Riga 30 "Mini" Tomorrow
Posted: 08. Sep 2013 22:53
Minu motika remondilugu:
Kuna tekkis üle pika aja jälle soov omada mopeedi, siis sai endale üks võrdlemisi õnnetu välimusega isend toodud. Kasuks rääkis aga juba arvel olemine ja väidetavalt töökorras mootor. Proovida seda paraku kohe ei saanud, sest karpa oli vigane. Natuke lammutust ja kojusõit võis alata:
Tegemist siis '87 aasta v50 käsikäikudega isendiga.
Koju jõudes ja uue karpa peale pannes hakkas tööle ja tegi sõitu ka. Toimis. Siin siis esimesel õhtul koos "suurema vennaga":
Esialgu midagi suuremat ette ei võetud, sest sai teine samasugune veel perre toodud, mis vajas kogu tähelepanu. Veljed leidsid uue värvi ning "mingisugune" porilaud ette kinnitatud esialgu
Kalla ja talla režiimis sõitis eeskujulikult. Kuna tal oli Delta hammasratas, siis võis sellega ka põldu künda:
Erinevalt paljudest teistest. töötas sellel ka spidomeeter mis väga aiateibaid ei näidanudki. GPS'ga sai parimaks kiiruseks 42 km/h
Lõpuks, kui teine isend valmis enamvähem sai, võis hakata ka sellega tõsisemalt tegelema. Kõik detailid liivapritsitud, krunditud ja värvitud. Uus porilaud ja tagatuli samuti ostetud. Värv jäi originaaliks (algul küll olid teised plaanid, aga lõpuks ei viitsinud enam ARK'i uuesti minna)
Terve pere siis:
Kuna ilma kirjata on ta kuidagi poolik, siis sai lastud kleepsud teha.
Lõpuks hakkas ka mootor väsimuse märke näitama. Vahetatud said uute vastu: silinder, kolb, rõngad, mõlemad hammasrattad, kett, spidomeetri tross, käimalöömis vända kumm. Samuti leidsid tee mokiki külge ka peeglid.
Aega nõuab ta pidevalt ning kätt tuleb pulsil hoida. Eesmärk on originaalile võimalikult lähedale saada.
Kuna tekkis üle pika aja jälle soov omada mopeedi, siis sai endale üks võrdlemisi õnnetu välimusega isend toodud. Kasuks rääkis aga juba arvel olemine ja väidetavalt töökorras mootor. Proovida seda paraku kohe ei saanud, sest karpa oli vigane. Natuke lammutust ja kojusõit võis alata:
Tegemist siis '87 aasta v50 käsikäikudega isendiga.
Koju jõudes ja uue karpa peale pannes hakkas tööle ja tegi sõitu ka. Toimis. Siin siis esimesel õhtul koos "suurema vennaga":
Esialgu midagi suuremat ette ei võetud, sest sai teine samasugune veel perre toodud, mis vajas kogu tähelepanu. Veljed leidsid uue värvi ning "mingisugune" porilaud ette kinnitatud esialgu
Kalla ja talla režiimis sõitis eeskujulikult. Kuna tal oli Delta hammasratas, siis võis sellega ka põldu künda:
Erinevalt paljudest teistest. töötas sellel ka spidomeeter mis väga aiateibaid ei näidanudki. GPS'ga sai parimaks kiiruseks 42 km/h
Lõpuks, kui teine isend valmis enamvähem sai, võis hakata ka sellega tõsisemalt tegelema. Kõik detailid liivapritsitud, krunditud ja värvitud. Uus porilaud ja tagatuli samuti ostetud. Värv jäi originaaliks (algul küll olid teised plaanid, aga lõpuks ei viitsinud enam ARK'i uuesti minna)
Terve pere siis:
Kuna ilma kirjata on ta kuidagi poolik, siis sai lastud kleepsud teha.
Lõpuks hakkas ka mootor väsimuse märke näitama. Vahetatud said uute vastu: silinder, kolb, rõngad, mõlemad hammasrattad, kett, spidomeetri tross, käimalöömis vända kumm. Samuti leidsid tee mokiki külge ka peeglid.
Aega nõuab ta pidevalt ning kätt tuleb pulsil hoida. Eesmärk on originaalile võimalikult lähedale saada.