Page 1 of 1

K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 12. Jan 2014 23:53
by iz350super
Tere,
hiinakal on keere maas. Keere ise asub karteri küljes, nimelt ketikaitsekaan.

Oleks vaja: kas auk suuremaks ja uus keere sisse, kuid, karter väga õhuke sellekohapealt.
Siis plaanisin, et kui oleks läbiv auk, paneks mutriga, kuid ei ole.
Mis valikuid veel on?

Ning kas keegi viitsiks siis väikese tabeli kirjutada, et mitmese puuriga peab (maasoleva keermega auku) suuremaks laskma et järgmist keeret keerata, nii kuuest auku kaheksaseks jne.
Tänud ette.
T.M

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 00:56
by fomoco
Keermeliim?

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 00:58
by Stern84
Mis tabelit siin vaja on ?
Mõõdad vana poldi keermeharjade mõõdu, võtad kõigepealt sama mõõduga puuri ja lased puhtaks, kui jäi palju lased järgmist mõõtu puuriga.
Tegelikult kui keermesamm samaks jääb siis musttöötluse keermepuuriga võib vabalt proovida järgmist mõõtu keeret puurida (alumiiniumi puhul).

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 20:04
by iz350super
Mida ma sellest vanast keermest ikka enam mõõdan, kui on vaja uut ja suuremat keeret, minu küsimus, kui suure puuriga tuleb puurida, et saada kaheksane sisse keeratud.
Tabeli all mõtlesin sama analoogial muud mõõdud üles kirjutada.

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 20:55
by fomoco
Image


automotost pärit.

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 21:33
by Stern84
Ja et teinekord ei jääks foorumisse tabelit ootama siis saab selle mõõdu näiteks M8 mutri sisemõõdust lähtudes.

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 13. Jan 2014 21:55
by Nobody
Kui on oht, et ka uus keere saab kahjustatud võid näiteks M8 poldi võtta, kruustangide vahel puuringis puurida sisse 4.2 mm ava ja keermestada M5 keermepuuriga. Seejärel lõikad poldi nii lühikeseks, kui sul karteris M8 ava sügavus on. Paned kõige tugevama Loctite keermeliimiga kinni ja tulevikus kasutad näiteks M5 polte.

Lihtsalt üks idee.

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 14. Jan 2014 19:25
by iz350super
See viimane mõte käis mul ka siis läbi, kui iz spordi süüte poolsed karterid olid kehvas seisus. Kuid, millega ma sisse keeran selle, mis keermeliimiga jääb karterisse?

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 14. Jan 2014 19:44
by Nobody
iz350super wrote:See viimane mõte käis mul ka siis läbi, kui iz spordi süüte poolsed karterid olid kehvas seisus. Kuid, millega ma sisse keeran selle, mis keermeliimiga jääb karterisse?
Näiteks poldiga, mis on sisse keeratud ning kontramutriga fikseeritud. Pärast, kui liim kuivanud, keerad kontra lahti ja keerad poldi välja.

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Posted: 15. Jan 2014 20:01
by iz350super
Tänud, nüüd avastasin et suht loll küsimus, kui pole mõttega asja juures.