Page 1 of 1

Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 11. Jun 2014 07:34
by Maccaroni
Kui suur võib olla mootoriketi lõtk?
Masinal uus kett sõitnud alla 5000 km ja mõõtsin lõtkuks ca 3 cm. Otseselt vastu karterit veel ei käi, kuid tundub liiga veninud. Võrdlesin seda ka vana originaalketiga, millel pisut üle 2 cm lõtku ja sai sellepärast eelmine kevad välja vahetatud...
Milline oleks normaalne lõtk tuliuue keti puhul ja milline on viimane piir, mil tuleks välja vahetada?

Re: Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 11. Jun 2014 10:04
by roosakummik
Viimane piir on siis kui kett ei ole enam korralikult hambuvuses, et kuskilt hakkab peale jooksma hamba tippudele. Kulunus võib olla ka sidurikorvi puks. Kui see läbi on kett samuti väga suure lõtkuga. Või on praak kett.

Re: Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 11. Jun 2014 10:15
by Maccaroni
ok, tänud! on üles-alla ketilõtkul mingi tolerants ka kuskil ette kirjutatud?
hambumisega ma probleeme ei näe, aga kett peal paistab väga lõtv, või peabki nii olema?
samas kui oleks lõtk väike, ütleme mingi 1 cm üles-alla, siis ei annaks teda ilma primaarhammaka mahavõtmiseta kuidagi vahetada.
638 juhendist aga loen, et sidurikorv lahti, puks seest väljas - peab käima kett maha ja saab uue peale...

Re: Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 11. Jun 2014 13:24
by argo1974
Kui panna joonlaud alt vastu alumist ketilõiku ja tõmmata ketti keskelt ülespoole, siis ei tohi keti ja joonlaua vahe ületada 10mm.

Re: Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 12. Jun 2014 10:53
by roosakummik
Äkki vabrikus üks lüli liiast vahele pandud. Võrdle vanaga.

Re: Jawa 634 primaarülekande 2-realine kett

Posted: 12. Jun 2014 11:08
by Maccaroni
66 lüli, nagu peab. probleemiks on venimine. seal annab juba 1 mm kogu pikkuse peale lõtkus tunda.