Page 3 of 3

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 09. Mar 2014 11:11
by kobras
pitprolite wrote:Okei, seda küll, kuidagi saab ikka sõitma tulla, pole pole vist kellegil sõitmata jäänd kui on kohale tuldud aga ikkagi järgmisel hooajal võiks lihtsalt rohkem need reeglid läbi mõelda et kas seda on vaja või las jääb samaks, ntks standardis filter? Miks ei lastud vabaks?
No sain aru,et muudetakse ikka sprindi lehel asi ära ja ikka on vaba filter, aga nii kaua kui pole seda kirjas ma pead ei anna

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 09. Mar 2014 14:55
by iceman
olin vahepeal SUURE KOPRAGA otsekontaktis ja ta ka ei saanud aru , miks mulle see asi maksapihta käib, stiilis: aga sul on ju originaalraam . aga su pereliikmetel on ju originaalraam . aga kas kellegil on muu raam? NO VOT kurat, selles asi ongi , mida keelata. aga ei , oma positsioone on vaja kindlustada igal võimalikul ja võimatul viisil. ei saa olla nii kuradi enesekeskne ja omakasupüüdlik, vaataks ikka laiemat pilti. mis sellest , et pole kellegil , VEEL , kas see on argument ÄRA KEELATA. saan aru et tegu oli vahetuskaubaga , et mitte äraanda mingit teist vajalikku asja , ohverdati väheoluline. või asi ,mis tundus väheoluline momendil.
mina olen põhimõtteline, terroristidega ei kaubelda . mul käed hakkavad praegu , kolm .päeva hiljem veel vihast värisema , sellele mõeldes .

veel keelamise-lubamise teemal . kui hädasti vaja originaalraami nõuda , palun väga , nn retroklass . väga loogiline oleks ,et raamijuurde kuuluvad ka muud aksessuaarid , mis tehas sinna lisas ja mida registreerimisel maa ARK-s nõutakse. peeglitest võibolla on võimalik loobuda, kuigi mõnelmehel oleks täitsa kasulik vahepeal peeglisse vaadata. kui mootor on viimase vindini lahtikirjutatud , kuidas siis raam saab nõnda vaba olla. ja komitee loogikamudelisse ei kipu selline arendus kuidagi valutult sobituma. et nii on lood.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 10. Mar 2014 20:56
by Parm21
Äkist võtaks vähe auru maha? :roll:
Tehniliste tingimuste üle ei ole enam mõtet vaielda. Need on 2014 jaoks paigas.

Kas on ideid, kuis ürituste korraldust, läbiviimist, reklaami, kulgu või mida iganes paremaks muuta?
Ootaks, ehk lugejaskond ja kommenteerijate hulk laieneb (ning ehk ärkab ellu ka fataalse logout'i sooritanud lipamets :wink: ).
Uuele lugejale jääb siit tõepoolest mulje, et võrrimehed on mingid higistavate pihkudega võsavõitlejad.

No kui ei ole ettepanekuid, siis arvesse võttes, et kena kevad käes, on paras aeg garaaži suunduda :D
Head putitamist!

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 10. Mar 2014 23:44
by pitprolite
igale võistlusele teha kuulutus (seda vist tehtud ka) pannakse ikka saku saaruklubi lehele üles ja eks ma viskan selle ka võrrivõidusõidu lehele facebookis ja võistlused ise on alati kenasti kulgenud ma arvan, olen nüüd ikka suht paljudel käinud sõitmas ja vaatamas ja pole probleeme olnud, niiet arvan et pole selle juures midaig vaielda ?

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 12. Mar 2014 09:50
by kobras
Lõpuks ametlik teade saku standardis. Õhufilter vaba.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 12. Mar 2014 10:44
by arvutiguru
kobras wrote:Lõpuks ametlik teade saku standardis. Õhufilter vaba.
kestvusel võiks ka filter vaba olla standartis.kasvõi sopase ilmaga.
paneks porolooni tuustaka otsa ja oleks ok

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 12. Mar 2014 10:49
by arvutiguru
arvutiguru wrote:
kobras wrote:Lõpuks ametlik teade saku standardis. Õhufilter vaba.
kestvusel võiks ka filter vaba olla standartis.kasvõi sopase ilmaga.
paneks porolooni tuustaka otsa ja oleks ok
hea oleks juba seegi kui saaks mingi kummi voolikuga filtri kõrgemale tõsta.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 12. Mar 2014 11:20
by pitprolite
väga idekas, timmin uuesti külge tagasi piti oma :D

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 20. Mar 2014 20:00
by kobras
Pöördun nüüd hr Parmu ja Hr Virksi poole. Pidevalt on teema,et reeglid samad,aga üks väga suur mööda rääkimine on leegitoru kohta. Kestvuses on nii: Leegitoru originaal läbimõõduga, min 20 cm pikk.
Retros jah/sport vaba. Mina loen siit välja,et kuna sport on vaba,siis ma võin ükskõik kui pika panna ja lõigata nii palju kui vaja. Aga sprindis on standartis nii: Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi.min.20 cm
Meeldib kestvuse reegel muidugi rohkem,aga kas ma siis käitun sprindi suhtes valesti, kuigi pidi kõik sama olema

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 30. Mar 2014 09:14
by lipamets
: )

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 30. Mar 2014 09:36
by iceman
kive pilluks isegi heal meelel , kuid seekord mitte sinu suunas . kahjuks on rong sellekshooajaks juba läinud, ning parandada pole midagi. katsume järgmisel aastal targemad olla . mida võiks teha , on koguda mustvalgelt kokku asjad , mis kõigerohkem metsapoole ,ning viia läbi küsitlus , mis päädiks apellatsiooniga nende muutmise asjus. olen kuulnud lätis nii tehtavat , kui asi halvasti tehakse list muudatusettepaneku pooldajatest , kõik panevad käe alla ja koraldaja peab masiivse avaliku huviga arvestama . kui asja järjekindlalt ajada saame usutavasti enamust rahuldava ja objektiivse tulemi. erinevalt tänasest olukorrast .

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 30. Mar 2014 21:02
by virgor
Mis teile ei meeldi ???
Seda juttu,et( kui oleks nii siis minu sõber isegi vist sõidaks )pole ju mõtet ajada.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 30. Mar 2014 22:15
by iceman
mis siis mulle ei meeldi ?
tõsi pole mul ühtegi sõpra , ammugi siis sellist , kes tahaks võrrimeheks saada, isegi kui reeglid paremad oleksid. mulle ei meeldi see uisapäisa tegutsemine kahe täiesti erinevat eesmärki teeniva ürituse vägisi kokkuõmblemisel . see mis sünnib kestvussõidus , pole minu asi , kuid kipub ikkagi saama minu asjaks kui tänu sellele ka minu kohta käivad reeglid muutuvad.
selline kiirlaen või sms, või midagi on olemas . olen kuulnud. sellega pidi olema nii , et kui üks pool ikka koleülemõistuse räige kasumi võtab, ning teis osapoolt elusalt nülgida proovib, muutub kogu üritus õigustühiseks. kas ei ole selle reeglite liitmisega natuke nagu sama teed käidud , ehk teisele osapoolele on pisutliigapalju külma tehtud.
veel ma ei ütle , et oleks reeglid sellised siis ma ka võibolla sõidaks, või siis mitte . aga tulevik tundub tume, kui senine praktika jätkub. perspektiivikad tunduvad vaid need klassid , millel kestvussõiduga otsest puudet pole , järelikult ka reeglisolkimise huvi puudub.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 31. Mar 2014 13:15
by lipamets
virgor wrote:Mis teile ei meeldi ???
Seda juttu,et( kui oleks nii siis minu sõber isegi vist sõidaks )pole ju mõtet ajada.
: )

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 31. Mar 2014 13:22
by lipamets
.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 31. Mar 2014 13:57
by lipamets
: )

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 31. Mar 2014 16:15
by iceman
ei ei ,ei istu keegi toompeal , kuid mingi süsteem ja kord on kahtlemata vajalik . varasematel aegadel , kui niite veel lätipiiriäärest tõmmati ,võis juhtuda , et võistlusel tekkinud vaidlusküsimuse lahenduseks olid üleöö reeglid muutunud, ühe osapoole kasuks. polnud hea varjant.
see kui vaieldakse peale hooaja lõppu ja jõutakse mingi mõistliku ajajooksul enamikku rahuldava tulemuseni, jättes talvist võistlustevaba aega tehnika< juurutamiseks , peaks olema nüüd juba mitmenda aasta praktika.
kusjuures pole juttu võistluskalendrist, mis ei pea sugugi tehnikakohta käivate reeglitega koos tulema , sellega aega maaja ilm. kuid muudatused tuleks teha ja fikseerida aegsasti , kindlustatud peaks olema asjasthuvitatutel võimalus kaasa rääkida.
sellel aastal läks peaaegu kõigi nimetatud punktidega teisiti , sellest tingitud ka mõnevõrra ärritatud olek minupoolt.
mis puudutab õhufiltri piiranguid ja nn filter-filtris lahendust , siis seda kuidagi arukaks või loogiliseks pidada ei saa. kui on vaja mootorit lämmatada , võib piirata karburaatori ava, andes ette konkreetse numbri.
pole ilmselt kellegi jaoks uudis ,et sõiduvõimelised mootorid üldjuhul pisut kallimad on. nendest mingi totra põhimõtte pärast pori või tolmu läbi pumbata ei tundu hea ega otstarbekana.
võibolla tõesti , kui sõit toimuks sada% tolmuvabal asfaldil , võiks kaaluda sellist vanaaegset varjanti. kuid kindlasti pole kuidagi võimalik loogiliselt seletada, ühe filtri asetamist teise sisse, teadmatapõhjusel.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 01. Apr 2014 08:51
by pitprolite
Mdea, tehke mis tahate, mingi filtri pärast sõda teha on kasutu, võtke see kopsik lahti, murra need kõrvad ära, keevita või needi see keerme osa kopsiku külge, et see ei hakkaks end keerama, pane porolon vms materjal sisse ja pane see kübar pähe ja siis isoleeriga teibi äärest see kinni, saad avada ja puhastada seda

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 01. Apr 2014 14:47
by lipamets
.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 01. Apr 2014 18:08
by virgor
Saad ju sõita piti filtriga mitmes klassis peale RETRO :D RETROsse pole ju mõtet siis sellega trügida,ei lasta peale.Reeglid on kõigile ühed.See et RETROs on õhupuhastaja korpus originaal,ei tähenda küll,et tolm mootorisse läheb 8O
Pole vaja vinguda.

PS.Vingujaid on minuarust ainult kaks. 8O

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 01. Apr 2014 18:38
by lipamets
[

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 02. Apr 2014 11:40
by pitprolite
Kes need vingujad on siis? :D

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 02. Apr 2014 15:59
by iceman
no raske arvata , kes võiks olla vinguja , kui siin ongi ainult sina mina ja nemad. sina ei vingu , nemad ei vingu , jääb üle kes ?
pole mul ju vahet , kuidas mu mõteteväljendusi nimetada , kindlasti pole ma kunagi püüdnud meeldida , jättes oma põhimõtted kõrvale . pigem vastupidi , mida mõtlen seda räägin. või siis olen vait, mida ongi liigapalju juhtunud, puhtalt sellepärast , et mitte ala kahjustada musta pesu pesemisega avalikus ruumis.
aga on ju isegi progress , et üldse reageeritud on lõpuks kuidagi . sooviks pisut vähem pohuiismi võistlustevahelisel perioodil. ega ei pea kindral ju kõiki asju ise ajama , hea väejuht delegeerib ülesanded alluvatele kel rohkem tahtmist ja aega , või oskust ja kogemust .

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 16. Apr 2014 13:16
by virgor
Vaikus.
iceman vist läkski Lätti ära. :( :(
Saite mis tahtsite. :evil:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 16. Apr 2014 21:15
by iceman
aga mida öelda , viimane lõpp läks ikka üsna määgimiseks kätte , ei midagi konstruktiivset. praegu on umbes nii nagu mustlasael juhtus kõik korraga - kevad käes , lehm surnud ja heinad otsas.
no lätti jõuab alati minna ja ilmselt sel aastal saabki mindud, hoolimata raami tripperist, kui ikka mootori mingilgi tasemel käima saab

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 21. Apr 2014 12:00
by roosakummik
Mul tekkis üks loll küsimus, et kas kahe kolvirõngaga kolvi puhul kolvirõnga tifte kasutada ei tohi . Nii lugesin mina välja (reeglite alt), et see on lubatud ainult ühe kolvirõngaga kolvi puhul.

Kas kolmas kolvirõngas on lubatud juurde panna?

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 21. Apr 2014 14:46
by 2715
Kolvirõngaste asi on kahtlemata kuidagi ebaõiglaselt lahendatud.
Kui leiad kuskilt D-4 kolvi ühe rõngaga on kõik hästi ja kes ei leia/ei suuda osta seda siis need peavad ilma tiftita läbi ajama.
Õnneks saab lolluse vastu suurema lollusega ja seega avaldage soovi, kes tahavad omale saada selliseid rõngaid, kus rõnga küljes on vastavad kihvad mis ei lase rõngal pöörelda ja ainus mure on teha kolvile rõngasoonde 2 pesa sisse kuhu need hambad lähevad.
Katseks sai tehtud sae rõngastest kuhu tilk kõvajoodist otstele pandud ja siis üle lihvitud.
Kui on piisavalt soovijaid võib ka toorikust teha.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 22. Apr 2014 09:52
by roosakummik
Ja kas retro klassis ei tohi taha ka 16" mopeedi velge panna.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 22. Apr 2014 10:18
by arvutiguru
kõvemad sõitjad ikka sõidavad kolme rõngaga ja enamgi veel.
pigem mine yhe rõnga peale.omal kolma hooaeg yhe rõnga peal mootor.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 19. May 2014 18:02
by iceman
virgor wrote:Vaikus.
iceman vist läkski Lätti ära. :( :(
Saite mis tahtsite. :evil:
ja-jah ja jäätis on lätist tagasi. teoorias peaksin innustustsaanuna kõvasti laupäevaseks meievõidusõiduks pille tuunima , kuid kuidagi ei viitsi enam . olles reaalelus läti sõidu ära proovinud , tundub kodumaine toode nii väike ja mõttetu pusimine . missest et tegu oli sisuliselt klounaadiga , poolenisti , teine pool oli ikka 110prossa asjakallal . oli ju teada ennegi , et asjad nõnda on ,kuid lives oli asi ikka kordades parem.
sai räägitud uute-vanade tuttavatega ja vanadeuutega, ning kõik kutsusid sõitma , vastukutsele pidid kahjuks vastama puiklevalt, kuna need meie reeglid...
katsusin küll seletada , et abja seisukoht ei ühti kuidagi meil üldise ametlikuga , kuid ega seegi pole liiga liberaalne ja mõistlik .
eisaa eitada , et palju väga lolle asju on reeglitest välja jäetud , kuid .... see raamijama nullib kogu hea.
kui vaadata mida võrrivõidusõidu ja matkasarja reeglite nn ühtlustamine on meile andnud head , ning mida on halvemaks teinud , siis on nii ,et mina näen kuidagi negatiivset rohkem. mingit ristkasutust eri sarjade vahel momendil ei oska nagu täheldada , kui siis väga marginaalsel määral.
kui vaatan tänasepäeva seisuga laupäevast stardinimekirja.... ( võibolla pole see lõplik) no ei ole suunda sinna paremuse poolenäha .

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 19. May 2014 19:37
by pitprolite
see võrri asi ongi rohkem ju kino, sõmerpalus on ju ka see puhas fun, seda ei saagi ju spordina võtta, vähemalt mina arvan nii. Liclt asjal pole ju pointi, et lased omale 1000euriga mootori teha ?? Mina ntks küll sõitma ei viitsi tulla, see pill võib kena disainiga garages ka seista(nkn ei saa kuna number ju pole loetav vms) lihtsam on vahel see võrr käima panna, hääli kuulata, teha mõni ring ja olla uhke et oh mul on ikka lahe pill, võisteldes taod ilge papi sinna alla ja tegelikult sa ei saa ka midagi sealt, mingit oluliset adrekat sealt ei tule(esimestel meestel vb on vähe põnevam), edasisi väljavaateid sul nende kohtadega pole, et ala olin võrris esimene tahaks omale krossi sponsoreid saada kuna mul on potensiaali.

See puhas minu arvamus, kividega pole mõtet loopida!! :lol:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 19. May 2014 20:32
by iceman
päris ei tahaks nõustuda sellega , et sõmka ja ape on üksühele, sõitjaid ja sõiduvõimelist tehnikat lätis ikka rohkem. on ka kloune muidugi, üks tont oli näiteks paljajaju oma risu nügimas.
sel pühapäeval läti meistrivõistluste esimene etapp , veelvingema rajapeal ja puhta ilma klounideta.
mingi jalutuskäik ja tilulilu pole asi meilgi enam ammu, ning rahaga mootori soetamine on lihtsama vastupanu teed minek. kuigi kõik pole treial-freesiad ja peenmehaanikud . oma valik on siiski karusellis kaasa tiirelda, ning see eeldab kahjuks käsitööna mittevalmistatavate detailide tellimist omaala parimatelt ,kuid kõik mis võimalik katsun ikka ise meisterdada , mitte et see soodsam tuleks. kuid sellel poleks minujaoks enam seda jumet , kui valmistootega lihtsalt asja vormistama minna.
hiina mootori puhul paistab täna asi veel omakäeliselt tehtav olevat , ilma midagi väga kapitaalselt teha laskmata. väiksemate asjade tellimustööna teha laskmine on paratamatu , kuid D-mootorist tuleb asi kordades odavam. seda muidugi eeldusel , et käed ikka õlgadest välja kasvavad , mitte seal altpoolt.et sesmõttes vaatad õiges suunas.

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Posted: 20. May 2014 11:48
by pitprolite
Seda muidugi, saab ise ka tehtud asju aga kui vahendeid pole siis lihtsam lasta teistel teha