Page 1 of 1

Honda dominatori nx 650.

Posted: 30. Apr 2014 18:21
by iz350super
Tere,
oman eelnimetatud ratast ning sellele on jube kütusekulu, nimelt võiks kütusekulu lugeda liitrit tunnis, mis viga võib olla, kas karpas membaani näpitud? Düüs mõjutab nii palju?
Mis see kütusekulu siis võiks olla, muidugi peab arvestama sisse ka külmkäivituse, kuna 100 km mul päris regulaane ots pole, jäävad lühemateks.
Ma küll pean täpsemad arvutused tegema, kuid esimene ümardatud arvutus annab mulle pea 10 liitrit sajale, seda on ilmselgelt liiga palju.
Reserv peaks olema 2,5 liitrit, arvestasin, et saa sõita kuskil 40-50 km rahulikult, kuid pidin masina koju lükkama.
Ning mis kiirusega sirgel oleks kõige ökom sõit 5. käik 90 km/h või aeglasemalt?
Sest originaalis peaks see mingi membraan jälgima seda, et oleks ökopill rohkem.
T.M

Re: K: honda dominatori meeletu kütusekulu

Posted: 30. Apr 2014 23:13
by fomoco
Ehk võiksid teha ühe teema, mitte iga probleemi kohta uus.

1L tunnis on suht vähe, maastikul või külavahel peaks ikka tunduvalt rohkem kuluma.

Re: K: honda dominatori meeletu kütusekulu

Posted: 04. May 2014 11:02
by vintizvint
Noorus- ilus ja samas ka valus aeg, ennustan et saad veel päris palju raha matta sellesse NX-i. :mrgreen:
Praegu sa ehk ei taha seda endale veel tunnistada, kuid küllap mõne aasta möödudes saad aru ja muigad mõrudalt selle üle.
Teisalt rahalised võimalused on noortel enamasti piiratud ja kindlat meelt ning kannatust vähe. Eks seegi selgitab paljut- miks võetakse kõige odavam ettejuhtuv rõip, mõtlemata selle ülalpidamiskuludele ja võimalikele remondivajadustele.
Praegune jant selle tsikliga, näitab et oled suurema tüki võtnud, kui sinu majanduslikud olud ja oskused võimaldavad. Eeltöö on samuti tähtis, ära osta midagi vaid sellepärast et teistel on ka. Se peaks konkreetselt sobima sinu ellu ja leidma kasutust seal. Vaevalt, et ostsid selle endale ajaviiteks remontimiseks? ( Pealegi ei tundu se õnnestuvat sul kõige paremini... )

Nüüd sellest küttekulust-
4,5 vi 5 sajale on normaalne, maastikul sõites isegi natuke rohkem. Reserviga peaks umbes 50km saama läbida ja tsiklit kallutades, mõned kiltsad peale. ( Bena kallutamine kraani poolsesse paagi osale. )
Jääb arusaamatuks, mis põhjustel on siin tunnipõhist kulutust mainitud?
Tsikliga sõidetakse punktist A punkti B- mitte ei tuksuta kohapeal.

Ja veel kord, lae alla srevice & repair manual, kui seda veel pole teinud!
Leiad selle siit- http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=85360
Ülal viidatud ühes teemas püsimine oleks samuti tore.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 05. May 2014 20:07
by iz350super
Sellest algabgi mu probleem, kui taustainfo on teada, tean, et 4-5 peaks ideaalis võtma,ning reserviga heal juhul 60 km kanti saab sõita, 50 kindlalt, ise ma pole masinat miskit piinanud, enamasti saan 4 tuhande juures käigu vahetatud, kuna kiiret pole ja kasutan A punktist B liikumiseks seda masinat.

Juttu liiter tunnis kohapealt, valasin 4,5 liitrit sisse ja sõitsin maksimum 20 minutit, kui pidin juba üle lülitama reservi peale, parandus, ei ole juttu liiter tunnis vaid jutt liitritest. Või on asi külmkäivituses, selelle püüan järeldusele saada.
Kuna kütusekulu on suur, ei ole need numbrid reaalsed, mis anda mõõtühikus liitrit sajale kilomeetrile.

Ostes tegin otsuse selle kasuks, kuna honda on firma ja dominator on long life masin.
Mida mina ei tea, seda mina ei remondi, sinna alla kuulub elekter ja hetkel ei võta karpat maha, enne kui tean, mis membraanid seal on ja milleni lahti tohib võtta.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 08. May 2014 11:23
by Tafka
1) toores jääb peale (Transalpil olen mitmel seda näinud)
2) kolb/rõngad kulunud (võimalusel vaata/mõõda mis sul kompressioon on)
3) karpa nõel ja nõela pesa kulunud...kuigi see ei mõjuta nii suurtes piirides kulu

Sinu lohutuseks....mu IZ Jupiter võttis kunagi 16-18L sajale :D

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 08. May 2014 12:57
by madeinussr
Kõige lihtsam variant, pane odomeeter nulli ja paak silmini täis, sõida 100km ja vaata palju paaki juurde mahub.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 08. May 2014 19:25
by iz350super
Toores ei saa peale jääda, mehhaanilisel lükkan selle hoova ju ise tagasi, ning pöörded langevad kohe kui tagasi saan lükatud.
Aga ma veel tegutsen selle kallal, saada teada palju individuaalselt see masin võtab.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 11. May 2014 18:34
by extinction
Kütusekulust...
GSX-R1100 võttis rahulikul maanteesõidul 5,5-6 l 100 km peale. Kiiremat sõitu tehes ei ole selle kolmekordistumine mingi probleem. :twisted:

Karpa puhul on oluline, et ujukinõel ei lekiks; ujuki tase, düüsid, siiber, siibri vedru ja nõel vastaksid standardile ning õhufilter oleks õige. Ma ei tea Domika kohta midagi, kuid oletan, et masinal on CV (constant velocity) tüüpi karburaator.

Minu arvates bensiinikulu lühikesi otsi paarutades on asi, millest ei maksa eriti rääkida. 5 liitrit ühtlase gaasiga maanteel lastes mingi kindla kiiruse juures on 100 km peale täiesti reaalne kui masin enam-vähem korras, kuid mäletan oma kogemusest, et küla vahel sõites 10 B-punkti vahet oli paak kogu aeg tühi. Võib-olla polegi asi üldse masinas.

Kõvade meeste rusikareegel: jõudsid masina osta, jõuad bensiini ka. :mrgreen:

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 11. May 2014 20:02
by iz350super
Pool kirvest on vist siia maetud, et eelmine omanik otsustas koonusfiltri kasuks.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 11. May 2014 22:53
by fomoco
Vabam õhu pealevool tähendab väiksemat hõrendust ning vähem imetakse bensiini ka ülesse, kuid vastavalt õhufiltrile tuleb ka segukruvi ning tühikäik paika keerata.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 13. May 2014 14:44
by Tafka
Olgu, kui pöörded alla lähevad siis ehk tõesti pole toores peal AGA see, et sa mehaaniliselt maha lükkad ei tähenda alati, et toores ka reaalselt maha läheb. Transalpil kus oli kaks karpat ja kaks toore siibrit siis oli juhus kus toore lükkad maha aga toore siiber ühes või mõlemas karpas ei läinud põhjani tagasi või jäi poole peale. Eeldamised on alati kahtlased tegevused :)

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 13. May 2014 15:56
by iz350super
Kuidas düüsi timmimine siis peaks välja nägema, kütusekulu järgi või tõmbe järgi? Kollektorist tuleva heitegaasi järgi?
Mis on domika kohapealne paras tühikäik, seda saab kenasti kohe timmida, ilusasti välja toodud.

Re: Honda dominatori nx 650.

Posted: 14. May 2014 09:02
by Tafka
manual abiks....
Aga tõenäoliselt 1200-1300