Paar Jawa 360 küsimust
Posted: 30. Jul 2013 14:16
Hei,
Mul oleks paari nõuannet vaja Jawa tüüp 360 kohta.
1) Kuna mul ajab kickstarteri juurest küljekaane vahelt õli välja (võlli kanalis olev tihend on just vahetatud) siis kas asi võib olla näiteks selles puksis mis küljekaane sisse käib? See on plaanis praegu uus osta, kuna vana on seal ikka väga lõdvalt sees. Näiteks kui ta paika panna ja siis küljekaas üles tõsta, siis kukub ta sealt välja väga vähese loksutamise tagajärjel.
Lisaküsimuseks sel teemal, et mis pidi see tihend sinna võlli ümber minema peab? mul on praegu nii et soon on võlli enda poole? Muid tihendeid ma raamatust ei leidnud.
2) Kas keegi oskab seletada mis osad Jikovi karburaatoris kuluvad peale düüside ja mille järgi otsustada, kas karburaator tuleks vahetada. Hetkel endal selline sümptom et kui foori taga seista ja siis paarikümne sekundi pärast gaasi anda siis ta nagu tahaks korraks ära surra, kuid hakkab siis kohe jälle vedama. sama viga oli ka vanade küünaldega ja kontaktsüütega (praegu siis peal VAPE). uurisin veidi internetist ja sealt pakuti välja et võib olla asi peadüüsi kulumises. Kloostrimetsas selle mudeli düüse ei olnud hetkel ehk siis tuleb uurida Barosest.
Tänud ette vastuste eest
Mul oleks paari nõuannet vaja Jawa tüüp 360 kohta.
1) Kuna mul ajab kickstarteri juurest küljekaane vahelt õli välja (võlli kanalis olev tihend on just vahetatud) siis kas asi võib olla näiteks selles puksis mis küljekaane sisse käib? See on plaanis praegu uus osta, kuna vana on seal ikka väga lõdvalt sees. Näiteks kui ta paika panna ja siis küljekaas üles tõsta, siis kukub ta sealt välja väga vähese loksutamise tagajärjel.
Lisaküsimuseks sel teemal, et mis pidi see tihend sinna võlli ümber minema peab? mul on praegu nii et soon on võlli enda poole? Muid tihendeid ma raamatust ei leidnud.
2) Kas keegi oskab seletada mis osad Jikovi karburaatoris kuluvad peale düüside ja mille järgi otsustada, kas karburaator tuleks vahetada. Hetkel endal selline sümptom et kui foori taga seista ja siis paarikümne sekundi pärast gaasi anda siis ta nagu tahaks korraks ära surra, kuid hakkab siis kohe jälle vedama. sama viga oli ka vanade küünaldega ja kontaktsüütega (praegu siis peal VAPE). uurisin veidi internetist ja sealt pakuti välja et võib olla asi peadüüsi kulumises. Kloostrimetsas selle mudeli düüse ei olnud hetkel ehk siis tuleb uurida Barosest.
Tänud ette vastuste eest