene krossikal? Ja piduri kilbid või kuidas neid nimetatakse on sellised, samuti juba keevitatud ja paremaid päevi näinud. Igaljuhul olen ma igasuguse know how eest tänulik. Vaikselt täiendan seda teemat, kui asi kuhugi poole areneb.
Tõin endale "väikse" projekti, täpsemalt krossi Minski, millele on pandud tänavasõidu mootor. Väikse on jutumärkides sellepärast, et ratas on suhteliselt halvas seisukorras ja plaan on ta taastada sõidukõlblikuks. Tänavasõidu mootori paigaldamiseks on raam ümber keevitatud ja seda väga halvasti, kuid see saab mingi hetk parandatud, uued mootori kinnitused. Resonaator on täiesti ära rapitud, lõigutud ja uuesti keevitatud. Arvatavasti sellepärast, et tänava ja krossi originaal mootoril paikneb väljalase erinevalt. Paljud kuluosad on omadega läbi või halvas seisukorras ning vajavad välja vahetamist. Siin kohal vajan ma ka Teie abi erinevate juppide tuvastamisel piltide abiga.
Selline on ta ühes tükis, vabandust väga halva pildi kvaliteedi pärast. Ja nii sai ta ära toodud, kaasa sai ka teise kone, millel on kolb/rõngad väljalaskesse kinni jäänud Ja nüüd põnev osa, mille esihark see on? Amortide üleval otsas tunduvad olevat autoventiilid, mis on ära pekstud :/ Rattad on sellised, esimene 21" ja tagumine 18" Tagumisel hammakal on hambad ära "veetud," kuid õnneks saab teisipidi keerata, siis peaks veel käima. Kas keegi suudab rummud tuvastada, kasutati selliseid veel mõnel vene krossikal? Ja piduri kilbid või kuidas neid nimetatakse on sellised, samuti juba keevitatud ja paremaid päevi näinud. Igaljuhul olen ma igasuguse know how eest tänulik. Vaikselt täiendan seda teemat, kui asi kuhugi poole areneb.